Tel.unu ve Hattn krm

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve kk_bayansu tarafından 13 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kk_bayansu
  1. kk_bayansu

    kk_bayansu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.488
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    eşim askerde gelmesine 55 gün kaldı tutmuş biriyle kavga etmiş telefonunu ve hattını kımışmafoldumben
    ben şimdi ne yapıcam az kaldı ama esas az kalınca zor geçiyor günler
    şimdi aradı kırdım dedi pişman olmuşta kırdığına ama erkekliğe b.k sürdürmüyor işte napiiim fln havalarına offfffffff sinirlerim kalktı akşam akşammafoldumben
    inşallah son günlerde bi vukuat yapıp askerliğini uzatmaz delircm yaa:nazar:
     
  2. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kk_bayansu
  3. cancu

    cancu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.262
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    o psikolojiyle sanırım sağlıklı düşünemiyolar heralde cnm üzme kendini bi şekilde bulur telefon haberleşirsiniz kuzum üzme kendini :teselli:
     
  4. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kk_bayansu
  5. _MySticqirl_

    _MySticqirl_ ÖZGÜR... Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.234
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ıdare et canım 55 qün kalmış şurdaa .Bide sen qitme üstüne..

    Hayırlı Teskereler ....
    :nazar:
     
  6. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kk_bayansu
  7. kk_bayansu

    kk_bayansu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.488
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    sağolun arkadaşlar şu anda öyle başım ağrıyorki ialç flnda faydasız neyse gidip yatayımda sakinleşeyim biraz=(
     
  8. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kk_bayansu
  9. _MySticqirl_

    _MySticqirl_ ÖZGÜR... Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.234
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Kıyamam yaa konuşmayada alışınca böyle zor oluyo işdee =(

    Biz daha tel kullanamıyoruz.Askerıyeden ıdare ediyoruzz =(


    Şafak 277:nazar:
     
  10. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kk_bayansu
  11. temmuziki

    temmuziki Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    8.634
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    153
    sinirli biri belli ki cnm alttan al idare et bi çaresi bulunur yaw
     
  12. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kk_bayansu
  13. nur ummm

    nur ummm Bayılıyorum o gözlere:) Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.439
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Canım son günlerde dahada kötü oluyo pisikolojileri sakşnleştirmeye bak fazla üstüne gitme inş hayırlısıyla kazasız belasız gelir canım hayırlı teskereler
     
  14. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kk_bayansu
  15. Akasha

    Akasha BiR İmTiHaNdIr AşK... Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    895
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Allah kavuştursun , :Saruboceq: sinirlenme ya. :eek:lmaz:. Az kalmış..
     
  16. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kk_bayansu
  17. April

    April Hep daha daha çok oku!!! Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    10.100
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    HAy Allah canım ya, :çok üzgünüm:

    Belki yeniden telefon sokabilir içeri canım olabilir mi öyle bişey ?

    Olmadı kartlıdan arar her gün, az kaldı zaten daha sabırı canım! :) :1hug:
     
  18. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kk_bayansu
  19. kk_bayansu

    kk_bayansu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.488
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    hemde ne sinir kötükedihüso