Söylesene baba her şeye çözüm bulan babam bunu da söyle

Konusu 'Alıntı Yazılar' forumundadır ve KarKralicesi tarafından 28 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    28 Aralık 2009
    Konu Sahibi : KarKralicesi
  1. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.292
    Beğenildi:
    17.140
    Ödül Puanları:
    488
    Gelmeyin üstüme
    Söylesene baba her şeye çözüm bulan babam bunu da söyle… Gelmeyin yoruldum zaten yaşamaktan.. ne yaptıysam yaranamadım… ben bu sevdaya ömrümü verdim be baba… ama anlamadı… anlamadı benim deli adamım…

    Zamanında zaten birini sevmiştim. Ondan başka kimseyi sevemeyeceğimi hep söylemiştim.. bunu bütün herkes biliyordu.. onun yaşaması için her şeyi her şeyi önüne sermiştim.. canımdan canı alsınlar ona versinler diye binlerce kez Allah’a binlerce kezde doktorlara söylemiştim ama kabul edilmedi… yaşaması için elimizden gelen her şeyi yaptık iç kanamayla hayatını kaybetti dediler baba ve kaybettim.. üstüne yıllar geçti zaten onsuz bir gün bana bir ömür geliyordu..

    Evet bu sefer biri çıktı karşıma baba.. sevemedim ilk başta bağlanamadım… unutamadığım ilk aşkımı anlattım… benim elimden tutup mezarlığa götürdü… sonra ben seni kalbinde iki kişiyle kabul ediyorum dedi.. senin gibi birisiydi baba.. gözyaşıma kıyamayan bana zarar geldiği an dünyayı insanın başına yıkacak biriydi.. ağır başlı oturup kalkmasını bilen efendi eh ara sıra benim gibi biraz da deliydi baba… ben sonradan sevdim bu adamı… benim her huyuma katlanmıştı baba … katlandı… kardeşim ben ve o … beraber maç bile yapmıştık baba… benim her huyuma suyuma katlanıyordu.. hoşuna gidiyordu… hayatta en çok sevdiği şeylere saygı duymamdı bunu o söylememişti ama ben yapıyordum.. onun la maç yaptığımız günü hiç unutamamış baba… delim şımarığım ve sevdiğim derdi…

    Sana sevgilim diyemem derdi baba neden diye sorduğumda sevgili cümlesi artık günlük ilişkide kullanıyorlar aşkım sevgilim cümleleri sana yakıştıramıyorum derdi sen benim DELİM ŞIMARIĞIM AMA SEVDİĞİMSİN derdi… Seni kalbime yazmıyorum yüreğime yazıyorum… kalp gelip geçicidir ama yürek işte oraya girince çıkamazsın diyordu..

    Anlıyor musun baba anlıyor musun… benim gibi biri vardı karşımda benim gibi düşünen ben bu adamı sevdim be baba. İkinci kez Sevdim ilk defa birine güvenebilirim dedim.. ilk defa …

    Ama yine bir korku vardı.. ya bir gün oda bırakıp giderse diye ya ardamı kurtaramadığım gibi bunu da kurtaramam diye korktum.. bilirsin beni baba bu deli kızını bilirsin tek biri olsun… ve ömrümün sonuna kadar onunla beraber olayım derim baba..

    Olmadı…
    Bak bunuda beceremedim… gitti
    Gözlerimin içine baka baka doya doya sarıla sarıla gitti…. Ama giderken bende bir şeyini unuttu baba… Yüreğini unuttu… ben değil bu sefer o unuttu… her gün arayıp halimi hatırımı soruyor baba. Bu nasıl ayrılık bilmiyorum baba… anlamıyorum…

    Beklemelimiyim yoksa gitmelimiyim..
    Of baba off….
    Bu ne sevda bu ne aşk bu nasıl hayat be baba..
    Düşen hep yerdemi kalıyor…
    Düşenin kurtaracısı olmuyor mu be baba korkar oldum…
    İnan korkar oldum… hem ben ardamı unutamadım ki… ne işime be baba.. ikinci biriyi bu hayatıma sokmak niye ki baba…

    Gitti …
    Vedalaştık helalleştik gitti .. Teşekkür ettim böyle bir gerçek bir aşk yaşattın diye… onun bana söylediği tek bir şey vardı baba
    “ yüreğimi bana geri verebilir misin”
    Benden ona giden cevap ise..
    “sende bana yüreğimi geri ver”dedim
    Ondan gelen bana cevap
    “ senin yüreğin bende hiç olmadı ki… sen o insanı hiç unutmadın ki gecen gündüzün o insandı onu hiçbir zaman unutamayacaksın… evet beni sevdin ama kalbinle… yüreğini koydun yeri geldiğinde buna sonsuz güveniyorum… ama şu aklından hiç çıkmadı ki bebeğim acaba ben onu aldatıyor muyum? acaba yanlış mı yapıyorum başka biriyle olmaktan…
    Şunu hiç anlamadın ki sen bebeğim. Evet biri vardı hayalinlerini onunla kurduğun… elele tutuşmaya utandığınız evet biri vardı ilk aşkındı şuna hiçbir zaman inanmadım ben ilk aşklar unutulmaz unutulur ben unuttum seni tanıyınca unuttum inan sen hayatıma girdiğin andan ben ben oldum ve tek sana bağladım kendimi… ama sen hep onu düşündün… çünkü tam bir aşkın ortasında ayrıldın.. ayrılmadın da ölüm ayırdı.. o yüzden kendine mutluluğu haram ettin… Yani kısacası yüreğini ona bağışlarken hepsini bağışlamışın.. En küçük bir şey olduğunda hep uzaklara daldın… aklından geçen oydu.. senle hayal kurmaktan çekinirim olmuştum neden mi … ya hatırlatırsam ya üzülürsen… evet yendiğini iddia ediyordun artık olucaksan sen ol olmıyacaksan da çek git hayatımdan demiştin… seninle dünyanın sonuna kadar gelmeye ölene kadar yanımda olmayı istedim.. ama sen kendini suçladın hep düşündün be bebeğim hep düşündün acaba ihanet mi napıyorum ben ardanın yerini başka biriyle mi dolduruyorum diye düşündüm…ya bu da giderse ya bunu da yüce rabbim yanına alırsa diye hep korktun.. 2.kez sevmekten seviyordun ama korkarak.. içinden geçenler bunlardı ben seni sevdim bebeğim ne olursa olsun seni unutamam…
    işte cevap … sensiz nasıl durucam bilmiyorum.. sabahları beni kim uyandıracak bilmiyorum… kim ben maç izlerken rahatsız etmeden duracak kim benim gözlerimin içine bakarak gülücek kim yapan çıkar elbette ama sen sen olmayacak nasıl unutucam senin gözlerini hayata kaRŞı güçlü oluşunu … kim be bebeğim söylesene… kim bana seni seviyorum derken yüreğime yeller estirip güneşle ısıtıcak kimin elini tuttuğumda kalbim küt küt ATıcak.. geri dönüp baktığımda şu 20 yılım heba olmuş dedim sen karşıma çıktın ve 2 yılım hayat oldu… Yani sen benim hayatım oldun be bebeğim.. 22 yılım seninleydi sanki … insanın her gün sevgisi artar mı… benim sana olan sevgim her daim arttı…..Senin HİÇ bir suçun yok KÜBRA’M bu ayrılığı ben istedim.zor olsada kabul ettin. İki kişinin arasına girmeye çalıştım ben. Yanlış yaptım unuttururum sandım ama o kadar kolay değilmiş.. senin üzülmene dayanamam bilirsin… senin için senden vazgeçtim ben..Şimdi anlıyor musun bebeğim benim yüreğim sende geri istemek istemiyorum belki birgün onla bana gelirsin diye… ama gelmeyeceksen de ACITMADAN KANATMADAN HAYALLERİMİ yıpratmadan yüreğimi bana geri verir misin?”
    Dedi baba….
    Söylesene baba her şeye çözüm bulan babam bunu da söyle…
    Nasıl vericem onun yüreğini geri baba nasıl
    Hadi be baba bak sende erkeksin söyle nasıl vericem geri…
    EVET DOĞRU BEN YÜREĞİMİ BİR KİŞİYE VERDİM ONDAN BANA GERİ GELMEDİ… BEN YÜREK NASIL GERİYE VERİLİR BİLMEM Kİ BABA… ANLAMAM Kİ HERŞEYİ ÖĞRETTİN BUNLARI ÖĞRETMEDİN… SEVMEK HAKKINDA ÇOK ŞEY ÖĞRETTİN.. AMA YÜREK NASIL GERİYE VERİLİR ANLATMADIN…
    HADİ SÖYLEDE BABA BEN ÇOK ÇEKTİm BEN ÇOK ÜZÜLDÜM..
    BARİ O ÜZÜLMESİN… bari onun canı yanmasın…
    Hadi yardım et be babam… yardım etde vereyim .. kimsenin yüreği bende kalmasın… çünkü ben gerçekten sevmeyi beceremiyorum baba… başaramıyorum…

    Son isteğim baba merak etme bida deli kızın senden bir şey istemez sadece yardım et bu sefer baba…

    Hadi baba
    Şimdi bana yürek nasıl geri verilir onu anlat …
    Hadi baba…
    Ben yandım bari o yanmasın…mafoldumben



    Alıntıdır
     
  2. 28 Aralık 2009
    Konu Sahibi : KarKralicesi
  3. DUYGUCIKMAZI

    DUYGUCIKMAZI maskeli balo ve shte yüzü Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9.475
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    :gitme::gitme:

    guzel yazı canım.......ah ah ne desem....olmayacak ....işallah her şey yoluna gırer daha mutlu günler bekler seni....:teselli:
     
  4. 28 Aralık 2009
    Konu Sahibi : KarKralicesi
  5. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.292
    Beğenildi:
    17.140
    Ödül Puanları:
    488
    hayırlısı cümlemize inşallah canım Şeniz