Tecrübeli anneler!!!park yatak dahamı iyi?

Konusu 'Bebeklerimiz ve Cicileri' forumundadır ve HÜZÜN YAPRAKLARI tarafından 22 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  1. slm annişler ben bebek beşiği alcamda evimin küçük olmasından dolayı bebek odası alamıyorum bunun için sadece beşiğini almak zorundayım şimdilik.onun için sizden fikir almak istiyorum bana hangisi uyar ve hangisi daha pratik ve kullanışlı tavsiyelerinizi bekliyorum:CüvCüv:a.s.
     
  2. 23 Ocak 2009
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  3. EU1

    EU1 Guest

    park yataklar güzel ama sallandıkça gevşiyo gıcırdamaya başlıyo eğer sallamam diyosan kullanışlı sepet beşiklerde güzel ama onda fazla yatıramıyosun hareketlenmeye başlayınca zor olur
     
  4. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  5. canım teşşkr ederm cvbın için park yataklara geçen baktım inan diğerlerinden çok onlar hoşuma gitti eğer sen öyle diyosan bi düşüncem.......
     
  6. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  7. BeyazBulut

    BeyazBulut sihirli değneğim var benim :) Pro Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    11.412
    Beğenildi:
    464
    Ödül Puanları:
    203
    canm bende park yatak aldım 5. ayda aldık ogünden buyana kurulu duruyor kullanılmadığı için bilemicem sallandıkça gevşermi ama genelde park yatak kullananlar memnunlar belki markadan markayada değişiyordur benim odamda çok küçük en mantıklısı park yatak bizim için
     
  8. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  9. AnlamadanDinlemeden

    AnlamadanDinlemeden HayaT BeNimLe GüSeL :)) Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    11.705
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    196
    Ben kraft marka aldım 2 katlı şimdi kızım üstte yatıyor.sallanması pek rahat değil açıkcası.
    Haşırt huşurt bi ses çıkıyor.
    ben oturma odası için aldım.Yatak odamıza sallanan beşik almıştık.Tabi onun sallanması felan daha bi güzel.

    ama oturma odasında kaldık ilk zamanlar baya iyi oldu bu yönden.Şimdi annemlere geldim gelirken park yatağını katlayıp getiriyourz.Kızım hep kendi yatağında yatıyor.eğer bizim gibi seyahat durumlarınız varsa park yatak tavsiye ederim.

    Ama diğerinin konforu ayrı oluyor.Buda bi gerçek.
     
  10. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  11. bugün gittim aldım yatağı kızlar bana pratik geldi bu arada sizlerede tşşkr ederim sizin bana verdiğiniz bilgiler çok işime yaradı yatağı alırken ben beğendim inşllh memnun kalırım..