tecrübeli arkadaşların yorumlarına çooooookkkk ihtiyacım var:)))

Konusu 'Gelinlik Modelleri' forumundadır ve MFY tarafından 12 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : MFY
  1. MFY

    MFY Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    ben kapalıyım ancak bolerolu gelinlik istemiyorum. ayrıca tarz olarak hep sade gelinliklerden hoşlanıyorum.
    bu gelinliği üzerrindeki fransız dantelinden yakaya kadar kapattırıp yine aynı dantelden kol ekletmeyi düşünüyorum.ama karar veremedim.bana fikir verirseniz çok sevinirim ayrıca bu tarz gelinlik modelleri paylaşırsanızda çok mutlu olurum...
    şimdiden teşekkür ederim
     

    Ekli Dosyalar:

    • $q.jpg
      $q.jpg
      Dosya Boyutu:
      5 KB
      Görüntüleme:
      59
  2. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : MFY
  3. MFY

    MFY Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkür ederim canım. fikir verdiğin için.o kadar kararsızım ki...
     
  4. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : MFY
  5. MFY

    MFY Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    evet canım öyle bir kaygımda var aslında...
    ama bugün bir kaç gelinlikçi dolaşıp gelinlik denedim...pek güzel değil dediğim modeller bile giyince güzel oldu
    bu gelinlik zaten güzel giyincede güzel herhalde diye düşünüyorum ama bellide olmazki şans meselesi birazda...
    çok kararsızım ne yapacağımı bilemiyorum...CADIARZU
    teşekkür ederim ilgilendiğim için...
     
  6. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : MFY
  7. supurgelicadi

    supurgelicadi <3 Pro Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.838
    Beğenildi:
    627
    Ödül Puanları:
    113
    bence çok güzel bir gelinlik,dediğin şekilde yaptırabilirsin
     
  8. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : MFY
  9. zelixsx06

    zelixsx06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    403
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    evet gelınlık cok sade bı o kadarda zarıf bence bolero yaptırma yaka dantel olucak zaten uzun dantel kol yaptır bence daha zarif olur boleroyu cok fazla begenmıyorum gelınlıkte karar senin...
     
  10. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : MFY
  11. MFY

    MFY Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    canım boleroyu bende sevmiyorum...
    ancak işte bununda dediğim gibi dikilip kapatılmış hali nasıl olur korkuyorum...
    modaeviyle görüştüm senin ölçülerini alırız istediğin şekildede tarif ederek firmaya en baştan diktirip getirtiriz dediler.yani ben gelinliği üzerime ancak bitince giyebileceğim. ya istediğim gibi olmazsa sonuç ya da bu model bana yakışmayan bir modelse...bunların cevabını ancak bitince alabileceğim yani herşey için çok geç kalmış da olabilirim ya da çok beğenip memnun da kalabilirim..ne kadar zormuş gelinliğe karar vermek:KK43:((
    çok kararsızım çoooooookkkkkk CADIARZUCADIARZUCADIARZU
     
  12. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : MFY
  13. CawreS

    CawreS Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2010
    Mesajlar:
    49
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    canım..bence hoş durmaz.daha önceden gördüm hakim yaka yapıp kolları uzatanları..hoş durmuyo..sanki iki ayrı parça gibi,sanki üzeri bi takım elbise ceketi giymişin gibi duruyo..ben begenmiyorum..bende önce bu sekilde düşünüyodum ama iyiki vazgecmişim bolerolu yaptırıyorum..dikimi bittiğindede resmini çeker koyarm inş.fikir olur :KK66:
     
  14. 13 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : MFY
  15. nem

    nem 20&#9829;06&#9829;2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    bana bu model yakışmıyor ama yakışanları gördüm deneyip görmen lasım..her gelinlik herkeste güzel durmuyabiliyor..
     
  16. 13 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : MFY
  17. MFY

    MFY Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    bu modeli nerede denedin canım...
    bende bulabilsem deneyip öyle karar vermek istiyorum ama izmirden getirtiyoruz dediler...
    deneme şansım olsaydı zaten karar vermek daha kolay olurdu....
     
  18. 13 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : MFY
  19. mavi melek1907

    mavi melek1907 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    568
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm gelinlikcilere bak netden önce