Sosyoloji mi Adalet mi?

Konusu 'Açıköğretim' forumundadır ve april01 tarafından 3 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : april01
  1. april01

    april01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar bu sene sınava giricem ve bu iki bölüm arasında kaldım.adalet çok güzel fakat ben katiplikten ziyade avukatlık için okumak istiyorum fakat araştırdım dgs çok zormuş kafamçokkarıştı sosyoloji de çok güzel bir bölüm yaşım 30 ve bu 2 bölümden hangisi daha çok işime yarar bilemiyorum.okuyan arkadaşlar veye mezun olmuş olan arkadaşlar bölümler hakkında bilgi verirse çok sevinirim...
     
  2. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : april01
  3. ececimx

    ececimx SEVİLİYORUMM Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    932
    Beğenildi:
    57
    Ödül Puanları:
    113
    bence sosyoloji
     
  4. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : april01
  5. april01

    april01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ececimx sen sosyoloji mi okuyorsun?
     
  6. 20 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : april01
  7. CaNeM

    CaNeM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    96
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    ya bende bu sene kayıt yaptırıcam aynı senin gibi bu iki bölüm arasında kaldım bilen arkadaşlar varsa yardımcı olsunlar lütfen hangisi iş olanağı bakımından daha iyi
     
  8. 20 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : april01
  9. april01

    april01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canem katiplik yapabiliyorum dersen adalet bölümü daha iyi.1.250 maaşla işe başlıyorlarmış yerimseniben hem de 2 yıllık bölüm ben de hala karar vermiş değilim hala kafam karışık kafamçokkarıştı
     
  10. 20 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : april01
  11. delfin

    delfin livamoda.blogcu.com Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2007
    Mesajlar:
    643
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sosyaloji mezunu birsürü arkadaşım var işssiz. yani okumak için okuyacaksan sosyolojiye gir ama iş imkanı zor. adalette boş kalma ihtimalin daha az. okurken bile çalışabiliyorsun.
     
  12. 21 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : april01
  13. CaNeM

    CaNeM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    96
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    haklısınız arkadaşlar adalet yapayım 2 yıl zaten iş bulduktan sonrada okumak için okurum yine sınava girer sosyolojı yaparım önemli olan boşta kalmamak iş olanağı için giriyoruz birçoğumuz zaten sınava boşta kaldıktan sonra ne anladım bu işten anneyim sonuçta çocuğumun geleceği için biran önce birşeyler yapmalıyım
     
  14. 21 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : april01
  15. bulancak28

    bulancak28 Sosyologia Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2010
    Mesajlar:
    3.874
    Beğenildi:
    229
    Ödül Puanları:
    153
    valla ben sosyal hizmetler okumasaydım kesinlikle adalet seçerdim iş imkanı daha çok adliyelerde falan.sosyoloji de iyidr ama işte biraz kafa gerekiyor.inş.hakkınızda hayırlısı olur:KK1: