Tarcinli Cevizli Kek [Resimli]

Konusu 'Kekler - Pastalar' forumundadır ve Derin__Su tarafından 8 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Derin__Su
  1. Derin__Su

    Derin__Su derin sular ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    5.394
    Beğenildi:
    118
    Ödül Puanları:
    163
    Bu ikinci kez kek yapisim, inanin annemin kekinden bile daha güzel kabariyor... Tadi ise harika =)

    Öncelikle yumurta ve sütü özlesene kadar cirpiyoruz, teker teker diger malzemeleri ilave ediyoruz.. Püf noktasi aceleye getirmeden kolumuz yorulana dek cirpmak..
    Son olarak cevizimizi ve tarcinimizi karistiriyoruz.. Islem bittikten sonra tüm malzemeyi yaglanmis kaliba döküyoruz.. Önceden isitilmis 160 derecelik firinimiza veriyoruz..

    3 adet yumurta
    1 su bardagi süt
    1 su bardağı şeker
    1 paket kabartma tozu
    1 su bardağı sıvı yağ
    1 paket vanilya
    Aldığı kadar un
    1 çorba kaşığı tarçın
    2 su bardağı dövülmüş ceviz

    Önemli olan agir agir pismesi ve firinin kapagini uzun bi süre acmamak..
     
    Son düzenleme: 5 Ekim 2009
  2. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Derin__Su
  3. Derin__Su

    Derin__Su derin sular ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    5.394
    Beğenildi:
    118
    Ödül Puanları:
    163
    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    Yanina da güzel bir kahve, tamamdir..
    Afiyet olsun..
     
  4. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Derin__Su
  5. Sympathique

    Sympathique Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.706
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    153
    ellerine saglik canim inana cok guzel gorunuyo evet gercekten guzel kabarmis, bende kek yapmayali uzun zaman oldu ,canim istedi simdi, ama yapmsam daha iyi :)
     
  6. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Derin__Su
  7. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    canim benim
    o güzel ellerine saglik tarcinida cevizide cok severim
    mutlaka denicem
    cok saol
    nefis görünüyo
     
  8. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Derin__Su
  9. Derin__Su

    Derin__Su derin sular ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    5.394
    Beğenildi:
    118
    Ödül Puanları:
    163
    yaz nedeniyle tatlilara keklere ara verdin dimi sende :)
    ben bile kilolar nedeniyle bi dilimi zor yemistim.. iskence gibiydikaydirigubbakcemile3



    afiyet olsun balim, gel kayfe yapiyorum icelim...
     
  10. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Derin__Su
  11. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    ıssız adam aklıma geldi ordakide tarcınlı cevizli kekti yoksa bide havuçmu vardıı acaba:)
    ellerine sglk cnm,çok güzel duruyor..
     
  12. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Derin__Su
  13. Derin__Su

    Derin__Su derin sular ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    5.394
    Beğenildi:
    118
    Ödül Puanları:
    163
    onda havucta vardi :)
    hatta bunun yerine tarcinli havuclu denicektim vazgectim..
     
  14. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Derin__Su
  15. Gloxinia

    Gloxinia "SADEM" Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.940
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    yaa ben diyetteyken hiç bişey yapamıyorummafoldumben teyzoşumda çok güzel yapıyo bu keki.ellerine sağlık çok güzel gözüküyo cokacimcoook
     
  16. 9 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Derin__Su
  17. Derin__Su

    Derin__Su derin sular ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    5.394
    Beğenildi:
    118
    Ödül Puanları:
    163
    canimcim bende diyetteyim, kendime uyguladigim bi iskence gibiydi buda..
    afiyet olsun sende bi ucundan tadabilirsin..
     
  18. 9 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Derin__Su
  19. EU1

    EU1 Guest

    mmm nefis görünüyor yaparım ben hemen teşekkürler