Teflon tavalar

Konusu 'Faydalı Bilgiler' forumundadır ve ferdan tarafından 21 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    21 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ferdan
  1. ferdan

    ferdan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm arkadaslar sizlerle paylasmak istedigim bir konu var sakin bu cizilen teflon tavalarinizi kullanmayin cunki bunlar kanser yapiyo neden derseniz bu tavalar petroldan yapiliyo bu bilgimide sizlerle paylasayim istedim.
     
  2. 21 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ferdan
  3. *toprak*

    *toprak* ölümden başkası yalan... Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    280
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bunu daha önceden duymuştum o yüzden hafif bir çizik bile olsa atıyorum
    teflon tencere kullanmıyorum zaten tavaları da sık sık değiştiriyorum maalesef tefal olsa bile ömrü uzun sürmüyor
     
  4. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ferdan
  5. derdilay

    derdilay A Ş K Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    134
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet bence teflon tava ve tencerelere cok dıkkat etmelıyız mutlaka tahta kasık kullanmalıyız arkadaslar...
     
  6. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ferdan
  7. haysem

    haysem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2007
    Mesajlar:
    602
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Hanımlar bende teflonu kullanmayı seviyorum fakat nekadar korursanız koruyun çiziliyor tefalin tavasını kullandım oda soyuldu içi acaba soyulanda aynımı zararı
    teflon almaktan bıktım
     
  8. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ferdan
  9. acuns

    acuns Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yurt dışında asla teflon kullanılmıyormuş. teflon tava en çok türkiyede satılıyormuş. insanlar çelik veya döküm tencereler kullanmıyormuş. dökme demir yani . ama onlarda o kadar ağır ki. taş gibi mübarek nereye koyacaz. bir de çok pahalı. yapışan yemekler için teflon büyük kolaylık ama aslında kullanmamak lazım. tabii ben kullanıyor muyum? evet.kolaylığına alışınca bırakmakta zor.
     
  10. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ferdan
  11. vuslat06

    vuslat06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    947
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çizilen kötü olanları attım yine teflon tava aldım ama tahta kaşık kullanıyorum sofraya tavayı koymuyorum tabaga boşaltıyorum böylece çizilmiyo.
     
  12. 25 Haziran 2013
    Konu Sahibi : ferdan
  13. de_niz

    de_niz Yol arkadaşım Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    5.483
    Beğenildi:
    85
    Ödül Puanları:
    93
    Ne kadar zararlıymış teflonlar :S
    oysa sürekli de elimizi altında