Sütyen Alırken...

Konusu 'Doğal Göğüs Küçültme Yöntemleri' forumundadır ve Paradise78 tarafından 17 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Paradise78
  1. Paradise78

    Paradise78 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ya sütyenin göğüs tipine uygun olup olmadığı nasıl anlaşılıyo. Hani sütyen alırken bazı yerlerde yardımcı oluyorlarmışya ben hiç rastlamadım yardımcı olan birine büyük mağazalarda mı oluyo yoksa sadece iç çamaşırı satan yerlerde mi. Ben gebze de oturuyorum küçük bi yer acaba burda da varmıdır? Şu an 6.5 aylık çocuğum var emziriyorum göğüs ölçüm 95 sanırım:KK43: nasıl sütyen kullanmalıyım? Teşekkürler
     
  2. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Paradise78
  3. potkal

    potkal Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    göğüs üstü ve göğüs altı ölçüsüne göre sütyen alabilirsin. yani sırtın dar göğüs büyükse, ya da tam tersi göğüs küçük sırt genişse ona göre sütyende A- B-C-D cup diye değişiyor. tabi malesef markadan markaya da bedenler değişebiliyor. en iyisi denemek.
     
  4. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Paradise78
  5. dilara22

    dilara22 kalk gidek dağlara :) Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    235
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bir sitede okumuştum
    *Ellerini havaya kaldırdığında sütyenin öndeki göğüs altı kısmıda yukarı kalkmamalı.
    *Sütyenin ön kısmı nasılsa arkasıda aynı doğrultuda olmalı/arka kısmı yukarı doğru gitmemeli.
    Sütyende bunlar oluyorsan size uygun değil demektir .)
     
    Son düzenleme: 17 Temmuz 2009
  6. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Paradise78
  7. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    mantıklı
     
  8. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Paradise78
  9. ecemece...

    ecemece... Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hımmm eğer google göğüs ölçüleri falan yazarsan çıkar ben buldumm tarifi birazz uzunn ama bulursunn basitt yani ama markadan markaya değiştiği içinn denemen en iyisi :KK66:
     
  10. 12 Şubat 2012
    Konu Sahibi : Paradise78
  11. alfabe

    alfabe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesajlar:
    935
    Beğenildi:
    54
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    28
    şU B C D nin açılımı ne bedenlerde?
     
  12. 12 Şubat 2012
    Konu Sahibi : Paradise78
  13. atractive

    atractive Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    13 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    13.046
    Beğenildi:
    8
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    emzirdiğin halde 95 bedenmişsin sen gene
    ben 90 bedenim uvv ne koca memelerim varmış:KK9:
    şaka bi yana canım büyük sütyen mağazalarında yardımcı oluyorlar diğer yerlerde de çarşı olmadıktan sonra küçük dükkanlarda sorarsan yardım ederler ki zaten:KK34: