Takıntılardan bıktım

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve zeynep5908 tarafından 5 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    5 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zeynep5908
  1. zeynep5908

    zeynep5908 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sekiz senedir takıntılarla yaşıyorum artık hayatım çekilmez oldu cesaretimi toplayıp bir ay önce doktora gittim bana esram 10mg verdi şidi ikinci kutu ilaca başladım ama pek faydasını göremedim bana ne olur bir yol gösterin
     
  2. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zeynep5908
  3. CennetKokulum

    CennetKokulum kuzusu'nun kuması Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.793
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    148
    ne gıbı takıntılar acarmısın canım
     
  4. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zeynep5908
  5. gulkurusuu

    gulkurusuu güzel günler, bizi bekler Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.619
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    ................................
     
    Son düzenleme: 6 Nisan 2009
  6. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zeynep5908
  7. gulkurusuu

    gulkurusuu güzel günler, bizi bekler Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.619
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    .....................
     
    Son düzenleme: 6 Nisan 2009
  8. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zeynep5908
  9. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
    Zeynep Hanım, antidepresanların etkisi kullanıma başladıktan 4 hafta sonra hissedilmeye başlar, etki 8. haftadan sonra oturur. ılaçlarınızı düzenli kullanmaya devam edin. ılaç kullanımını yanısıra mutlak psikoterapi de görmelisiniz. Ancak o zaman tedaviniz tam olur. Psikiyatrın yanında bir de psikologa başvurarak düzenli psikoterapi görün.
    Sağlıkla,
    Dr. Meltem