Sünnet yaptıran anneler yardımcı olur musunuz?

Konusu 'Sünnet' forumundadır ve cbbk tarafından 13 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    13 Aralık 2009
    Konu Sahibi : cbbk
  1. cbbk

    cbbk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    oğlum 7 yaşında okul ara tatilde sünnetini yaptırmayı okul kapanmadanda mevlüt ve eğlencesini yaparız diye düşünüyorum okul aksamasın rahatça ilgelenebilmek için erken yapıcam ama mevlütü hemen okutmasam bişey olurmu birde ümraniyede oturuyorum hastane ve doktor tavsiye ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler.
     
  2. 15 Ocak 2010
    Konu Sahibi : cbbk
  3. DreamLover

    DreamLover Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.751
    Beğenildi:
    107
    Ödül Puanları:
    113
    cnm bende aynı senin gibi yarı yıl tatilinde düşünüyorum
    biz maltepede yaptırıcaz ümraniyede bildiğim bi yer yok, şimdiden hayırlı olsun diyorum
     
  4. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : cbbk
  5. cbbk

    cbbk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler canım ama ben malesef ara tatilde yapamıyorum sünneti elde olmayan nedenlerle her işte bir hayır vardır diyorum sizede şimdiden geçmiş olsun Allah damatlıklarını da göstersin inşallah:))
     
  6. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : cbbk
  7. gelmesendeolur

    gelmesendeolur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.191
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar sünnet düğünü yapmayı düşünüyormusunuz?? ben yapmayı düşünüyorum ama nerden başlasam bilmiyorum...
     
  8. 17 Şubat 2010
    Konu Sahibi : cbbk
  9. eylulsemra

    eylulsemra sarıçiçek Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben umranıye atlas hastanesınde yaptırmıstım.1hafta sonra kuran okutmustum.toplam 8-9 gunde eskısı gıbı rahat pantolon gıyebılmıstı.zaten ılk 2gun acıyo o da çiş yaparken.sonrası kolay