tel sarar,gel babası :)) ne zaman yapmaya başlarlar

Konusu 'Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bilgileri' forumundadır ve ohcanimadeysin tarafından 5 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    5 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ohcanimadeysin
  1. ohcanimadeysin

    ohcanimadeysin ♥pamugum ve prensesim ♥ Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.900
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    biraz komik bi başlık oldu gerçi ama 6 aylık kızım var...tel sarar ve gel babası yapıyorum ama bakıyor 1 kere yapıp kafayı çeviriveriyor..çok hareketli sürekli sağa sola saldırıyor..ne zaman dikkatlerini toplayıp tam olarak yapmaya başlarlarakannehir
     
  2. 5 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ohcanimadeysin
  3. elif445

    elif445 anne Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Canım benim bebeğim 6.ayında inatetmiştim öğreteceğim diye dediğin gibi 1 kere yaptı kafayı çevirdi sonra üzerine düşmedim bir baktım kendisi yapıyor...6 aylıkkne yani gel yapıyordu...konuşuyordu ...
     
  4. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ohcanimadeysin
  5. gamze-20

    gamze-20 2012 yeni bir ben Üye

    Katılım:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.126
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    canım benim bebeği 4. ayından beri gel babası yapabiliyor birde 6. ayından buyana çak oğlum diyince elini havaya kaldırıp eline vurmayı bekliypr ama baska bişiler öğretmek istiyorum bir kere bakıp baska yone çeviriyor kafasını er yada gec ögrenicekle yavas yavas merrak etme canım
     
  6. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ohcanimadeysin
  7. ohcanimadeysin

    ohcanimadeysin ♥pamugum ve prensesim ♥ Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.900
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    maşallah yaa
    nazar değmesin heryerde söyleme canım...
     
  8. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ohcanimadeysin
  9. PirayeHira

    PirayeHira Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.316
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    benim kızım 4.ayından beri gel babası,6.ayından beri tel sarar yapıyor eller hepp tel sarar şeklinde:)
    1 aydır bye bye deyip el sallıyor,çirkin oluyor:)
    yapar cnm merak etme çok üstüne düşersen yapmıyolar kendi haline bırak biraz
     
  10. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ohcanimadeysin
  11. ugurnuriye

    ugurnuriye Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    222
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    113
    bu arada tel sarar nedir? CADIARZU
     
  12. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ohcanimadeysin
  13. mysever

    mysever Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    541
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    108
    cnm bnm kızımda 4 aydan beri gel babası 6 aydan beride tel sarar bye bye 7 aydada alkış yapmaya basladı şimdide sordugum biecok seyi gösteriyo tv ışık agzı gözü burnu kulakları ali ayagı ve göbeğini sordugumda gösteriyo hee bide sütceler nerde dediğimde bnm gögüslerimi acıyo:)))
     
  14. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ohcanimadeysin
  15. ohcanimadeysin

    ohcanimadeysin ♥pamugum ve prensesim ♥ Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.900
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    ayy yaşasın 2 gündür gel babası yapıyor ve çirkin oluyor...ama inat ettim valla..sürekli oyuncaklarla,etraftaki eşyaları kurcalamakla meşgul..boş bi anına gelince hemen yaptım...öğrendi..aslında 4 aydan beri ara ara yapıyordum..1 kere 2 kere yapıp bırakıyordu..
    herşey zamanla ama işte anneler hemen herşeyi yapsın istiyor
     
  16. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ohcanimadeysin
  17. Feyza79

    Feyza79 kar ciceklerim Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.591
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    bende merak ettim kizlarrr bana da deyiverinCADIARZU
     
  18. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ohcanimadeysin
  19. mirisa

    mirisa Sensiz bir an yaşamayalım Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    312
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya çok merak ettim ne demek bu tel sarar ve gel babası ???