şu dalgalı saçlarımada bir kür lütfen :(

Konusu 'Evde Yapılabilen Saç Doğal Bakım Kürleri' forumundadır ve Hazal tarafından 8 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    8 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Hazal
  1. Hazal

    Hazal İhtimal ki bana baksan bir sürü şey düzelecek Pro Üye

    Katılım:
    19 Mart 2010
    Mesajlar:
    8.903
    Beğenildi:
    4.269
    Ödül Puanları:
    188
    ya kizlar benim saçım çok dalgalı ve çok kabarıyo banyıo yapınca hemen kabarıyo düzleştirmek zorunda kalıyorum bana da bişey öneriri misiniz bide hemen yağlanıyo sıkı sık yıkamak zorunda kalıyorum ee dershane stajım okulum var saçlarım çok kabarıyo bende düzleştirmek zorunda kalıyorum :KK43: lütfen kizlar
     
  2. 9 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Hazal
  3. kurtbrc

    kurtbrc Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2010
    Mesajlar:
    60
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    saç uztma bölümünde vardı canım Anneannemim saç uzatma sırrı diye.zeytinyağının içine muskat ve karanfil dövüp koyuyosun sonra onu sürüp bir gece bekletiyosun sabah saçını yıkıyosun.Sonuç yumuşacık parlak ve hiç elektiriklenmeyen saçlar....Şiddetle tavsiye ederim
     
  4. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Hazal
  5. Hazal

    Hazal İhtimal ki bana baksan bir sürü şey düzelecek Pro Üye

    Katılım:
    19 Mart 2010
    Mesajlar:
    8.903
    Beğenildi:
    4.269
    Ödül Puanları:
    188
    zeytin yağımı saçım vıcık vıcık olcak anam :)
    şeker muskat baharatçıda flan mı satılır ilkdefa duydum dneyen var mı canlar yapmayı düşünüyorum zarar olmaz dimi :)
     
  6. 30 Kasım 2010
    Konu Sahibi : Hazal
  7. kurtbrc

    kurtbrc Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2010
    Mesajlar:
    60
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    yok canım zararı olmaz süper oluyo saçlar hem saçları besliyo da yumaşacık yapıyo. malzemeleri aktarlarda bulabilirsin