Şu anda yaşadığınız sorunlar var mı?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve çikolataprenses tarafından 8 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    8 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : çikolataprenses
  1. çikolataprenses

    çikolataprenses Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar,
    Size birkaç sorum olucak. 23. haftadayım ve mide ağrılarım başladı soda içmeem ve birçok şey uygulamama rağmen geçmedi. Kayınvalidem saçlı olursa midede rahatsızlık olur genelde dedi ama doktorda bi şurup verdi ama şu dönemde kan ve folik ait dışında bir ilaç kullanmak istemiyorum o yüzden kullanmadım.
    Diğer sorunumda idrarımı yaparken yanma oluyo.Sık idrara çıktığım için çok acı çekiyorum.
    Ve son sorunum kabızlık doktor zaten böyle bi sorunun olacağını söylemişti.

    Sizdede varmı böyle sorunlar
    Eğer varsa paylaşırsanız sevinirim.sengözlerimebaksanab
     
  2. 8 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : çikolataprenses
  3. yeniyaxsxam

    yeniyaxsxam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    HAYATM KABIZLIK BENDEDE VARRRR
    TABİKİ DOĞAL ÇÜNKÜ KAN VE DEMİR İLAÇLARI YAOPAR DR DEDİĞİ GİBİ
    MİDE PROBLEMİNE GELİNCE BENCEDE BİRŞEY KULLANMA AMA EMİNİMKİ
    BUNLAR DOĞAL SÜREÇLER TIRNAKLAR SAÇLAR BENDE DUYDUM BUNLARI
    MESELA BEN ÇOK MİDE BULANTISI ÇEKMEDİMMM
    TAM TERSİ BİR DURUM ŞİMDİLERDE BAŞLADI ÇOK ENTERASAN
    BİRDE BEBEK HARAKETLENDİKÇE BENİMDE MİĞDEMDE KASILIYO SANKİİ

    İDARAR İSE SORMAAAAAAAA BENDE ÇOK ÇIKIYORUM BANADA ÇOK SANCI YAPIYO AMA YANMA FALAN YOK TATLIMMM.BELKİ ENFEKSYON OLABİLİR Bİ DR DANIŞ İSTERSEN ÇOK ZORLUYOSA SENİİİİa.s.
     
  4. 8 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : çikolataprenses
  5. gelincik_01

    gelincik_01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.898
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    canım kabızlık her hamilelikte oluyor ama bende en başından beri olmadı sabahları 2 tane kuru kayısı yiyorum ve hiç kabızlık şikayetim olmuyor...
    mide yanmasıda bebeğin saçlı olmasıyla hiç alakası yok. reflü yada yediklerinin mide borusu dışına çıkmasıylada olabiliyo. asitli acılı baharatlı şeylerden uzak dur ılık sütte mide yanmasını hafifletiyo..
    ama çok aşırı yanman varsada doktorunun verdiği ilacı kullanabilirsin özellikle gaviskon şurup çok iyi geliyomuş mide yanmalarına....
    geçmiş olsun......
     
  6. 8 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : çikolataprenses
  7. çikolataprenses

    çikolataprenses Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkür ederim arkadaşlar :)
     
  8. 8 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : çikolataprenses
  9. ChoqSeqeR

    ChoqSeqeR hayırlısını nasip et ALLAHım Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.029
    Beğenildi:
    1.145
    Ödül Puanları:
    238
    merhaba canım;
    benim de reflü sorunum var herkes bebek saçlanıyor diyor tabi ama bunlar yanlış bilgiler hamilelikte normal şikayetler bunlar endişelenmemize gerek yok bence, bir de cinsel bölgemde aşırı kaşıntı oluyor. kabızlık gibi bir sorunum hiç olmadı çok şükür
     
  10. 8 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : çikolataprenses
  11. DIONYSOS

    DIONYSOS :) nasılım??????? Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.244
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım benimde reflüm var vee bu kusmalardan sonra daha da arttı.gaviscon şurup iyi geliyo bastırıyo.daha dün dr.umla konuştum her öğünden sonra alabilirsin.ayrıca yatarken yüksek yastıkta yatmaya çalış..
    kaşıntıya gelince yaprak ped kullanıyorsan ondan olabilir.bende hep kaşıntıya neden oldu nerdeyse mantara çeviriyordu..
     
  12. 29 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : çikolataprenses
  13. gulan06

    gulan06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.232
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım kabızlık normal ama ben yok .
    idrar yanması enfeksiyon vardır ondan yanıyordur test yaptır..........
    benim sorunum ayaklarda ellerde şişme başladı o sadece şükür şimdilik.......
     
  14. 29 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : çikolataprenses
  15. mrscage

    mrscage Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    İdrar yanması çok büyük ihtimalle enfeksiyondur ve ihmal etmemen gerekir. Doktoruna danış ve burada çok su iç... ( günde 2 litre gibi)...
    Reflü için verilen şurubu rahatlıkla kullanabilirsin. Muhtemelen gaviscon ya da rennie benzeri bir ilaç vermilşlerdir ve bunları kullanmanda bir sakınca yok. ( özellikle de doktorun kendisi vermişse)
    Kabızlığa karşı en etkili önlem her gün meyve yemek. Her gün kivi gibi lifli bir meyve yiyebilirsin ve tabi ki çok su içmen lazım.
    Benim doktorumun her muayenede tek söylediği şey, çok su iç...
    Umarım alacağın önlemlerle biraz rahatlayabilirsin.
     
  16. 29 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : çikolataprenses
  17. strawberrylips

    strawberrylips oğlum ve minik meleğim❤ Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.298
    Beğenildi:
    348
    Ödül Puanları:
    153
    Slm.canım gebelikte hepimizin birçok şikayeti oluyor,bendede çok fazla kabızlık var afedersin tuvalete çıktığımda canım yanıyor,bu arada çok su içiyorum o galiba idrar yolları enfksiyonunu azaltırmış,son günlerde karnımda ve alt tarafında ağrılarım oluyor kısa süreli ara sıra midemde yanma,kalçalarımda bazen kramplar,şiddetli sırt ağrısı..vs.yani şurda söyleyince o kadar çok şikayetim varmışki Allah ım inşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bunlar hamişliğin cilveleri nede olsa
     
  18. 31 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : çikolataprenses
  19. anadolukizi

    anadolukizi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    Canım benimde midem çok ağrıyor. doktorum hastaneye bile yatırmayı düşündü. canım şurubu mutlaka kullan çünki hiç bir zararı yok sadece şeker, tuz su gibi şeyler içeriyor. ben zaman zaman günde bir şişe bile içiyorum doktoruma güveniyorum zararı yok içebilirsin dedi birde hap önerdi ama kullanmadan dayanabiliyorsan içme sana kalmış dedi.benimde 20. haftada ellerimde ayaklarımda şişmeler var 2 numara büyük ayakkabı giyiyorum daha şimdiden işim gereği sürekli ayaktayım hiç inmiyor şişler birde çok fazla kilo aldım. şuan diyetteyim. Valla Allah hepimize kolaylık versin