sperm bulaşarak hamile kalınırmı?? acil

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve sblksr tarafından 11 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sblksr
  1. sblksr

    sblksr Guest

    bu forumda yaniyim, ilişkiye girmeden sperm bulaşarak hamile kalınabilirmiki?? ilşkiye girmedim fakat 5 gündür bi miğde bulantısı ve yorgunluk var üzerimde,bu şekilde hamile kalan varsa ve bana yazarsa sevinirim
    bide adet günüm 2 gün geçti, acilen cevaplarınıza ihtiyacım var
     
  2. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sblksr
  3. Asmin

    Asmin en güzel hikayem.. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.660
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    38
    cok cok cok cok cok cok nadıren belkı o da erkek ıcıne olmasa da o bolgeye bosalırsa hamıle kalma durumu olabılır
    degılse hamam tasından ya da tuvalletten hamıle kalınmaz.
    hemen bı test yap ayrıca cok da endıselenme 2 gunluk gecıkmede mıde bulantsı felan olmaz psıkolojık bısey bence
     
  4. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sblksr
  5. sblksr

    sblksr Guest

    :) tasalanmak istemiyorum ama panik oldum biran inş öyledir plansızdı çünkü
     
  6. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sblksr
  7. Asmin

    Asmin en güzel hikayem.. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.660
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    38
    yumurtlama gununu hesap ederk de olayın oldugu gun hamıle kalmana ımkan olup olmadıgını hesap edebılırsın
     
  8. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sblksr
  9. sblksr

    sblksr Guest

    saol bakıcam. test yaptırsammı diyorum
     
  10. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sblksr
  11. dila06

    dila06 nazlıyım çok nazlııııı Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.134
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya allah allah kafana takarsan adetini 10 günde geciktirirsin...
    çok merak ediyosan git kan testi yaptır güzelim...
    pek sanmam öyle hamile kalınacağını zor bir ihtimal millet senelerce uğraşıyor olmuyor dışardan gelecekte rahimi bulacakta içeri gidecekte zaten canı neki spermin yaw anaaa..
     
  12. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sblksr
  13. eftelyaaa

    eftelyaaa Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım bu çok çok nadiren olabilecek bir durum ama aklında acaba hamile kalabilirmiyim olduğu için psikolojik olma ihtimali çok daha fazla ama istersen bir test yaptır en kesin yöntem bu
     
  14. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sblksr
  15. sblksr

    sblksr Guest

    ya bende biliyorum bunları üstelik dersinide veriyorum:) ama psikolojik işte kendimi rahatlatmam lazım bu konuyla ilgili bi gelişme olursa (ki inş psikolojiktir) yazıcam yine
     
  16. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sblksr
  17. ecrin1001

    ecrin1001 BIR KIZI BIR OGLU VaRMIS Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    10.488
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    zor bir ihtimal ama olabilcek birşey.o bölgeye bulaştıysa olabilir..
     
  18. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sblksr
  19. boniibon

    boniibon Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çok çok zor hamile değilsin canım psikolojik bence... meraketme
     
Benzer Konular: sperm bulaşarak
Forum Başlık Tarih
Hamilelik Belirtileri Gebelik İçin spermiogram sperm testi yapan ve ya yaptıranlar.. 25 Şubat 2014
Hamilelik Belirtileri Spermin vajinal bölgeye bulaşması yolu ile hamile kalınır mı? 18 Haziran 2012
Hamilelik Belirtileri arkadaşlar eşimin spermiogram testini yorumlarmısınızzzzz 31 Aralık 2011
Hamilelik Belirtileri sperm artıranlar 25 Mart 2010
Hamilelik Belirtileri !!!!!eşinin spermleri az olanlar buraya!!!! 23 Şubat 2010