Suçlu kim sizce?

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve lavinya34 tarafından 28 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : lavinya34
  1. lavinya34

    lavinya34 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar demin canımı çok sıkan bi olay oldu.Belki bazılarınız için gülünç denecek kadar ufak bazılarınız içinse önemli olabilir.Bi okuyun ve değerlendirin lütfen.Görümcem yemeğe çağırdı bu akşam için.Biz de akşam orda yemek yicez diye öğlen yemek yapmadık.
    Üstelik tel açıp sorduk ona yani.Yok öğle yemeği yapmayın dedi.Biz tabi akşam çok güzel yemek yicez diye fazlada karnımızı doyurmadık.Eşim demin eve geldi karnının aç olduğunu söyledi.dünden çorba vardı çorba içtik.sora ablasını aradı yani görümcemi.akşama ne yemeğiniz var diye.Görümcem de demezmi sadece çiğköfte diye.Benim tepem attı tabi.sinirlenip iki laf ettim görümcem için.akşama kadar tek bi yemek te mi yapamamış ayıp bide bize yemek yapma dedi.Ben yapsam aynı davranışı buyutulur laf olur ama ablan yapınca laf etmezsınız buyutmezsınız dedım.Eşim de buyutme dedı bana.Ben surekli o görümcemi koruduğu için sinirlendim.Biraz hasta olduğum için ve halsiz diğer görümcem bana çorba koyarken eşim bana"görümce otursun geline hizmet tesin "dedi şakayla.ama bana o kadar koyduki o laf sinirlenip sofradan kalktım ve üstüne görümcemin yanında sofra bezini fırlatıp oda kapısını carptım.Sizce burda sinirlenmekte haklımıyım değilmiyim?Kimin yaptığı ayıp?Kim suçlu?Ltf yardım edin..
     
  2. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : lavinya34
  3. baby nurse

    baby nurse izmiri çok özlüyor.... Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.744
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    erkekler böyle canım anneleri ablaları yaptımı gözlerine batmaz sen yaptın mı batar hiç dert etme bir akşam sende yemeğe çağır 1 çeşit idareten birşey yap intikamını al ne canını sıkıyorsun göze göz dişe diş...
    eşinde birşey diyemez sana...
     
  4. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : lavinya34
  5. benSelinova

    benSelinova Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    292
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence siz haklısınız ama haklıyken haksız konumuna düşürmüş o davranışınız keşke kapıyı felan çarpmasaydınız siz haklı konumda olurdunuz ama bu hareketiniz ne kadar haklıda olsanız sizi haksız konumuna düşürmüş
    hemen sinirlenip çarpmasaymışsınız keşke
     
  6. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : lavinya34
  7. lavinya34

    lavinya34 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    aynen öle aslında bölelerine aynı şekilde davranacaksınki anlasınlar ne demek olduğunu.anladıkları dilden hareket edeceksin dimi?Bunlar böle zaten.Başkalarına kendileri arasında bi kulp bulmadan yapamazlar,eleştirir günlerce konuşurlar ama birbielerine toz kondurmazlar.Eşim en çok ta o ablasına laf ettirmiyor.Bu yüzden sinir oluyorum o görümceme bazen. sanki kendileri bişeymiş gibi.Şu sıralar psikolojisi normal değil zaten.Peki ben eşime nasıl davranayım şmdi?akşam yemeğe gitmesem acayip halsiz ve yorgunum desem?eşim gönlümü almak içinm odaya geldiğinde ona "defol ben akşam gelmiyorum kendin git "dedim.Bişey demedi.Eminim şimdi o görümceme gidip belkide beni çekiştişriyolardır.Ne yapayım?
     
  8. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : lavinya34
  9. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.300
    Beğenildi:
    21.372
    Ödül Puanları:
    363
    Görümcenizin suçu yok bence..
    Misafir umduğunu değil bulduğunu yer..gamyoncuiremsu
    Gidersiniz,yemeği beğenirseniz yersiniz,beğenmezseniz yemezsiniz..
    Evinize dönünce peynir ekmekle doyarsınız...cokacimcoook
    Bilmiyorum ama ben kendim de beceriksiz olduğum için yemek,temizlik gibi konuları kafama hiç takmam..:lepi:
     
  10. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : lavinya34
  11. primrose

    primrose Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    141
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Görümcenle aynı seviyedeysen intikam al. Değilsen -ki bence değilsindir- en az 3-4 çeşitli güzel bir sofra kur (hazır ramazan da gelmişken) ve görümce, varsa kaynana filan hepsini çağır. Annenden-ailenden böyle gördüğünü, tek çeşit yemekle yasak savar gibi kimseyi ağırlayamayacağını da bir ara söyle. Gerçi aile arasında hiç utanmayıp yine de üste çıkmaya çalışabilirler tabi ama sen de kendini ifade etmiş olursun en azından.
    Görümcen de bir daha yemeğe çağırırsa ne yapıp getireyim aç kalmayalım yine de gülerek. Anlayana yeterince anlamlı bir laf olur bu zaten :)
     
  12. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : lavinya34
  13. icimdeki_sen

    icimdeki_sen 17.10.2014 miladim kizim Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.978
    Beğenildi:
    77
    Ödül Puanları:
    153
    pardon ama siz ciddimisin...
    yani bu bir sorun mu????
    arkadasim allah baska dert vermesinde bu dert edilecek sey degil yani...
    valla cigköfteye karin cok güzel doyurulur haaa karniniz doymadimi eve giderken disarda bir seyler yiyebiliriz yada evinizde atistirabilirsiniz...
    ya lütfen yanlis anlamayin ama ben sasirdim...
    ayrica bir laf var hani simdi o aklima geldi misafir umdugunu degil buldugunu yer....
     
  14. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : lavinya34
  15. adaylaarda

    adaylaarda iyi düşün:iyi olsun :)) Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    bence çok fevri davranıyorsunuz
    başkalarının yanında özelliklede eşinizin ailesi yanında bu şekilde davranmanız size ve ailenize zarardan başka bir şey getirmez.:1no2:
    ayrıca sizi yemeğe çağırdığında mükellef bir sofra kurmak zorundada değiller :1closedeyes:
    önemli olan hoş vakit geçirmek.
     
  16. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : lavinya34
  17. lavinya34

    lavinya34 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    saolun arkadaşlar yorumlarınız için ama türk örf ve adetleri denen de bişey vardır.yani çağırdıkların senin ailemn de olsa görgü ve saygı icabı bişeyler yapılır dimi?Haksızmıyım?Gerçekten ben ailemden böle gördüm.
     
  18. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : lavinya34
  19. lavinya34

    lavinya34 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ayrıca verilen değerle de alakalıdır.Çünkü ne gitsek hep böle şeylerle geçiştiriliyoruz.ama onlar bize geldiğinde ben sofrayı döşüyor güleryüzümü eksik etmiyorum..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.