SS ile ilgili

Konusu 'YGS (Yüksek öğretime geçiş sınavı) / LYS' forumundadır ve EU2 tarafından 11 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU2
  1. EU2

    EU2 Guest

    slm arkadaşlar ben öss ile ilgili soru sormak istiyorum şimdi bu sınav 2 bölüme ayrıldıya bunlar birbirinden bağımsızmı mesela sadece 2. bölüm yapılsa ve barajı geçsen 4 yıllık bir yere yerleşiyormusun? yoksa 1. bölümden de barajı geçmen gerekiyormu:bbo:
     
  2. 11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU2
  3. acxix_hatxixralar

    acxix_hatxixralar 19.09.2014 Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    667
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Şu sistemi böyle karmakarışık yaptılar ve yapmaya da devam ediyorlar ya ne diyim artık :1no2:
    Güzelim sen şu anda lisede okuyosun heralde..Tam bilmiyorum mezun olduğum için fisfisfis
    Bi lise 2 de bide lise 4 te giriliyor. Lise 2 deki 1. bölüm soruları yani önlisans için.. Lise 4 teki 2. bölüm soruları o da lisans için.. Birbirinden bağımsız olacağını sanmıyorum.. Çünkü 1. bölüm puanı 2. bölümü de büyük ölçüde etkiliyormuş. Ne kadar doğru bilemiyorum benim bildiklerim böyle...
     
  4. 11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU2
  5. coyness

    coyness depresif kişilik Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    939
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    şimdi canım benım
    ister önlisans ister lisans isterse de açıköğretim olsun hepsi için ilk bölümü yapman lazım
    yani turkce mat1 fen1 sosyal1 120 soruyu yapmak ve birinci barajı geçmek zorundasın

    eger lısans programı istiyorsan ek olarak alanın neyse 2.kısmı cevaplandırıyorsun
    sayısalsan mat2 ve fen2,
    ea isen mat2 ve edebiyat,
    söz isen edebıyat ve sos2 yapıyorsun
    say2, ea2 veya söz2 puanı etkiliyor barajı geçersen lisansları tercıh edebiliyorsun

    yani lisans için 1.ve 2. barajı da geçmen gerekiyor
     
    Son düzenleme: 11 Ağustos 2008
  6. 11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU2
  7. EU2

    EU2 Guest

    ben mezunum, bu yıl aöf yazdım seneyede girsem sadece 2.bölüm sorularını yapsam diye düşünüyordum ama 1.bölümde yapmam gerekiyor evet haklısın 1.bölüm 2. bölüm puanını da etkiliyor bi an o gelmemişti aklıma
     
  8. 14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU2
  9. _nazenin_

    _nazenin_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    178
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    evet 1. bölüm yapmak zorundasın..ama 2. bölümü yapmak zorunda değilsin..bu durumda da sadece 1. bölüm puanınla tercih yapabilirsin..
     
  10. 14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU2
  11. masal perisi

    masal perisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    405
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    2 yıllık fakülte tercih edecekler sadece 1.bölümü yapacaklar.
    4 yıllık tercih yapacaklar her ikiside 1, ve 2. bölümüde.
     
  12. 14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU2
  13. Winston

    Winston EGE & ECE Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.110
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yarın açıklanıyo sonuçlar hadi bakalım hakkımızda hayırlısı bende tercih yaptım bakalımm ne olacak
     
  14. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU2
  15. EU1

    EU1 Guest

    yaa lise 2 lise 4 fln nerden çıkarıosunuz bunları :):):):) şimdi cnm şööle herkes 1.bölümü yapmak zorunda!eer meslek lisesiysn sadece 1.bölümü yapıosun diilsen birinci bölümü yapıosun snra ikinci bölümü yapıosunbirinci bölümden aldıın puanın bi kısmı ikinci bölüme eklenio 4 yıllık üniv.leri tercih etmen için 2 bölümüde yapmak zorundasın :KK43:istisani bölümler hariç )