Süt artırmak için yardım bekliyorum

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve sonem tarafından 26 Şubat 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : sonem
  1. sonem

    sonem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar bugün doktor kontrolümüz vardı kızımın kilo alımı sınırda ve daha 4.5 aylık bana acil süt arttırıcı formüller gerek human ve rezene çiyorum pekmez sulandırıyorum ama nafile lütfen bana yardım edin..
     
  2. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : sonem
  3. BaBLe

    BaBLe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    864
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm bulgur pılavı cok ıse yarıyo bırde maya karıstır yemeklerın ıcıne helva ama cok yemelısın en cok su ıcıceksın tavuk suyuna sehrıyelı corba
     
  4. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : sonem
  5. ELALI

    ELALI biriciğim, canım kızım... Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.032
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    petibörün sütlü bisküvisini yiyebilirsin arkasından bolca su içme gereği duyuyosun...
    bide helva bende işe yarıyor...
     
  6. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : sonem
  7. BaBLe

    BaBLe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    864
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bırde eti burcak yulaflı fılan onlarda ıse yarıyo.... bu arada ben daha okuyamıcam burayı rejımdeyım kızlar cnm ıstıyo
     
  8. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : sonem
  9. stellamaris

    stellamaris ARMAĞAN'ın annesi... Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    ben geçenlerde aynı gün içinde ceviz ve kuru fasülye yemiştim ve sütüm hiç olmadığı kadar çok olmuştu.fışkırıyordu o derece.. Ama hangisinden oldu bilmiyorum bende...
     
  10. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : sonem
  11. fatxixma

    fatxixma yolun yarısı kaldı Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    686
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    113
    kesinlikle ince bulgur işe yarıyo kısır olabilir ama özellikle burgur köftesi bende acaip süt yapıyo.
     
  12. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : sonem
  13. stellamaris

    stellamaris ARMAĞAN'ın annesi... Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    şimdi aklıma geldi Sütlaçta süper süt yapıyor bende...
     
  14. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : sonem
  15. cicibisi

    cicibisi http://ygtnblogu.blogspot Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.884
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Ben hiç bişe yapmadım henüz,ilk doğm yaptığımda humana içmişdim,çok işe yarıyodu..
    Bigün çok iyi bigün eh işde oluyo sütüm..normalde ne yiyosam onu yiyorum hep..özel bişe tüketmiyorum..Ama artık bende bişeler yapıcm sanırım..bulgur ve petibör bisküviyi çok kişiden duydum..Bulguruda çok severim,özellikle tavuk suyuna yapılmş pilavını.yarın yapim bende bi..
    Haa tabiki bolllllllllca suuuu..SSakın bunu ihmal etme,su içmezsen naparsan yap fayda etmez..
    Bol sütlü günler diliyorum.
    a.s.
     
  16. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : sonem
  17. edrne

    edrne Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    40
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    vitamalt eczaneden alabilirsin biraz iğrenç ama arttırıyo bi de ayva kompostosu arttırıyo
     
  18. 27 Şubat 2010
    Konu Sahibi : sonem
  19. Amazon

    Amazon Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.679
    Beğenildi:
    108
    Ödül Puanları:
    163
    bulgur ve petibör kızlar.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.