Sperm rengi ?

Konusu 'Erkek Faktörü / Erkek İnfertilitesi' forumundadır ve zeynep4 tarafından 30 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    30 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : zeynep4
  1. zeynep4

    zeynep4 RABBİM SEN KORU Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    11.767
    Beğenildi:
    1.726
    Ödül Puanları:
    238
    kıslar ben tüp bebek yaptırıyorum ama eşimin spermleri jelimsi çıkıyor ve sarı
    çok korkuyorum napıcaz ben netten araştırdım ya iltihaptan yada uzun süren cinsel pehrizden diyor
    bizimki galiba uzun sürdüğü için
    acaba içindeki spermler ölüyormu jelleşince nolur yardım edinmafoldumben
     
  2. 31 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : zeynep4
  3. ALLAHvarGAMyok

    ALLAHvarGAMyok ikizlerin annesi ♡♡♡ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2010
    Mesajlar:
    21.035
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    198
    sperm tahlılı yaptırdınızmı
    eger orda ıltıhap falan varsa
    ortaya cıkar zaten
    gecmıs olsun
    bende tup bebek yaptırıcam ekım ayında
    ılk deenemem
     
  4. 31 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : zeynep4
  5. zeynep4

    zeynep4 RABBİM SEN KORU Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    11.767
    Beğenildi:
    1.726
    Ödül Puanları:
    238
    sorun yokmuş canım sıcaklardanmış
    sende tüp yaptıracakmılsın inşaallah pozitif olur
     
  6. 31 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : zeynep4
  7. ALLAHvarGAMyok

    ALLAHvarGAMyok ikizlerin annesi ♡♡♡ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2010
    Mesajlar:
    21.035
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    198
    ınş canım
    allh kımsenın emeklerını bosa cıkarmasın