soruma lütfen cevap verir misiniz?

Konusu 'Soru-Cevap Bölümü' forumundadır ve Banan tarafından 6 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    6 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Banan
  1. Banan

    Banan Eşine Sırılsıklam Aşık..! Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    581
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar merahaba... düzenli olarak ip atlayarak karınlarımız erir mi? beni bilgilendirirseniz sevinirim..
     
  2. 6 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Banan
  3. antrenxoxr

    antrenxoxr Profesyonel Sporcu Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.343
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Merhabalar..
    İp atlamak vücudun her bölgesini tabii ki çalıştırır fakat daha çok bacak kaslarının güçlenmesine neden olur..
    İp atlamanın etkisini görmek istiyorsanız en az 30 dakika ip atlanılmalıdır.
    Ayrıca ip atlamak kişiyi daha çok yorar ve iyi bir kondisyon gerektirir..
    Özellikle egzersiz öncesi ısınmak için idealdir.
    Karın bölgesi ip atlarken etki edilen asıl kas grubu değildir.2.derecede etki gören bölgedir.
    Fakat genel yararı fazla bir çalışmadır..
    a.s.
     
  4. 6 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Banan
  5. hnmk

    hnmk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    karınız erirmi bilmem ama ip atlamanın göğüs sarkmasına neden olduğunu biliyorum.bence karın için başka şeyler deneyin mesela mekik çekin.hoş bende sizin gibi karın bölgemdeki yağlanmadan şikayetçiyim ama üşengeçlikten pek bişey yapamıyorum.büyüdükçe büyüyo.bikaç ay önce aerobiğe gitmiştim bikaç hareket önerebilirim...mesela dizlerinizin üzerinde kedi pozisyonu alın karınınız sıkarak yukarı kaldırın eller yerden kalmada hani kediler kızınca kendilerini kasarlarya sonra tam tersi karnızı aşağıya doğru ittirin.her pozisyonda bikaç saniye bekleyin.sonra yere sırt üstü uzanın ellerinizde arkaya doğru uzatın gerinebildiğiniz kadar gerinin.ne kadar çok yaparsanız faydasını görürsünüz.sonra yerde yatıyor haldeyken ayaklarınız yerde hafif bacağınızı kırın sanki yerde tv izliyomuş gibi bacaklarınızın arası açık olsun kollarınız gerebildiğiniz kadar gerip yavaşça diz kapaklarınıza değdirin 20 kere yaparsanız iyi olur.biraz uzun oldu umarım anlatabilmişimdir