telefonumun rehberini silsem mi

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve EU1 tarafından 21 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    21 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    kızlar, telefonumu yıllardır kullanıyorum ve rehberı genıs 300 kişi kadar var
    eski işlerımden, eski arkadaslarım eski eski eski, okulum vs ....

    aslında şu an hiç biriyle görüşmüyorum son geçen yıl görüştüğüm bi 15 kişi vardır,
    eski işlerden de bir 5 tane numara tutsam rehberde kafi.

    ailem yakın arkadaslarım desek 15-20

    sizce bunları bıraksam mı yeterli olur yoksa herkesin durmasında sakınca yok mu rehber gibi?
    zaten yedeklememi yaptım silsem de sorun olmayacak.
    ama karar veremıyorum, sızce ne yapayım kafam çok karıştı.

    fisfisfis
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 22 Nisan 2009
  2. 21 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU1
  3. sil gitsin telefonda rahat etsin sende rahat et kolonyacım:nazar:
     
  4. 21 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    peki yanlış m ı olur yani zaten kullanmıyorum oradaki numaraları ama kalmaları mı ıyıdır
    yoksa temız olsun kafam mı rahat olsun
     
  6. 22 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU1
  7. prenses006

    prenses006 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.153
    Beğenildi:
    1.144
    Ödül Puanları:
    188
    yedekleme yapmışsın zaten sil gitsin ama dersenki sildiin kayıtlardan birisi arar ismi çıkmazsa no tanımam dursun bi zararı yok nasılsa hafıza dolarsa da temizlersin hiç görüşme ihtimalin olmayanlardan başlayarak
     
  8. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU1
  9. EU1

    EU1 Guest

    aslında hıc görusme ıhtımalım olmayanlarla zaten hıc görusmuyorum yani :)
    mısal bılmemne sırketıne gırmısım onun bunun şusu ve yolda gorsem bakıp yuzune selam bıle vermem cunku tanıyorum ama nereden falan derım,
    ya da ne bıleyım yolda görurum aa naber yaa derım bı bakarım kı numarası degısmemıs aynı numara bende kayıtlı dur caldırayım deyınce rehberımde görunuyor,
    ama durmasının da bı manası yok ne onlar benı arar ne ben onları.
    silmek mantıklı gıbı mı yınede.
    zatenıhtımalı yok nası arar mı dıyorsunuz..
    :nazar:
     
  10. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU1
  11. EU2

    EU2 Guest

    en güzeli yeni bi hat al!
     
  12. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU1
  13. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    sil gitsin cnm yaaa sana ulşmak isteyen oluşr bi şeklde,zaten çok önmli olsaydı silmeyi düşünmezdn
     
  14. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU1
  15. EU1

    EU1 Guest

    yok hat değil telefonun hafızası,

    aslında telefonda baska sım kart takılı zaten yani hafızası rehber gıbı duruyor elımde

    yani zaten o telefonu arayamazlar simi baska
     
  16. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU1
  17. EU1

    EU1 Guest

    pekiiii o sasydıklarımı mı sıleyım

    yoksa baya bı hepsını mı sıleyım

    aslında zengın de gösterıyor bır de aklıma bırı gelınce ya şunun adı neydı deyınce adını oradan bakıp secıp bulabılıyorum,

    ama nette de yedekledım gercı puufff :ecrin_bebek: karışık wallahi :bbo:
     
  18. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU1
  19. EU1

    EU1 Guest

    ya şu baslıkta kaç kişi yazmıs hepınız de sil dedınız, ben ne yapsam kı
    silmeye de daha alıştıramadım kendımı silsem mi silmesem mi