takıntılı aşıklar

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve karisx tarafından 28 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : karisx
  1. karisx

    karisx sil baştan başlamak Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    her telefonu açmadığında, sesi biraz soğuk geldiğinde benden sıkıldı mı acaba, başına bişey mi geldi, başka biri mi var diye kafanızda kurmaya başlıyo musunuz???bilmiyorumkismile
     
  2. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : karisx
  3. lfbrls

    lfbrls Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.395
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    Eveeeettttt :)))
     
  4. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : karisx
  5. Fides_

    Fides_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.821
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hayıırr şakkıdı
    canı bir şeye sıkılmış olabilir, o gün kendini iyi hissetmiyor olabilir, telefonu açmadığı zamanlarda meşgul olabilir...

    yani ben hemen öyle yok sıkıldı benden,yok ayrılmak istiyor diye düşünmem. zaten biz birbirimize her konuda açık olan bir çiftiz böyle bir şey olsa açıkca söyleriz zaten.

    hele nasıl başka biri mi var diye düşüne biliyorsunuz hayret ediyorum. bu kadar güveniniz yoksa birlikte olmayın o zaman...:1shok:

    benimde bazen canım sıkkın olur, öyle neşeli konuşamam. sırf başka şeylere, kişilere sıkkınım diye onla bile zorla konuşurum. sevdiğimi söylemek bile istemem. bu onla alakalı değil tamamen benle. bi şeylere kırıldığımda bazen çok cadı oluyorum bazen se sessiz kalmak kabuğuma çekilmek istiyorum. kimseye tek kelime etmek daha istemiyorum.

    e o zaman o da benim hakkımda böyle düşünebilir ama düşünmüyo işte...

    böyle kurmaya devam ederseniz ohoo...
    :kahve:
     
  6. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : karisx
  7. cilek.yagmuru

    cilek.yagmuru Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86

    aynı fikirdeyim.

    güvendiğim, sevgilim dediğim insan telefonu geç açtı, isteksz konuştu die neden baskası var die düşüneyimki?
     
  8. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : karisx
  9. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    çok takıntılıyımdır..:)
    telefonu birkaç kez arıyım açmasın acaba başına birşey mi geldi diye düşünürüm.
    gergin açarsa acaba biriyle mi tartıştı..
    hızlı konuşup kapatırsa acaba acil işi mi var bir sıkıntı mı var.
    çok heyecanlı şirinlik yaparak konuşursa kesin eve geç gelecek yanında arkadası var diye düşünürüm..
     
  10. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : karisx
  11. poldi

    poldi Bir umut var mı? Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenildi:
    683
    Ödül Puanları:
    148
    Bu onu hayatının merkezine koymayla başlıyor. Ona göre yaşıyorsun hayatını. Aradığında mutlu oluyor, ogün aramasın hayatı kendine zehir ediyorsun. Kafanda kurguluyorsun, yok benden vazgeçti, başkası var, beni sevmiyor..Buda zamanla bir obsesyona dönüşüyor. Zamanla karşı tarafada belli ediyorsunuz aşırı ilgiyi, doğal olarakta korkular başlıyor, kaybetmeler..Sancılı bir ilişki olmaya başlıyor.
    Peki ne yapmalıyım dersen? zaten zamanla psikolojin bozuluyor bu davranışlarından. Kendine gelmeyi öğreneceksin, hayatın ondan ibaret olmadığını. ış hayatın varsa iş hayatını, arkadaş çevreni, aileni hepsini hayatına katmalısın, tek sevgilini değil. Onu kaybetme korkusu yaşadıkça daha çok dibe batarsın. Vazgeçilmez değildirki, o olmazsa başkası olur. Burda senin yapman gereken rahat bir ilişki yaşamak..
     
  12. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : karisx
  13. bOniTO

    bOniTO Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    977
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    kulagıma küpe olsun bu soylediklerin septembercm :KK70:
     
  14. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : karisx
  15. karisx

    karisx sil baştan başlamak Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    ya tabi haklısınız ama araya mesafeler girince basit bi şey bile çok önemli hale geliyo, hele de 4 aydır görmediyseniz ve ne zaman göreceğiniz belli deilse...
     
  16. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : karisx
  17. burcu_01

    burcu_01 Yeniden Başlamalı =) Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.485
    Beğenildi:
    163
    Ödül Puanları:
    163
    aylardır görmüyosan durumun çok normal canım.. umarım en kısa zamanda kavuşursunuz.. Bizim evler yürüyerek 15 dakka mesafede olduğu için takıntı yapmıyorum ama seneye ayrı kalacağız, o zaman Ben de Böyle olabilirim =)
     
  18. 30 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : karisx
  19. karisx

    karisx sil baştan başlamak Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    amin inş kavuşuruz...:Saruboceq: