Sütüm Kesiliyor Yardım:((((

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve sule80 tarafından 5 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    5 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sule80
  1. sule80

    sule80 Meleğini Çok Sever Üye

    Katılım:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    134
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar doğum yapalı daha 50 gün olmasına rağmen sütüm o kadar azaldıki nerdeyse hiç gelmiyormafoldumben Naptıysam da arttıramadım elimden gelen herşeyi yaptım,süt yapacak her şeyi yedim, 2 saatte bir sağdım olmadı olmadı iştemafoldumbenmafoldumben Kızımda süt az geliyo diye emmek istemiyor,resmen savaşıyor sonrada basıyo feryadı bende mecbur mama veriyorum:sinifsinif: Kızıma doğru düzgün sütümden veremedim çok üzülüyorum
    Nolur sütümü arttıracak bişeyler varsa lütfen yazın:a015::a015:
     
  2. 5 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sule80
  3. ilktuxgx

    ilktuxgx HAYATIM DAHA GÜZEL OLACAK Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2007
    Mesajlar:
    410
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bol su ve komposto şeker koymadan,meyvelerin kendi tadıyla yap.Kuru kayısında da yapabilirsin.Sağmak ta iyi bir yöntem ki onu da yapıyormuşsun.Kafana çok takma üzüntüde kesilmesine etken biliyorsundur.Sağlıkla büyüt bebeğini...
     
  4. 5 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sule80
  5. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    canım ya..mama verme dicem ama insan dayanamıyor veriyor.
    bir kere moralini yüksek tut..pekmez filan yemişsindir mutlaka..
    uyurken sürekli göğsünü ağzına ver kızının,yalancı meme gibide almıyor mu göğsünü??
     
  6. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sule80
  7. turkank

    turkank Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2009
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Öncelikle sütüm az veya sütüm çocuğuma az geliyor fikrini kafandan silmelisin. Bu sorunu ben de yaşadım. Yaşadığım endişe sütümü etkiliyordu. Bebğim kucağımda resmen çırpınıyordu. Ve bir arkadaşım sen su içsen bile süt yapar deyince kendimi toparladım. Stress çok olumsuz etkiliyor. Aynı zamanda bişey tavsiye edebilirim. Bulgur pilavı ve kuru soğanı dene. Müthiş süt yapıyor. Bol miktada su ve ayran tüket. Ve benim sütüm az diye düşünürsen gerçekten sütün olmuyor. Sütüm bebeğime yetecek miktarda diye düşün.Ben aştım umarım sen de aşarsın.
     
  8. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sule80
  9. tullayy

    tullayy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2009
    Mesajlar:
    61
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşım mutlaka helva ye bol bol bende acayip etkili oldu inşallah sen de faydasını görürsün tahin helvası
     
  10. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sule80
  11. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    tatlım bende 2 ay önce doğum yaptım benimde sütüm azalmıştı o dolu dolu sert halleri gitmişti hemen rezeneye başladım inanmazsın 2 günde fayda gösterdii
    ben tohum olanını aldım aktardan içine anasonda karıştırdım öyle içiyorum tavsiye ederim soğanıda duydum ama denemedim

    ayrıca küçük şaşal şişelerden bulundur evinde su doldur sabahtan yatana kadar 5 tne iç suyun etkisi süt yapımında çok önemliyerimseniben
     
  12. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sule80
  13. nickminkenari

    nickminkenari sıkı sıkı tutun Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.402
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    soganı bizzat denedim inanılamıyacak derecede süt yapıyo ama bende gaz yaptıgı için yiyemiyorum deneme amaçlı yediğim gece kızımda bende gaz sancısından uyuyamadık gaz yapmayanlar yesinler kesinlikle soganın ve ayva kompostosunun üstüne süt yapan şey tanımam
     
  14. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sule80
  15. sabihase

    sabihase Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım benimde aynı zamanda süt sıkıntım oldu hemen humananın anneler için olan çayından aldım onu kullanıyorum bayada faydasını gördüm istersen bi dene inşallah sende faydasını görürsün.birde canını hiçbir şeye sıkma ve kendini çok yorma bol sütlü günler:):)
     
  16. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sule80
  17. dilshad

    dilshad Guest

    hurma ve siyah kuru uzum.. bende ise yarayanlar bunlar.. bir de seftali suyu, ki zaten meyve suyu denmis.. bir de belki komik gelecek ama ustune yatmak da ise yariyor bende..
    sen her yontemi deneyip moralini de yuksek tutup bebegini sIk sIk emzirmeye calissan da yine de sutun gelmezse uzulme canim, senin sucun yok.. kimi anneler biliyorum ki sirf emzirmek onlara mesakkatli geldigi icin emzirmiyorlar senağlama
    ilk kizimda hicbir sorunum yoktu, 21.ayinda emerken bile tastigi oluyordu, hic sut artirici birsey kullanmamistim, zaten fazla gelip rahatsiz ediyordu. ama simdi 8 aylik olan ikinci kizimda ben de 1 aydir bu sorunu yasiyorum.. yukarida dediklerimle destekledigimde sutum tekrar artiyor. gordugun ayni bunyede bile farkli sekilde isleyebiliyor bu sut uretimi.
     
  18. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sule80
  19. office

    office Hem kibirli, hem batının çok hayranı <3 ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16.783
    Beğenildi:
    38.032
    Ödül Puanları:
    463
    kesinlikle ama kesinlikle önereceğim şey bira mayası. 1 numara süt yapıyor inanamazsınız. ilk hafta tahin-pekmez yedim çok süt yaptı ama çok kilo alırım diye endişe duydum. sonra doktorumun önerisiyle başladım. tablet olarak alıyorsun mükemmel süt yapıyor. GNC markasınınkini kullanıyorum. bildiğimiz malt içeceğinin tableti. istersen özelden veririm tam adını. ben 3 aydır kullanıyorum çok çok memnunum...