Sorun annem...Ltfen bir akl verin :((

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve ZAKKUM7 tarafından 7 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ZAKKUM7
  1. ZAKKUM7

    ZAKKUM7 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm :çok üzgünüm::çok üzgünüm:
    babam öleli 9 sene oldu annem evlenmek istiyor ama bütün çocukları olarak biz istemiyoruz...
    sebebi 9 yıldır gezmeye dolaşmaya para harcamaya alıştığı için bir erkeğin himayesine giremez... buna hepimiz çocukları olarak eminiz....
    ve annemin son dediği laf-- kendimi asarım olmazsa --dedi
    şimdi ne yapalım...
    evlense bile anlaşamayıp geri geleceğine eminim.bir akıl verin bu durum da ne yapmamız lazım:sinifsinif::sinifsinif:
     
  2. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ZAKKUM7
  3. belindaa

    belindaa Guest

    Bence hiç bişey cnm..
    Babam öleli 5 yılı geçti ve annem çok yakında evlenecek.. Şu ana kadar kesinlikle onay vermiyordum.. Ancak hayat onun hayatı engellemek bana düşmez..
    Neler bekliyor bizi hiç bilmiyorum..
    Bütün kardeşler evli anladığım kadarıyla bırakın istediği gibi yaşasın o herşeyi tartmış biçmiştir..
     
  4. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ZAKKUM7
  5. EU2

    EU2 Guest

    cnm bence cocuklar anne veya babanın adına karar almamalı siz onu degil o sizi dogurup buyuttu ve herşeyi sizden daha iyi biliyodur ...
    bence tepki yada tavır alacagınıza destek verin madem o oyle mutlu oyle yapsın ...
     
  6. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ZAKKUM7
  7. ZAKKUM7

    ZAKKUM7 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evt haklısınız hayat onun hayatı ama iç yüzü çok karışık bir tane erkek kardeşim bekar babamdan kalan maşıda var eğer anlaşamazsa o maaştanda olacak kendiside 60 yaşında çocukları ile bile zor anlaşıyor....
     
  8. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ZAKKUM7
  9. huri37

    huri37 Huzur Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.172
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    153
    kesinlikle ...
    ya ne yapacak?!
    senin ,abinin ,ablanın çocuklarına mı bakacak?!
    bi hafta sende, bi hafta abinde, bi hafta ablanda mı kalacak?!
    acaba damadım ne der ?acaba gelinim ne der? beni severler mi ?yoksa bana sinir mi olurlar ?
    oraya otursam mı ?buraya yatsammmı ?rahat edemez!!!!
    tek başına yaşamazsına gönlün razı olmaz...
    eee bırakın kadını ya geri dönerse döner dünyanın sonumu ...insanları rahat bırakın ya...
    evlenmek isterse evlensin..ne yani o yaşta kadın sevgili gibi mi dolaşsın . tewk başına mı hayatını devam ettirsin yani...
     
  10. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ZAKKUM7
  11. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Sundugnuz sebeb cok sacma....kizmayin lüften...

    9 yildir gezmeye dolasmaya aliskin olan bir kadin ayni zamandada bir yerde doymustur buna....Bence seve seve yine bir erkegin himayesine girmek istiyordur...hatta buna özlem bile duyuyordur...:kahve:

    Yanlizlik Allaha mahsus....kafasina göre gönlüne göre birini bulmussa neden evlenmesin?

    Annenizin iyligni istiyorsaniz sevinmeniz lazim bence....a.s

    Ayrica kos koca bir kadin bu....kararlarini kendi verebilir...Anlasamayip geri dönse bile ne fark ederki....kim sonuna kadar mutlu olurum zihniyeti ile evleniyor?

    Bana kalirsa sizin endiseleriniz cok daha farkli....
     
  12. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ZAKKUM7
  13. huri37

    huri37 Huzur Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.172
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    153
    yani evlenirse kardeşim maaşı alacak .annemde maaştan olacak...zaten kimseyle anlaşamıyor...diyosun? öyle mi
    sen varsın..işte düşünüyorsun anneni ..düşünüyorsun ki bize soruyorsun ne yapayım diye...
    bırak kendi haline geri dönerse kucak açarsın ..dönmezse zaten mutlu bi şekilde hayatı son bulur belki..yani mutsun öleceine mutlu ölür....
     
    Son düzenleme: 7 Eylül 2009
  14. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ZAKKUM7
  15. ZAKKUM7

    ZAKKUM7 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evt haklısınız ama büyük kardeşlerim istemiyorlar ...
    tabiki düşünüyorum çünki o benim annem huyunu bildiğim için belkide bu kadar tepki veriyorum hak veriyorum yalnızlık zor şey..
     
  16. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ZAKKUM7
  17. huri37

    huri37 Huzur Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.172
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    153
    biliyormususn bence insanlar kendi hayatları ile ilgili kararları kendileri vermemliler..
    mesela ben yeni doğum yaptım bebeğim büyüdüğünde bana bakmak zorunda değil bana danışmak zorunda değil evleneceği kişiyi hatta hayatını nerde nasıl geçireceğini bile danışmak zorunda değil...
    çünkü;onu hayata getirdim diye hayatına müdahele etme gibi bi hakkım yokki...tamam ben evlat istedim yaptım doğuırdum ama bana baksın bana su getirsin sözümü dinlesin çalışsın maaşını bana versin diye değil....hayat onun hayatı dilediği gibi yaşar....
    bence senin için annende öyle olmalı...hayat onun hayatı zaten herkes gibi isteyerek gelmemiş bu dünyaya ....birde evladına hesap verip sözünümü dinleyecek....
     
  18. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ZAKKUM7
  19. ZAKKUM7

    ZAKKUM7 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bebeğinizi allah bağışlasın analı babalı büyütsün....evt haklısın belki amabiz onun sonunu şimdiden biliyoruz o yüzden karşıyız olacakları şimdiden görebiliyorum....