Tedaviye basladım :) umarım işe yarar .

Konusu 'Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri' forumundadır ve jasmine16 tarafından 4 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  1. jasmine16

    jasmine16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2009
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bugün dermatologa gittim 17 yasndayım ve doğduğumdan beri bi saç seyrekliği var ve saçlarım ince telli . makineyle saçlarıma baktı saç diplerim tıkalı gördüm beyaz beyaz ölü saç hücrelerin var . canlı hücrelerinde tıkanık olduğu için saç çıkmaz zaten dedi . tıkanıklığı açma iiçin Kerium, şampuan olarak revivogen hap olarakta priorin verdi çok saç çıkmıcak ama çıkıcak dedi sadece biraz sabretmem gerekiyo umarım işe yarar. Allah yardımcımız olsun .
     
  2. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  3. gurbik

    gurbik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2010
    Mesajlar:
    294
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    inşallah faydasını görürsünn :)
     
  4. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  5. ela.

    ela. Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.165
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    kerium losyon mu merak ettim
    inş faydasını görürsün belirt mutlaka..
    bu arada saç diplerinde kepek gibi kalınltılar var mı farkettin mi sen tıkanıklığı için soruyorum yoksa senin bir rahatsızlığın yok doktor makineyle mi gördü çok merak ettim.
     
  6. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  7. jasmine16

    jasmine16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2009
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inşallah görürüm :)

    kerium krem şeklinde . benim saçımda normal kepeklenme olurdu. saçlarımın kökünde gözle görülür bişi yok fark etmedim ben doktor makineyle bakınca çıktı kökler beyaz beyaz kepek şeklinde tıkanmış yani ampül falan kullanmıştım onları söyledim kökler tıkanık olduğu için ne yaparsan yap ulaşmaz faydası olmaz dedi kerium la haftada 2 defa yıkıycam öyle :).
     
  8. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  9. ela.

    ela. Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.165
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    anladım canım
    inş faydasını görürsün
     
  10. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  11. jasmine16

    jasmine16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2009
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inşallah :)
     
  12. 9 Haziran 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  13. kubrabarbaros_canbey

    kubrabarbaros_canbey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2010
    Mesajlar:
    230
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Canım bu ilaçların fiyatlarını da yazabılırmısın acaba.Bende prozinc sampuan ve perfectıl hap kullanıyorum eğer bunlar daha iyiyse bunları kullnamaya baslarım...
     
  14. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  15. phrmcst

    phrmcst Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    825
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bıde kerıum u nette sampuan olarak buldum sendekı kremmıs kullanımıın nasıl oldgunu yazarmısın bde yan etkı varmıymıs
     
  16. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  17. jasmine16

    jasmine16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2009
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    priorin 1 aylık 58 tl , 2 aylık 105 tl ama 125 tl ye kampanya vardı öyle 3 aylık almış oldum . revivogen 30 tl . keriumun tam fiyatını bilmiyorum ama o da 20 tl civarı bişi. şuan hyeni pek bişi anlamadım ama keriuma hastayım saçlarımı yumşacık yaptı kaydirigubbakcemile sağ olsun revivogen 1 kere şampuanlama da temizlendini hissediyosun ama bi yumşaklık faln görmedim aksine yağlı gibi bi tuaf oldu sanki akannehirumarım zamanla çıkan yeni saçlaarı görürüm:Saruboceq:
     
  18. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : jasmine16
  19. jasmine16

    jasmine16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2009
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    jel krem gibi :) şampuan gibi kullanıyosun. saçlarını ıslatıp keriumdan çok az fındık kadar alıyorum saçlarımın diplerini köpürtüyorum mesaj yapıorum 5 dk . o pozisyonda bekliyorum . yıkıyorum gıcır gıcır oluyo bayanssulusmile ve o gün saçlarına bişi sürmüyosun kuruyunca yumşacık oluyo zemuszemus memnunum yerimseniben umarım diplerim acılmıştır