sütü artırmanın en güzel yolu

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve TLAYSI tarafından 5 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TLAYSI
  1. TLAYSI

    TLAYSI Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2008
    Mesajlar:
    283
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ben doğumdan sonra kilo alanlardanım, kilo almama rağmen öyle ahım şahım sütüm olmadı ama bebeğimi emzirdim, kilo vermeye çalıştıkça sütüm daha da azaldı. En sonunda diyetisyene gitmeye karar verdim, bir haftadır verdiği diyeti uyguluyorum hem kilo veriyorum hem de sütüm inanılmaz arttı. Arkadaşlar sütü artırmanın en güzel yolu kesinlikle dengeli beslenmeymiş...
     
  2. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TLAYSI
  3. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    evet buna katılıytorum..
    çok kötü bir beslenmem vardı..1 aydır sütüm gitmişti evet evet doğru.süt veremiyordum..
    1,5 aydırda rejimdeydim sebze,meyve,su ile 10 kilo verdim.
    ve dün gece göğsümden gelen beyaz sıvının süt olmasından şüphelenerek sağdımki süt..
    50 cc kadar çıktı.sabahda sağdım 30 cc çıktı..
    şoklardayım..
     
  4. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TLAYSI
  5. merallll

    merallll Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    800
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    kesinlike katılıyorum dengeli beslenme çok önemli.... ben 23 kilo aldım gebeikte, şişman bi kadın olmuştum resmen :))) 17 kilosu doğumdan bu yana gitti, kesinlikle hem sütüm iyi hemde zayıflıyorum.... uyku da çok önemli arkadaşlar iyi uyuduğum günler sütüm daha kaliteli ve çok oluyor
     
  6. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TLAYSI
  7. TLAYSI

    TLAYSI Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2008
    Mesajlar:
    283
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Çok sevindim canım sütünün geldiğine ve tebrik ediyorum 1,5 ayda 10 kilo büyük bir başarı. Ben de şoklardayım, 4,5 aydır emziriyorum, göğüslerim hep yumuşaktı, diyete başladığımdan beri göğüslerim sertleşti sütüm çoğaldı. üstelik bugün 5. gün ve 2 kilo verdim.
     
  8. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TLAYSI
  9. sevval_naz

    sevval_naz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    93
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    88
    benim bebeğim 3 aylık oldu. şimdiye kadar süt sorunum yoktu ama 1 haftadan beri baya bi azalma var sütümde saat başı kızımı doyurmak zorunda kalıyorum. arkadaşlar neler yiyip içiyorsunuz lütfen yazarmısınız....
     
  10. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TLAYSI
  11. sevval_naz

    sevval_naz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    93
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    88
    TLAYSI diyetisyeninin verdiği listede neler var söylermisinnnnn
    3 hafta sonra işe başılıcam sütümü sağdığımda 20 ml bile çıkmıyorrrr işe gidince kızımı nasıl beslicem bilemiyorum kafamçokkarıştı
     
  12. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TLAYSI
  13. ysfmir

    ysfmir Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    9.970
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    kızlar neler yiyorsunuz benimde süt sorunum var mamayla takviyeliyoruz ve ben çok üzülüyorum hiç iştahımda yok süt az olduğu için oğlum çok ağlıyor ve uyumuyor bu yüzden uykuda yok yanımda yardımcı kimsemde yok ilk bir haftadan itibaren yanlız kaldım onada çok üzüldüm uykusuzluk yorgunluk birde benim ikinici 6 yaşında kızım var oda ilgi bekliyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım banada tavsiyede bulunun
     
  14. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TLAYSI
  15. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    işte benim ilacım hadi kızlar yazın..
    gamzem 5 aylık çorba mama muhallebi veriyorum kilo almadı kızım sütüm çok azaldı ymek yiyemiyorum humana vs işe yaramıyo..
    hadi kızlar sütüm bitmeden yardım edin...
     
  16. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TLAYSI
  17. merallll

    merallll Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    800
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar sizi bilmiyorum ama benim sütümü bugur pilavı, çiğ soğan artırıyor, gece yatmadan önce sıcak bi kase muhalebide çok etkili... süt içmek süt yapmıyor bana mesela herkes için değişebiir belki de
     
  18. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TLAYSI
  19. s_eker

    s_eker ŞükürlerOlsunAllah'ımSana Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    407
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    sütünüz bol olsun inşallah:Saruboceq: arkadaşlar çok sevindim çoğalmasına diyetinizde neler var?nasıl besleniyorsunuz?paylaşırsanız sevinirim