suyun gelmesi nasıl oluyor

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve zeliscik tarafından 14 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    14 Şubat 2008
    Konu Sahibi : zeliscik
  1. zeliscik

    zeliscik Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar ben 30.haftamdayım ya adet olacakmışım gibi bir ağrı girdi karnıma sonra akıntı oldu.normal akıntıdan fazla oldu.acaba suyum gelmiş olabilir mi? acele cevap verirmisiniz
     
  2. 14 Şubat 2008
    Konu Sahibi : zeliscik
  3. duygudeniz

    duygudeniz Guest

    canım ben altı ay önce doğum yaptım benimde suyum geldi suyun gelmesi
    yani nerdeyse bi kova su gibi o akıyo hani idrarını tutarsınya bunu tutamıyosun kendiliğinden akıp gidiyo am istersen yine bi doktoruna danış
     
  4. 14 Şubat 2008
    Konu Sahibi : zeliscik
  5. zeliscik

    zeliscik Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    aradım normaldir ama devam ederse gel dedi.inşallah normal bişeydir.daha doğum yapmak istemiyorum çok erken
     
  6. 14 Şubat 2008
    Konu Sahibi : zeliscik
  7. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    suyun gelmesi bende istemeğim halde küçük tuvaletimi yapıyormuşum gibi oldu yani akıntı felan gibi değil.hamilelilikte sulu akıntı olabiliyor korkma bence
     
  8. 14 Şubat 2008
    Konu Sahibi : zeliscik
  9. UMUTLUYUM

    UMUTLUYUM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hayır canım suyun geldiğinde farkına varırsın yada suyun eksiliyor olabilir bence sen en kısa zamanda doktoruna gözükmelisin
     
  10. 14 Şubat 2008
    Konu Sahibi : zeliscik
  11. zeliscik

    zeliscik Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkür ederim kızlar.ara ara sancı oluyor ama doktorum normal dedi doğuma hazırlık ağrıları onlar dedi.
     
  12. 14 Şubat 2008
    Konu Sahibi : zeliscik
  13. Ms.Eda

    Ms.Eda Annedir yüreği Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Benim suyum çok yavaş yavaş gelmişti, sanki üşütmüşüm gibi. Ben anlamadım bile, 5 dakikada bir tuvalete gidiyordum, üşütmüşüm sandım. Akşam başladı az az gelmeye sabah boşaldı. Zaten idrardan farklı idi, akşam az az gelen su gibiydi, sabah çok gelense sarı değilde çok açık kahverengi gibi idi.
     
  14. 15 Şubat 2008
    Konu Sahibi : zeliscik
  15. edamecrin

    edamecrin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    521
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim hemen doktra git.hmal etme.doktorlar çok rahatlar.sen haman git.hiç bi şey yoksa sen rahatlarsın varsa müdahale edilir.sakın ihmal etme.benim doktorum da aynen öyle rahattı.sonuç kötü oldu.
     
  16. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : zeliscik
  17. tatlxixxsxirine

    tatlxixxsxirine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canim Benimde Nerdeyse Yarim Kova Su Boşaldi. Anlamaman Mümkün Değil. Ama Yinede Doktoruna Daniş Derim. Allah Tez Zamanda Bebeğine Sağlikla Kavuştursun.
     
  18. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : zeliscik
  19. kalemkitap2

    kalemkitap2 Kapsama Alanı Dışında ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2006
    Mesajlar:
    2.004
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    Merak etme suyun geldiğinde o kadar çok oluyor ki anlamaman imkansız
    Kontrollre gittiğinde anlarlar suyun eksiliyor mu
    Sağlıkla kucağına al inşallaha.s.