şu kızıllıkları kendim nasıl kaparım (yine resimli)

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve pnar1 tarafından 19 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : pnar1
  1. pnar1

    pnar1 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    450
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şimdi benim saçlarım sarıydı sonra tam bir saçma ruh haliyle mavi siyah yaptım ,sonra onu kusturdum kuaför saçma bi renge boyadı,neyse ben onun üzerine kestaneye boyadım ,ve en son ramazanda çikolata karemele boyadım,ve o gün bugündür boyamıyorum ,bilen arkadaşlar bilirler şu an küllü sarıya geçmeye karar vericem ama henüz kararsızım,sğrekli bakım yapıyorum saçıma ve çok düzeldiler sadece çok az uçlarında beyaz topçuklar kaldı,en son dün sinamekiyle bepanten ampul aldım bir ayda on cm olan işlem var ya onu yapıcam bakalımkaydirigubbakcemile2

    Neyse asıl bunları anlatmamın nedeni bana daha iyi fikir vermeniz bu kızıllığı görmek istemiyorum saçımda nasıl kapatabilrim kendim yardımcı olabilirmsiniza.s.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : pnar1
  3. gul_perisi

    gul_perisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    88
    saçların iyi dayanmış bunca işleme
     
  4. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : pnar1
  5. pnar1

    pnar1 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    450
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Evet lale devri çok iyi dayandı ,çok şükür yazık oldu güzel saçlarıma ama şu anda çok sağlıklılar pırıl pırıl parlıolar bitkiler sağolsunopuyorumnanaktan yokmu fikir verecek
     
  6. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : pnar1
  7. sirinshey

    sirinshey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    115
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bncede çok iyi dayanmış çünlü ben siyah saçımı açtırdım sonra bi iki boyadab sonra berbat oldu kısacık kestirmek zorunda kaldım sende kızıldan kurtulmak için sürekli küllü renklere boyucaksın içinde kızıl ve bakır olmayan tonlara boya onlar kızıllığı alır
     
  8. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : pnar1
  9. pnar1

    pnar1 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    450
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    mesela küllü kumral nasıl olur bu saçın üstüne ne renk çıkarCADIARZU
     
  10. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : pnar1
  11. sirinshey

    sirinshey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    115
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    küllü kumral bunun üstüne tutmaz çünkü açık kalır saçındaki renge göre açtırma n gerek cnm
     
  12. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : pnar1
  13. gxuxnxixxsxxixxgxxix_

    gxuxnxixxsxxixxgxxix_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    183
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hangi işlemleri uyguladın saçına bunca boyadan sonra süper görünüyorlar çok parlak ve çok sağlıklı:KK70:
    beğendim vallahi.kalın telli mi canım saçların benimkiler çok ince hiç bi işleme dayanmıyor:KK43:
     
  14. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : pnar1
  15. pnar1

    pnar1 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    450
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    işte o renk ne renk kuaföre gitmek istemiyorumda:gitme:
     
  16. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : pnar1
  17. pnar1

    pnar1 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    450
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    canım saçlarım baya ince çok şükür toparladım ya yoksa kahrolurdum:nazar: ben neler yapmadımki son 1 senedir bakım yapıyorum şöyleki

    mesela mecitefendi karışım yapları alıyorum sürüyorum her hafta sürüyorum o şişe bitince,kendim zeytinyağı ,e vitamini buğday yağı ,susam yağı ve bal hepsini karıştırıyorum ısıtıyorum saçıma sürüyorum bi gece öle yatıyorum:hulya: ondan sonraki hafta zeytinyapı sürüyorum ,dönüşümlü olarak bunu yapıyorum ve saçlarım kıvırcık olduğu için her hafta fön çektiriyorum tek kusurum bu işte:kedi: bunu yapmazsam sanırım çok daha güçlenicek saçım ama napim kıvırcık olunca sabah şekil bulamıyorum sinir oluyorum bende fön çekiyorum kuru saçlı olduğum içinde yağlanma olmuyor ben yıkayana kadarda bozulmuyoralkisalkisalkis
     
  18. 22 Aralık 2009
    Konu Sahibi : pnar1
  19. muge_

    muge_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2009
    Mesajlar:
    15
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    derincim, saçların çok koyu küllü kumarl kesinlikle tutmaz sana tavsiyem toz mavi oryel alıp onunla rengi akıtman.
    innova yada igora royal marka mavi oryel ve içine %9 oksidan krem koyucaksın. gitti gidiyorda var ordan bi arastır 30 tl civarında. oryalle saçı kustur üstüne 8.1 küllü kumral tutar hemen. yalnız oryal saça zarar veren bi madde olduğu için sana tavsiyem mesela 3 ölçü oryal koyuyosan 1 çay bardağı dolusu su koyman 2 çay bardağıda %9 oksidan krem. hem az zarar görür su koyarsan hemde güzel güzel açılır.
    hee unutmadan 15 dk dan fazla bekletme sürekli kontrol et saçını parmağınla sıyırarak çok ısınmasın diplere en son sür..
    kolay gelsin.. :=)