Söz Yüzüğü

Konusu 'Kız İsteme' forumundadır ve merveyy tarafından 5 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    5 Ocak 2010
    Konu Sahibi : merveyy
  1. merveyy

    merveyy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kızlar ya bana yardım edin kafam çok karıştı. Şimdi ben bu hafta sözleniyorum kayınvalidem bana tektaş almış onu takıcakmış. Söz yüzüğü takılmıyormuş hani şu alyans gibi olanlardan ee o zaman nişana kadar erkek arkadaşım yuzuk takmıcak mı ben sadece tektaşmı takcam? onun yanında bide alyans olması gerekmezmi?

    Nolur yardım edinnnn.... Sözde kurdela kesilmezmi?
     
  2. 5 Ocak 2010
    Konu Sahibi : merveyy
  3. Sinoplu57

    Sinoplu57 varsa SEN yoksa SEN... Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.792
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    canım söz yüzügü olarak tek taş takılır.. oglanada simgesel bir yuzuk takılır..
    Nişanda alyanslar takılır en güzelinden seçilip.. bu böyledir yani..
     
  4. 5 Ocak 2010
    Konu Sahibi : merveyy
  5. merveyy

    merveyy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    saol canım. onlarda erkek nişana kdr bişey takmaz diyorlar oyle olmaz ama nasıl soylicem bilmiyorum :KK43:
     
  6. 5 Ocak 2010
    Konu Sahibi : merveyy
  7. Sinoplu57

    Sinoplu57 varsa SEN yoksa SEN... Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.792
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    canım sözlüne uygun bir zamanda söyle. zaten erkegin taktıgı gumus bir yuzuk.. masraf bile olmaz. gidin birlikte göstermelikte olsa gumus bir yuzuk alın .biz öyle yapmıstık.. nişanda cıkarılıyor zaten o yuzuk .. ama maksat sahipli oldugu belli olsun.
     
  8. 5 Ocak 2010
    Konu Sahibi : merveyy
  9. em4561

    em4561 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.993
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bana da tektaş ve tek sıra tamtur alındı
    biz de almadık nişanlıma. söz de erkeğe takılmazmış annem de öle demişti. nişanda almak istedik alyansımızı. nişanlım da bana almayalım demişti. ben de ona sonra gümüş bi yüzük taktım. yani bizim de kurdele falan kesilmedi...
     
  10. 5 Ocak 2010
    Konu Sahibi : merveyy
  11. lilyum21

    lilyum21 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.155
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    sözde bayana tektaş takılır. erkeğe birşey takılmaz benim bildiğim.sen taksın istiyosun sanrm . ama söz ile nişan arası çok uzun değilse takmasına gerek yok bence.
     
  12. 5 Ocak 2010
    Konu Sahibi : merveyy
  13. On41

    On41 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.259
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    ben öyle istemem yahu.. ben takıcam o takmıcak.. :eek:lmaz: bizde sözde kıza da erkeğe de takım ince bi yüzük takılır..alyans gibi değil.. tektaş evlilik teklifinde :jeyyar: bi tanem de ,bizde erkeğe takılmaz dedi ama olmaz öyle şey dedim.. :mymeka: ikimize de alınacak sözde.. isterse tenekeden olsun ama oda taksın..yok öyle sadece kızda yüzük :eek:klava:
     
  14. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : merveyy
  15. lirean

    lirean Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bence sen de düz bir yüzük alabilirsin sözde takmak için
    bizde söz adeti olmadığı için direk alyansları aldık
    tek taşımı da evlenme teklif ederken aldı sevgilim
    nişanda şubat gibi olcak herhalde..
     
  16. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : merveyy
  17. lirean

    lirean Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bence sen de düz bir yüzük alabilirsin sözde takmak için
    bizde söz adeti olmadığı için direk alyansları aldık
    tek taşımı da evlenme teklif ederken aldı sevgilim
    nişanda şubat gibi olcak herhalde..
     
  18. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : merveyy
  19. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    erkek niye takmıyor ya

    söz ise erkeğe de söz değil mialsanaalsanasmile