Ssk doğum rapor ve paralari (lütfen dogum yapan güzel annişler bizlere yardimci olun)

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve seren_ tarafından 17 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    17 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : seren_
  1. seren_

    seren_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.604
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    LÜTFENNN BİLGİNİZE İHTİYACIMIZ VAAAAAAAAARRRR

    slmmm bayanlarrrrr

    bende allahım nasip etsin insallah eylülde bebeğimi kucağıma alacagım.
    dogum yapan annelere bebeklerini kucagına alanlara allah uzun omur versın darısı dogumu bekleyen tum annelerın olsun ...

    ben eylül anneleri bolumundenım orda bir konuyu bir turlu cozemedık ve anlayamadık sizler daha deneyimli oldugunuz için ben onculuk yapıp sizlere soralım dedik

    bu ssk dan dogum parasını almak için 32. haftada rapor alınıyormus sonra 37. haftada bidaha rapor alınıyormus sanırsam. dogumdan 2 ay sonrada sskdan paramızı alacakmısız. peki dogumdan sonra calısmayanlar ne yapacak yani 32. haftada ne raporu alacaklar kendımden ornek verim....

    ben 35. haftaya kadar calısacagım 35. haftadan sonra tamamen işten ayrılıyorum. 32. haftada calısabılır raporumu alacagım yoksa calısamaz raporumu alacagım yada bu raporu 32. haftada alsam patronum sıgortadan benı cıkartsa 35.haftadada işten ayrılsam tekrar bir rapor almama gerek varmı yada dogumdan sonra evraklarla sskya gıdıp bu sekılde paramı alabılırmıyım.
    ay biraz karısık yazdım ama ınanın kafamız basmadı bir turlu bu işe bizlere yardımcı olursanız cok sevınırız.
    şimdiden teşekkürler canlar

    BUARADA SİZLER DOGUM PARANIZI ALDINIZMI???????
     
  2. 17 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : seren_
  3. sherry456

    sherry456 Guest

    canım zaten 35. haftada izne ayrılamıyosun.ya 32. haftada alıcaksın yada 32. haftada çalışabilir raporu alıp 37. haftaya kadar çalışacaksın.
    ben 32. haftada izne ayrıldım maaşımı şirketim ödüyo ssk dan alıp ben onlara vericekmişim bütün iznim bitince.
    dogum öncesi iznin bitince yani dogum yapınca baglı bulundugun ssk dan paranı alıyosun.dogum sonrası iznin bitince de gidip onu da lıyosun.
    benim bildiğim bu kadar cnm umarım yardımcı olabilmişimdir.
     
  4. 17 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : seren_
  5. seren_

    seren_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.604
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    HMMMMMMM COK SAOL CNM YAA ANLADIM AMA SEN TEKRARDAN İŞE BASLAMISSIN
    BEN 32. HAFTADA RAPOR ALIP 35. HAFTAYA KADAR CALISAYIM DIYORUM FARKETMEZ PATRONUMLA KONUSURUM 37. HAFTAYA KADAR CALISTIM VARSAYAR FAKAT BEN BİRDAHA İŞE BASLAMICAM O NEDENLE ACAMA SIRF 32. HAFTADA RAPOR ALIP KENDI KAYDIMI ACTIRIYO OLACAM DOGUMDAN SONRADA
    BEBEGIN EVRAKLARIYLA SSKYA GIDIP PARAMIMI ALACAM OFFFFFF NE KARISIK İŞ YA:bbo:
     
  6. 17 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : seren_
  7. SELANIK

    SELANIK Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kısaca sizin rapor almanıza gerek yok... 35. haftada tamamen ayrıldığınız için... zaten 37. haftadan sonra çalışmanız yasak. bence 32 . haftada ayrılın... bebek biraz kilo alsın.... son anda kilo alıyor bebekler... normal kilodaki bir bebeğe doğduktan sonra bakmak daha kolay oluyor... ( 35 haftaya kadar çalışıp zaten işyerinizden paranızı alacaksınız... )

    benim 3 aylık bir kızım var.... 3030 gr doğdu...
    sevgiler
     
    Son düzenleme: 17 Temmuz 2008
  8. 17 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : seren_
  9. Biricik

    Biricik üç böcek bir çiçek Üye

    Katılım:
    22 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    bende 32. haftada doğum iznime çıktım. 32. haftada doktordan geçici iş görmezlik belgesi alıyorsun.o rapor tam 8 haftalık yani tam ddoğumun olacağı günlere denk geliyor. sonra doğumdan sonrada tekrar 8 haftalık rapor veriyor doktorun. bu süre sonunda da bu raporları alıp ssk ya başvuruyorsun. paranıda 3 gün içinde ptt den almanı söylüyorlar. bence de 32. haftadan sonra iznine ayrıl derim. hem bebğinin hazırlıklarını tamamlarsın hemde bol bol dinlenirsin. bebeğin olduktan sonra boş vakitleri çok arayacaksında ondangamyoncuiremsu