Sürekli küfreden annem, yoksa düşmanım mı desem?....

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve chatlaxx tarafından 29 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : chatlaxx
  1. chatlaxx

    chatlaxx Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    438
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    slm kizlar
    direk konuya giriyorum moralim cok bozuk, o kadar kirginim, sinirliyimki suan bile agliyorum
    sorun annem, annem mi düsmanim mi belli degil
    hergün sürekli agza alinmicak küfürler saydiriyo bana, sucum olsa bari hicbisey yapmadigim halde bi basliyo susturabilene ask olsun
    ondan duydugum laflari hayatim boyunca hic kimseden duymadim
    resmen düsmanim oldu, kendinden iyice nefret ettiriyo, uzaklastiriyo beni
    ben birini sildigim zaman tam silerim bunuda kendisi cok iyi biliyo, kizini kaybediyo öldürüyo haberi yok
    en ufagindan bugünü örnek veriyim
    alisverise gidiyoduk babamlar cikti sadece ben ve annem evdeydik
    neyse annem kapinin önündeydi ben ciktim merdivenlere dogru yürüdüm ardindan annem kapiyi kapatip indi
    eve geldigimizde anahtar kapinin üstündeydi
    kendisi anahtari takip unuttugu halde ve evden en son o ciktigi, kapiyi o cektigi halde kisacasi suc onda oldugu halde bana bagirip cagirdi
    en son ben cikmisim evden insan bi dikkat edermis herzaman bu böyleymis diye basladi ardindan alisildigi üzre küfürler geldi
    ya herseyi gectim, sucsuz oldugum halde kizsin etsin ama küfür etmesin, o küfürler olmasa hicbiseyi takmam kafama hicbiseyi
    o kadar gururuma dokunuyoki anlatamam, anne bile demek istemiyorum artik
    ettigti küfürleri duysaniz agziniz acik kalir öyle böyle degil
    ya ben kiziyim ya kizi, ayip degilmi bana bu laflari söylüyo sucum olsa bari sucsuzumda hic bi sucum yokki
    sirf bugün degil hergün yemin ederim size hergün, hergün..
    o kadar biktimki anlatamam, annem ordan küfrediyo bende bagirdim benim ne sucum var en son sen ciktin sen taktin anahtari hem kendin unutuyosun hemde bana bagiriyosun küfrediyosun diye cikistim
    ordan babam geldi sus artik chatlaxx yürü git uzatma sus dedi, gittim odama artik yapcak bisey yok herzaman ayni cünkü, hala devam etti küfürlerine bi basladigi zaman susmak bilmez zaten
    dayanamadim ciktim bagirdim cagirdim ne bicim annesin sen hickimseden duymadim bu laflari, ben senin kizin degil miyim vs dedim
    agladim resmen kendimi tutamadim o halimi gördügü halde daha devam etti küfülerine babam bile karisina kes artik sesini utanmiyo musun kizina bu laflari söylemeye dicene bana bagirip odama gönderiyo
    beni susturcana karini sustur bak dünyanin lafini söylüyo ne o...lumu birakiyo ne baska biseyimi diyorum annemde bi yandan küfürleri saydirmaya devam ediyo tabi
    sus artik sende diye anneme bagirdi, tabi bagirmak denmez ona, sonra bak iste bi sucum olsa bari dedim üstüme yürüdü gir artik odana dedi babam
    ya o kadar biktimki anlatamam bu sadece bugünki örnegi, hergün böyle
    basimi alip gitmek istiyorum kurtulmak istiyorum ama nereye gitcem
    insanin annesi bile böyle yapiyosa ben kime siginabilirim? zaten hickimseye yük olmayada hakkim yok, gitmemde zaten
    yillardir tek dilegim bu evden kurtulmak kendi evime cikmak
    bu sene staja basliyorum ordan gelen parayi biriktirsem desem olmuyo, zaten alcam 3 kurus para istesemde biriktiremem
    ne zaman bu evden cikip gidersem ne zaman evlenirsem o zaman kendi param olurmus, babam öyle diyo anlicaniz caliscam etcem para onlara gitcek
    gitsin sorun degil annem babam sonucta ama ne annelik babalik yaptilarda benden bide utanmadan maasimi alcaklar
    ben napiyim kizlar ya, ne yapiyim?....mafoldumben
     
  2. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : chatlaxx
  3. chatlaxx

    chatlaxx Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    438
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    biraz uzun oldu kusura bakmayin ama anlatmakla bitmiyo, icimi dökmem lazimdi...
     
  4. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : chatlaxx
  5. burcu_brc

    burcu_brc Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    944
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Üzücü bir durum. ınsanın en mutlu olduğu yer anne ve babasının yanıdır ama bazılarımız için bu böyle olmuyor maalesef. Annenizin psikoloji bozuk herhalde bu şekilde davrandığına göre. Siz sinirli olmadığı bir anda saygılı bir şekilde gidip kendisi ile konuşsanız; bu şekilde davrandığında çok üzüldüğünüzü, onu çok sevdiğinizi ama böyle yaptığı zamanlarda kendinizi ona karşı uzak hissettiğinizi anlatmaya çalışsanız belki o da yaptıklarını düşünür ve hatasını anlar. Allah yardımcın olsun.
     
  6. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : chatlaxx
  7. chatlaxx

    chatlaxx Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    438
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    denedim normal bi sekilde niye küfrediyosun hemen naptim ben sana düsmanin miyim dedim sen hakediyosun dedi devam etti
     
  8. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : chatlaxx
  9. HanimKelesimiGetir

    HanimKelesimiGetir TEK DİL TEK VATAN Pro Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    82.945
    Beğenildi:
    33.115
    Ödül Puanları:
    563
    Çok üzücü bir durum annenin bunları söylemesi bir evlat için çok ağırdır acaba sinirsel bir rahatsızlığı filan varmı acaba belkide farkında olmadan ağzından çıkıyor olabilir .
    Ailende konuşabileceğin büyüklerin filan varmı onlara anlatsan bu durumu mutlaka yardımcı olacaklardır sana canım.
     
  10. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : chatlaxx
  11. piTis

    piTis Emeğe Saygı + Rep ;))) Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    830
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    Bazen insanlar kendi suçlarının üzerini kapatmak için öyle sert çıkışlar yaparlar. Sizin bugünkü olay da öyle olmuş anlaşılan. Babanın seni savunmamasına gelirsek annen öyle bir başlamışkı fırtına estirmeye belli ki baban da bu fırtınadan nasibini almamak için kolay olanı seçmiş ve seni odana göndererek olayın kapanmasını istemiş. Annen belki menapozda olduğu için böyle davranıyordur ya da başka sorunları vardır. Küfürlere gelince belli ki o da iyice ağız alışkanlığı olmuş, kolay değildir ağız alışkanlıklarını bırakabilmek. Özellikle kızgınlık anında istemese de ağzından çıkıveriyordur. Ama annen biraz daha yaşlanmaya başladığında daha sakin ve mülayim olacaktır emin ol, bir de yalnız kalma korkusuyla sana daha iyi davranacaktır. Biraz sabırlı olmanı tavsiye ederim bir de annen sana sinirlenip kavga çıkarmaya çalıştığı zamanlarda o ortamda bulunma odana falan çekil, böylelikle hem kavga uzamaz hem de daha az duysarsın söylenenleri. opuyorumnanaktan
     
  12. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : chatlaxx
  13. chatlaxx

    chatlaxx Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    438
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    annem 37 yasinda menapozda degil cnm
    zaten odamdan ciktigim yok inaninki dört duvar arasinda yasiyorum
    onun sesini duymadigim zaman cok huzurluyum
    ama odamda durdugum halde bile küfrediyo odasindan cikmiyo vs diye
    duvar cok ince her söylenen duyuluyo
    ya yanindayken küfretmis yada odamdayken inanin hic farketmiyo
     
  14. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : chatlaxx
  15. chatlaxx

    chatlaxx Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    438
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bilmiyorum resmen psikolijisi bozuk hasta bi insan
    farkinda olmadan olurmu gayette farkinda bir degil iki degil cünkü
    yanlislikla bikez söylemis olsa anlicam ama herzaman bu böyle
    büyükbabamlar fln var ama ne anlatabilirimki
    bakin annem böyle diye annemimi kötülicem
    zaten öyle bisey yapmis olsam daha beter olur bide o yüzden dünyanin küfürünü duyarim bi size anlatabilirim iste baska hickimseye anlatamam
     
  16. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : chatlaxx
  17. HanimKelesimiGetir

    HanimKelesimiGetir TEK DİL TEK VATAN Pro Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    82.945
    Beğenildi:
    33.115
    Ödül Puanları:
    563
    Anladım canım peki babanla arası nasıl annenin belkide arası iyi değilse sana yükleniyor olabilir.
    Baban neden sessiz kalıyor bunu anlamadım bende yani müsade ediyor küfür olayına ..

     
  18. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : chatlaxx
  19. chatlaxx

    chatlaxx Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    438
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok iyi bi sorun yok normal aralari
    inan hic bilmiyorum, o küfürleri duysan agzin acik kalir ya akliniza ne gelirse sayiyo
    ben kücükken bikez küfretmisti tepki vermisti babam
    ama simdi hic tinlamiyo bile
    belkide alistigindandir, günlük bu laflari duydugumuz icin anormal gelmiyo artik
    annesiyle anne kiz gibi degilde arkadas gibi olanlara o kadar cok özeniyorumki mafoldumben