Tedavi amaçlı doğum kontrol hapı kullanımında zayıflama olur mu?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve evrim2008 tarafından 22 Mart 2009 başlatılmıştır.

    22 Mart 2009
    Konu Sahibi : evrim2008
  1. evrim2008

    evrim2008 Sabırlıyım,bekliyorum:) Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    572
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Merhaba adetlerimin düzene girmesi için dr bana d.kontrol hapı verdi ama bende çok kötü mide bulantısı oluyor ve 4 günde 1,5 kilo verdim.Sizce ilacı bırakmalımıyım yoksa başka bir dr.ye mi gitmeliyim?Ben zaten zayıfım biraz daha zayıflarsam hastanelik olacağım yardımcı olun...
     
  2. 22 Mart 2009
    Konu Sahibi : evrim2008
  3. Afro

    Afro minik prensesıyım Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    cnm cok gecmıs olsun ben diane 35 kullanıyorum gecrı ben dıette yapıyorum ama senınkının marka sı cnm ben daha şişmanlatır dıye bılıyorum ama sen bence baska bı dr a gıt cnm
     
  4. 22 Mart 2009
    Konu Sahibi : evrim2008
  5. evrim2008

    evrim2008 Sabırlıyım,bekliyorum:) Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    572
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bana kistlerin var dedi ama ben adet döneminde böyle şeyin olacağından eminim dr yok dedi para tuzağımı yoksa dogruyumu söyledi anlayamadım başka dr ye gidicem oda 8 nisana ancak randevu verdi.Ama ne iştahım var ne de halim.Her yerimde alerji oldu.Midem bulanıyor sürekli bişey yiyemiyorum,doğal olarak bu da benim moralimi çok bozuyor.İlacı bıraksam iyi olur mu gün geçtikçe alerjimin sayısı artıyor ve sivilce gibi çıkan yerler o kadar çok acıyorki anlatamam.İlacım gynelle draje+aldactone...Yarın kendi dr me gidip durumumu anlatıcem olmazsa ilacı bırakıcem.Bu şekilde ileşeyim derken hasta olucem.Gram kilo alamadım bende kilo aldırır diye duymuştum.Acaba hasta değildimde dr bana yanlış tedavimi uygulamış oldu?Belkide adet döneminde oluşan kistlerdi bunlar dr para kazanmak için yada başından atmak için böyle bişey yaptı bilemiyorum onunda günahını almak istemiyorum.Bir bilen varsa tavsiyesi olan varsa yardım etsin ne yapayım?Çocuk sahibide olmak istiyorum bu şekilde nasıl olcak bilmiyorum :KK43:
     
  6. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : evrim2008
  7. ebruli22

    ebruli22 ♥ẰگЌĮм گé Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.087
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    oncelikle geçmiş olsun cnm..bende de once kist vardı ve DESOLET kulandım ve acayıp kilo aldım...bir arkadaşimda ayne ilaç kulandı ve çok zayıfladı...demeki insandan insana değişıyor
     
  8. 28 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : evrim2008
  9. Girlicious

    Girlicious Guest

    Bende kullandım kistlerim vardı tam 10 kilo verdim bildiğim kadarıyla diğer doğum kontrol hapları tüylenme yapıo benimki yapmadı ismi Gynelle doktorun para amacıyla seni yönlendirceğini sanmıyorum sağlığını tehlikeye atamaz. ama kontrollerini ihmal etme derim :)