tekrarlayan düşükler ve nedenleri

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve umut tarafından 14 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    14 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : umut
  1. umut

    umut Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar çok sayıda düşük yapanlar gelsin lütfen paylaşalım
     
  2. 14 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : umut
  3. guzin75

    guzin75 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    463
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    mrb. 4 tane düşüğüm var ilki ikizdi doğsalardı 5 çocuk annesi olacaktım henüz çocuğum yok ama allahım hepimize kucağımıza almak nasip etsin.
     
  4. 14 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : umut
  5. topsecret

    topsecret Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm bende de 2 düşük var kalp atışları durdugu için kürtaj oldum suan cocugum yok allah isteyen herkese nasip etsin
     
  6. 14 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : umut
  7. umut

    umut Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkür ederim arkadaşlar Allah hepimize kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bende kan pıhtılaşması problemi var bunun için hamile kalınca iğne kullanıyorum en son hamileliğimde günde iki tane 5000 lik iğne kullandım her şey çok iyi gidiyodu ama kalbi durdu benim tavsiyem belki yaptırmışsınızdır ama yaptırmadıysanız pıhtılaşmaya baktırın çünki bazı doktorlar malesef 2 düşük için çok araştırma yaptırmıyor ama imkanınız varsa herşeyi araştırtın Allah hepinizin yardımcısı olsun.LÜTFEN BİLGİLERİMİZİ PAYLAŞALIM SEVGİLER...
     
  8. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : umut
  9. kxixsmetsiz kedi

    kxixsmetsiz kedi 15senedirseviyorum seniii Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2006
    Mesajlar:
    3.872
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benimde 2 tane düşüğüm var.ilkinde kalbi durmuş.ikincisinde gelilim bozukluğu vardı.15 haftalıkken kaybetim.bir tane kızım var çok şükür.ikinci bir bebeği çok istiyordum ama olmadı.ikincisinde gelişim bozukluğu olduğu için dr. genetik testler istedi.ama ben duygusal olarak çok yıprandığım için artık bu defteri kapattım.ama genetik testlerin büyük faydası var ihmal etmeyin.sebep biiyolojik mi yoksa genetikmi bilirseniz önem almak daha kolay..allah hepinize sağlıklı uzun ömürlü evlatlar nasip etsin........
     
  10. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : umut
  11. Gxoxzek

    Gxoxzek içindeki öküze ohaa de Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.507
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    benimde 4 bebek ölümü var ilki ikizdi benimde ama şuan bebeğim yok cenden kromozomlara kadar bakılda sorun yok hatta bebekler gayet normalmişş şimdi bebe aspirini içiyorumm yaklaşık 3 yıldırr amaa yinede kaybettimm
     
  12. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : umut
  13. giznur

    giznur GİZem ve ELvin'İN ANnesi Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.042
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benim iki düşüğüm oldu .birincisi 10 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj yapıldı.. ikincisi de kimyasal gebelikti .. ikisindede kromozom anomalisi olduğu için düşük oldu..bunun bi tedaviside yok maalesef.. alkol ve sigara kullanmıyoruz şu anda ama eşim daha önce içiyordu tabii .bu yüzden bıraktı ... sigara büyük bi etken olabilir bence..yediğimiz gıdaların da doğal olmasına dikkat ediyoruz..inşallah birdaha olmaz şu anda bir kızım var.. ona kardeş istiyoruz inşallah bütün arkadaşlar sağlıklı bebeklerine en kısa zaman da kavuşur..a.s.
     
  14. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : umut
  15. greys.85

    greys.85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    78
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    88
    ah varya ne kadar çok arkadaşım varmış benim çevremde hiç benim gibi düşük yapan bebeğinin kalbi duran kişi olmadı herkes arka arkasına doğururken ben hep bu olaylarla uğraştım ama burda okadar çok kişi varmışki insan biraz teslli buluyo yalnız olmadığı için tabiki kötü bi durum ama en azından isyan etmiyo insan neden ben diye arkadaşlar benimde üç tane kaybım var ilk ikisi karnımda öldü üçüncüsünü düşük yaptım sora film çekilde rahim filmi ve perde olduğu ortaya çıktı rahimde bunun için histeroskopi ameliyatı oldum daha evvel korunmadığımız ay hamile kalabiliyoken ameliyat olalı 2 yıl oldu ama ben hamile kalamıyorum ve yarın aşılama yapılıcak arkadaşlar dualarınız eksik etmeyin rabbim hepimizin kucağını güzel bebişlerle sağlıklı bebişlerle doldursun inş
     
  16. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : umut
  17. umut

    umut Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar sizi o kadar iyi anlıyorumki Allah hepimizin yardımcısı olsun bizimkiler biraz çileli olacak napalım Allah kucağımıza hayırlı ömürlü alabilmeyi nasip etsin hepinize geçmiş olsun Gerçekten ben bu sitede okuduklarımıa inanamadım insan grçektende sadece kendi başına gelmiş gibi hissediyo ama değil inceleme yaptırmak şart bide bir doktora takılıp kalmayın derim sevgiler
     
  18. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : umut
  19. iipekk

    iipekk Dikkat! bebek var :) Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.539
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bende ıkı kez dusuk yaptım kan pıhtılasması sorunum var coraspın kullanıyorum sımdı
    tekrar bebıs ıcın hazırlanıyoruz ama dr um esım ve benım 10 gunlugune kullanmamız ıcın antıbiyotık verdı nedenını sormayı unuttum cokda tedırgınım babak ıcın calısacagız bu ay ve antıbıyotık kullanmak ne kadar dogru bılemıyorum
    ıns bu sefer rabbım saglıkla dunyaya getırmemızıde nasıp eder bılıyroum cok cok zor
    Allah sıfalar versın hepımıze