Sözlünüzle,nişanlınızla ne kadar yakınsınız,ne kadar yakınlaştınız?

Konusu 'Söz Kesimi' forumundadır ve cansubeauty tarafından 3 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    3 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  1. cansubeauty

    cansubeauty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kizlar sözlünüzle veya nisanlinizla nekadar yakinsiniz? ., yani anlarsiniz... o konulari konusuyormusunuz.. veya yakinlasiyormu size , meraklarinizi paylastiniz oluyormu abartmamak sartiyla... öpüsmek.. elemek falan...:kedi:, belki konuyu yanlis yere actim ama baska yer bulamadim..., benim bir arkadasim var diyorki sözlüyken veya nisanliyken iyice yakinlascan denicen bazi seyleri.. yani iliskiye girmemisde ama bazi seyler yapmis.. ben henüz sözlü degilim , bana biraz tuaf geldi yani sözlenince yapilirmi öyle???

    lütfen beni bi aydinlatin kizlar bilmedigim icin sizlere bi sorayim dedim.. kaydirigubbakcemile2
     
  2. 8 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  3. poldi

    poldi Bir umut var mı? Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenildi:
    683
    Ödül Puanları:
    148
    Ben nışanlı veya sözlü değilim. Ama çiftler arasında mutlaka bir cinsel çekim olması gerektiğini düşünürüm, mutlaka öpüşmeler vs..olacaktır, olmazsa tuhaf olur. Ama işi daha ilerisine götürüp götürmemek size kalmış..
     
  4. 8 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  5. 2497

    2497 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    canim böyle seyler milleti dinleyerek olmaz, her insan farklidir, her iliski farklidir.
    Bunu bilecek birisi varsa oda SENSIN.

    Yani sen istiyorsan bazi seyleri yapacaksin, senden beklendiginden degil. Sonucta söz veya nisan bir ömür boyu olmaya bilir bunlari herzaman göz önünde bulundurman gerekiyor. en kötü ihtimal ayrilirsaniz sen KENDINLE yasabilirsen ve bazi seyleri istiyorsan yapabilirsin. Ama ayrilirsaniz kendini kötü hissediceksen kesinlikle yapmicaksin. Kaldirabilidgin kadar yaklasicaksin sevdigine. Herzaman tarticaksin. Ve hic bir erkek seni baski altinda tutamaz böyle konularda.. Cünki bedeninin icinde SEN bir ömür boyu yasiyacaksin.....

    Pismanlik duyabilcegin seyleri yapma...arkasinda durabilcegin seyleri seve seve yap...
     
  6. 8 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  7. missmelek

    missmelek Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    belli bir sınır olmakla birlikte elbette yakınlaşmalar oluyor. kaldı ki nişanlılık döneminde bu tür konuları konuşmamak abes olur, konuşulmalı, tercihler, fikirler, beklentiler, sınırlar bilinmeli.
     
  8. 8 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  9. lirean

    lirean Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    cinsellik günümüz evliliklerinde çok önemli bir yere sahip, bu konu yüzünden zarar gören ve biten evliliklerin sayısı oldukça çok, hatta yarıdan fazla.. ben karşındakini cinsel olarak tanımadan ve hissetmeden evlenilmemesi gerektiğini düşünenlerdenim. ten uyumu denilen şey göz ardı edilemez bi gerçek kanımca. tabi ki herkesin kendi fikri vardır. bu benim düşüncem
     
  10. 8 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  11. 2497

    2497 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    iste önemli olan da o iste, hani sen kendin icin dogruyu yapman gerekiyor etrafindaki isanlarin düsünceleri ve fikirleri öneli olan degil.

    SENSIN...ve böyle sorularin cevaplarini ancak kendin bilirsin....
     
  12. 8 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  13. anten

    anten Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2010
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    katılmakla beraber öpüşme dışında ileri gidilmemesi kanısındayım zaten bir iki öpüşmeden sonra durumu kavrıyosun
     
  14. 8 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  15. cansubeauty

    cansubeauty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    haklisin canim , ben zaten öyle düsünüyorum yani.. pisman olmayacagi seyler yapilir anca.. ilerisi olmaz.., iste ne bileyim arkadas öyle deyince ben herkes ayni yapiyor sandim:S tsk aydinlatiginiz icin
     
  16. 8 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  17. BurcuBaris

    BurcuBaris ♥♥18 EYLÜL . . Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    134
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    Ben bunu söz nişan olarak bakmıyorum özellikle uzun zaman birlikte olan çiftlerin belirli sınırları koruyarak bence en önemlisi bu tabiki karşındakini o açıdanda tanımak gerek. Yani sonuçta evliliğin en önemli noktalarından biridir ilişki yaşamak bi yerde evliliğin olma sebebi oyüzden sınırları belirleyerek çiftler birbirini tanımalı,bilmeli.Evlendikten sonra pişman olmamak süpriz bşyle karşılaşmamak için :)
     
  18. 31 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  19. ceyhan01gs

    ceyhan01gs Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    154
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaslar birde konuyu şöyle düşünelim : nişanlınızla herşeyi konuşabiliyor musunuz ? mesela diğer bölümlerde düğünden önceki beden temizliğiinin nasıl olması gerektiği hakkında yorumları oumuşsunuzdur. hatta şöyle bir sey hatırlıyorum. bir gelin adayımız sormuştu düğünden önceki beden temizliğimi nasıl yapmalıyım ( ağda vs.. ) ama niaşnlıma konuyu nasıl açarım utanıyorum demişti. ve müthiş cevabı almıştı : "canım bir kaç gün sonra herseyini açacaksın ona şimdi bu konuyumu açamıyorsun utanıyorsun " konuyu böyle değerlendirelim bakaılım . ammada yazdım haaaaa:icecream: hadi bakalımmmm