Televizyonda futbol maçı izlemekten nefret ediyorum!!!!!

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve kate_34 tarafından 28 Mart 2009 başlatılmıştır.

    28 Mart 2009
    Konu Sahibi : kate_34
  1. kate_34

    kate_34 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.878
    Beğenildi:
    891
    Ödül Puanları:
    238
    Ayy bıktım artık bu maçlardan vallahi delikafadulden Adam maç başladı mı çıt ses yok sohbet yok yaaa.:kızgın: Mecburen ben de başka meşgaleler bulmaya çalışıyorum kendime.Kocişede kızamıyorum maç izlemeyi seviyor ama ben ne yazıkki sevmiyorum keşke sevseydimde onunla birlikte izleseydim ama yok sevemedim bir türlü şu futbol olayını.Ne yapalım gülü seven dikenine katlanır misali idare ediyorum işte.yerimseniben
     
  2. 28 Mart 2009
    Konu Sahibi : kate_34
  3. Bleudream

    Bleudream Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    426
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canim olurmu yaaa Turkiyenin maci var sevilmezmi ya:KK70:
     
  4. 28 Mart 2009
    Konu Sahibi : kate_34
  5. kate_34

    kate_34 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.878
    Beğenildi:
    891
    Ödül Puanları:
    238
    Tabiki ülkemizin herzaman her türlü sporda kazanmasını çok isterim ve desteklerim ancak izleyi sevemedim bir türlü futbol maçlarını.
     
  6. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : kate_34
  7. Banan

    Banan Eşine Sırılsıklam Aşık..! Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    581
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben şu an eşimle beraber kırmızı beyaz formayı giydim, beraber pöykürerek maç seğrediyoruz...
    bence anın tadını çıkar...
     
  8. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : kate_34
  9. cloudy

    cloudy en iyi koca ölü kocadır:) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.911
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    aynen aynen aynennnnn valla
    oturmuş tv izliyodum babam kumandayı kaptığı gibi maçı izlemeye başladı
    bi sürü söylendim tabi aman sonucunu öğrenirsin izleyince noluyo diye ama nafile
    22 tane adam bir topun peşinden koşuyo olay bu :))
     
  10. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : kate_34
  11. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    kızzzzz valla benim kociş de izlemez pek ama milli maç bu sen de otur yanına izle .ben öyle yaptım :))
     
  12. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : kate_34
  13. EU1

    EU1 Guest

    Ya adamların bi eğlencesi var alt tarafı 90 dk değilmi sizde dayanın ne yapalım :))
    Valla işteyim yoksa bende izlerdim iyi oluyo :sm_cool:
     
  14. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : kate_34
  15. PurpleRain

    PurpleRain what if i'm the bad guy? Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.294
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    eşimin en sevdiğim özelliklerinden biri de futbolu hiç sevmemesidir :)
     
  16. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : kate_34
  17. cloudy

    cloudy en iyi koca ölü kocadır:) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.911
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    şanslısın o zaman canım ne mutlu sana sengözlerimebaksanab
     
  18. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : kate_34
  19. kate_34

    kate_34 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.878
    Beğenildi:
    891
    Ödül Puanları:
    238
    çok sanslısın canım a.s