Sporcular İçin Definisyon Diyeti

Konusu 'Diyet Listeleri' forumundadır ve dids tarafından 30 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    30 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : dids
  1. dids

    dids f & d Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6.543
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    Hedef: Yağ yakımını hızlandırarak kasların şekilsel görünümünü belirginleştirmek.

    Günlük kalori: 2000 Kcal

    Sporcular için önerilen bu diyet bol protein içeriyor ve vücudu fazla yağlardan arındırarak kasların daha iyi görünmesini sağlıyor.



    Bu diyetin günlük menüleri:


    7 GÜN BOYUNCA

    * Sabah: 6 dilim light ekmek, 3 adet yumurta beyazı (haşlanmış ya da omlet olarak), 1 meyva, 1 muz, 1 bardak diyet süt, 1 kibrit kutusu diyet beyaz peynir, karışık müsli.

    * Kuşluk: Meyve

    * Öğle: 1 porsiyon ızgara et ya da tavuk (yağsız) , 1 tabak haşlanmış makarna (yağsız, tuzsuz), az yağlı yeşil salata, ayran ya da yoğurt, sebze yemeği.

    * İkindi: Yoğurt ya da ayran, diyet ekmeğe yağsız etten yapılma bir sandviç.

    * Akşam: 1 ya da 2 porsiyon ızgara ya da haşlanmış et, sebze yemeği, yağsız salata.


    Bu diyette günlük menü diyet süresince aynıdır.





    (alıntıdır)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.