spot beyaz eşya?

Konusu 'Beyaz Eşya' forumundadır ve missmelek tarafından 15 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    15 Ekim 2010
    Konu Sahibi : missmelek
  1. missmelek

    missmelek Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar, beyaz eşyalarımızı almaya başlayacağız ufak ufak. bir arkadaşım ihraç fazlası spot ürünler satan birkaç yer tavsiye etti... beğendiğiniz bir markanın ürününün kodunu veriyormuşsunuz, onlar size o markada o ürünü getiriyorlarmış..

    bu şekilde eşya alımı hakkında bilgisi ya da fikri olan var mı? peşin alınca çok uyguna geliyor deniliyor fakat ben tereddütlüyüm. bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
     
  2. 15 Ekim 2010
    Konu Sahibi : missmelek
  3. eslaaa

    eslaaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    958
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    çalıntı veya dolandırıcılıkla elde edilmiş maallar genelde spotta oluyor diye biliyorum. babam da beyaz eşyacı. mesela babamdan aldıgı malı gidip spota veriyor ve borcunu ödemiyor gibi düşün. çalıntı mallarda sıkıntı olur ve garantisinin başlaması açısından garanti kapsamında olup olmadıgını iyice incele derim.
     
  4. 15 Ekim 2010
    Konu Sahibi : missmelek
  5. nunna

    nunna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.155
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    spottan olunca bildiğim kadarıyla zaten garantisi olmuyor ama emin değilim. ha bazı yerler var direk fabrikadan alıp satıyor ufak defoları oluyor işte dolabın kapaında hafif çizik vs öylesi garantili oluyormuş
     
    Son düzenleme: 15 Ekim 2010
  6. 15 Ekim 2010
    Konu Sahibi : missmelek
  7. missmelek

    missmelek Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ooo iyice bi araştırmak gerek o zaman ya, çalıntı mal falan Allah korusun. teşekkürler paylaştıklarınız için.
     
  8. 16 Ekim 2010
    Konu Sahibi : missmelek
  9. visneesuyu

    visneesuyu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    476
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar yok öyle bir durum, çalıntı falan.
    ha olan yerler vardır, kesin konuşamayız belki ama, araştırmak lazım.
    arkadaşım sen nerdesin bilmiyorum ama, İstanbulda büyük spotçu çarşıları var ve sıfır, defosuz, garantili ürünler satıyorlar.

    nerden biliyorum;
    daha 1ay önce eşyalarımızı spotçudan aldık,
    hepsi sıfır ve garantili.
    üstelik beyaz eşyaları servisleri gelip takıyor ve garanti belgelerini elinize veriyorlar.
    (yani defo falan olduğunda kurmuyorlar, "değiştirin" diyorlar)

    hatta şöyle söyleyeyim;
    buzdolabını evimize çıkarırken küçücük bir yerini duvara sürtüp çizdiler,
    önemli olmamasına rağmen buzdolabını geri götürüp, yenisini getirdiler.

    yani çok iyi araştırıp almak lazım.
    biz fiyatlarından da servislerinden de çok memnun kaldık.

    üff ne çok yazdımmkaydirigubbakcemile
     
  10. 17 Ekim 2010
    Konu Sahibi : missmelek
  11. missmelek

    missmelek Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    tvins,, bu spotçular çarşısı Topkapı dışında nerede var biliyor musun acaba? verdiğin bilgiler içi teşekkür ederim ayrıca..
     
  12. 18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : missmelek
  13. visneesuyu

    visneesuyu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    476
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    canım ben topkapıdakini bilmiyorum.
    haa dur, hatırladığım kadarıyla orası 2.el satıyordu (ama, çok eskiden, yani yanıltmak istemem).

    biz beyaz eşyalarımızı, büyükçekmece spotçular çarşısından,
    yatak odası, yemek odası ve koltuk takımımızı yenibosna spotçular çarşısından,
    bir de küçük bir odamız var, oraya köşe takımı, onu da ipek mağazasından aldık.

    şunu belirtmek isterim; özellikle mobilyalarda teşhir ürününü değil yenisini gönderiyorlar.

    beyaz eşyalarımız 2 günde,
    mobilyalarımız 1 haftada,
    köşe takımı ise 10 günde geldi.

    ama, köşe takımında bir sıkıntı yaşadık ve +10gündür daha çözülemedi.

    yani demek istediğim, biz spotçulardan çok memnun kaldık.
    biraz da bütçe meselesi, her yere bakmakta fayda var diye düşünüyorum.

    umarım yardımcı olabilmişimdir
     
  14. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : missmelek
  15. missmelek

    missmelek Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    canım ya inan o kadar makbule geçti ki yazdıkların.. bende araştırdım senden sonra.. kocamustafapaşada biyer buldum, bir de bu dediğin yerlere bakıcam inş.. tekrar teşekkürler...
     
  16. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : missmelek
  17. karabiber01

    karabiber01 11haziran 79.4 kilo Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    8.202
    Beğenildi:
    503
    Ödül Puanları:
    188
    kardeşimde bütünn eşyalarınıı ordan dizdii hatta halıı ve köşe takımıı aldıı muhteşemmmm
     
  18. 7 Kasım 2010
    Konu Sahibi : missmelek
  19. mrssun

    mrssun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    merhaba cnm senin aldığın yer tam olarak nerede bende o şekilde almak istiyorum tşk