Tecrübelerinze ihtiyacim var

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve proserpina tarafından 23 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    23 Eylül 2008
    Konu Sahibi : proserpina
  1. proserpina

    proserpina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    76
    Kızlar selam
    6 ay çıktığım fakat ayrı sehirlerde oldugumuz için ayrılmak zorunda kaldıgımız sevgilimle simdi aynı sehirlerdeyiz.. artık onunla aynı sehirde yasıyorum burda iş buldum. ayrıldıktan tam 8 ay sonra görüşmeye basladık.. bakışlarından bana ilgisi oldugunu görebiliyorum. ama barıstıkmı yoksa henuz karar veremedimi anlamış değilim.. abisi beni cok severr, üzerine gitme cok ilgi gösterip sık boğaz etme kazanırsın diyor. ama mesela bugun sadece 1 kez aramış olmama ragmen beni 5 kez aradı hiç değişmemiş hala üzerime geliyor demiş. kızlar onu kazanmak istiyorum yeniden beni eskisi gibi sevsin istiyorum sizce ne yapmalıyım.. klasik kaçan kovalanır felsefesini mi denemeliyim?? hiç de bana göre değildir ama erkekler galiba bundan anlıyor. onun ilgisini nasıl yeniden kazanabilirim???
     
  2. 24 Eylül 2008
    Konu Sahibi : proserpina
  3. icimdeki_sen

    icimdeki_sen 17.10.2014 miladim kizim Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.978
    Beğenildi:
    77
    Ödül Puanları:
    153
    ilgisi varsa eger inan bana zaten kendi belli eder...
    ama yoksa hic ugrasma bence...
    ayrica o arayan sen degil o olmali senin üstüme cok geliyor demen gerekiyor...
    seven adam sevgisini belli eder senin hic bir sey yapmana gerek yok...
     
  4. 24 Eylül 2008
    Konu Sahibi : proserpina
  5. EU2

    EU2 Guest

    Ekstra hiçbişi yapma bence..

    Bırak seviyosa ,eskisi gibi olmak istiyosa o çabalasın...

    Seven kişi belli eder zati :nazar: uğraşır,didinir...

    Abisini dinlemeni tavsiye ederim.

    Hiç arama bi kere de olsa arama,bırak kendi arasın.

    İlgilenmiyomuş gibi yap bak bakalım nası arıyo zır zır :kahve:
     
  6. 24 Eylül 2008
    Konu Sahibi : proserpina
  7. MonaPisa

    MonaPisa Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5.906
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    148
    Arkadaşlara aynen katılıyorum.
    Bir kez olsun bile arama sen. O aradığında da öyle çok hevesli görünme.
    Bırak o kendi çapında seni kendi çabalarıyla yeniden elde ettiğini düşünsün.
    Bu başarı hissidir zaten erkeklerin kaçanı kovalaması.
    Elleşme anlayacağın...tıpıış tıpııış gelir o sana endişelenme.
     
  8. 24 Eylül 2008
    Konu Sahibi : proserpina
  9. proserpina

    proserpina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    76
    :)
    peki artık aramak yok, ilgi yok..deneyelim bakalım:))
     
  10. 24 Eylül 2008
    Konu Sahibi : proserpina
  11. beachbunny

    beachbunny Guest

    burda sen hiç arama o çabalasın diyenlere karşıyım.bi ilişki kurtarılacaksa,yeniden başlıcaksa,ya da yeni başlıcaksa bu tek kişinin çabasıyla olmamalı bence.iki tarafta emek vermeli.sen onu hiç aramıcaksın,o seni sürekli arıcak üstüne düşcek,bence kırılmayın ama hiç bi erkek bu kadar emek vermez bi ilişki için.ne kadar severse sevsinpes eder biyerden sonra,o da karşısından bekler..böylece ne olur iki tarafta birbirine bakıp kalır,o adım atsın diye
     
  12. 26 Eylül 2008
    Konu Sahibi : proserpina
  13. lovelinya

    lovelinya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.526
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hiç aramamak değil de o 3 ararsa sen bir ara;o 3 adım atarsa sen de geri adım atma da bir adım at gibi...tek taraflı belki başlar bi ilişki hiçbirşey yaşanmamış olsa ama başlayıp bitmiş birşeyi kurtarmaksa amaç iki taraflı olmalı...ama fazla üstüne gidip te şımartma derim erkekler buna çok müsait
     
  14. 30 Eylül 2008
    Konu Sahibi : proserpina
  15. dua

    dua Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    böyle bi ilşkim olmuştu başlarda seviorum ölüyorum falan diodu.o zamanlar önemsemiodum çok bu yüzden üzerime düşüodu ama benim istediğim sevgimi yaşayabilmek gösterebilmek ben aradıkça üzerime geliosun demeye başladı.Gerçekten seven böyle düşünmez aksine memnun olur.Samimiyetsiz insanın söyleyebileceği bişeydir üzerime gelio demek.Bu tipler ne istediklerini bilmezler karşısındakini kullanırlar kendilerini ii hissetsinler de diğeri kahrolsa da önemi yok.Sizin durumunuz nedir bilemem tabi ama genel profil bu.
     
  16. 3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : proserpina
  17. MissA

    MissA Doğum Hikayecisi Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.954
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    argadaşım cevabı vermişsin zaten kaç kovalasın işte yaaa
     
  18. 3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : proserpina
  19. princess.17

    princess.17 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    904
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bence ılqısı varsa saten sana qelip boyle boyle yenıden bısıler yasayalım dıycektır sen qorus arada bır kendını qoster qerısını ona bırak senın cabanla bıseyler olursa ve o bı anlık bıseyle olursa sen sonradan cok yıpranırsın sana olan ılqısı qelıp sana acılcak kadar coksa yanı qelıcektır bekle bence aramak ıstıyosanda haftada 2 kez ara sabret qelmessede kendı kaybeder