Temizliğe yardım:)

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve jade_06 tarafından 25 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    25 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jade_06
  1. jade_06

    jade_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    467
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    selam
    dün eşimle tuhaf bi dialog yaşadım .
    Sizinlede paylaşmak istiyorum.eşim bana annesine bayram temizliğine yardım etmem için arayıp teklif etmemin iyi olabilceğini söyledi.
    Çok garipsedim.Cünkü ben hafta içi çalısan cumartesi günüde kursa giden birisiyim yani tek pazar gelıyo acaba hangi gün yardım etmeliyim bırak günü şimdiye kadar benmı vardım her bayram sonucta eli ayagı tutan dinç biri ben kendi evimin işini bile zor yapıyorm
    sinir oldum açıkcası bide eşim böyle şeyleri pek düşüncek biri dğeildir neden böle bişey sölediğinide anlamıs değilim.:uhm:
     
  2. 25 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jade_06
  3. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.290
    Beğenildi:
    21.350
    Ödül Puanları:
    363
    Yeni evlisiniz sanırım..Allahım mutlu etsin inşallah:Saruboceq:
    Çünkü birkaç yıllık evli bir adamın daha önce olmamış bir işi teklif etmesi garip olurdu.. O zaman siz de; "Bugüne kadar böyle bir iş yoktu da şimdi mi çıktı?" derdiniz..:1shok:
    Temizliğe yardım konusu sizin bileceğiniz iş.. Eğer istiyorsanız gidin,istemiyorsanız gitmeyin..yerimseniben
     
  4. 25 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jade_06
  5. kadis

    kadis Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.207
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    canım annesi bilki imada bulunmuştur eşind o yüzden sana demiştir
    yada arkadaşları arasında konuşurken böyle bir diyalog geçmiştir benim hanımda gidip yardım ediversin demiştir
    bilemiyorum ama ben salak salak gider elbette derdim hatta eşim böle bişeyi teklif etmeden beng iderdim salak olduğum için
    karar senin canım ister eşine açıklamanı yap gidemem de
    istersen eşinin kırmamak adına git kaynananda alışsın habire seni temizlige çağırsın
    kendini ezdirme mesafeni koy derim
    kadın tutmasının daha iyi olacağını eşine anlatabilirsin mesela
    sonuçta çalışan bayansın
     
  6. 25 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jade_06
  7. _ConversE_

    _ConversE_ Nam-ı diğer extreme:)) Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.571
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    106

    Sanırım ki gitmek istemiyorsunuz....
    ozaman eşinize bunu güzel bir anlatımla anlatın,
    sonuçta siz yapmak mecburiyetinde değilsiniz:1closedeyes:
     
  8. 25 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jade_06
  9. jade_06

    jade_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    467
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    yani 1 yıllık evliyiz
    daha önce böle bi durum olmamıstı 3 bayram geçirdik.
    o yüzden garipsedim ve ayrıca yani hangi ara gidim bi pazarım var oda benım evimle ilgilenmeme gidiyo.nihayeti benımde tmeizlenmeyi bekleyen bi evim var.
     
  10. 25 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jade_06
  11. derin55

    derin55 şükürrrr yarabbiimm!!! Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.247
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    uygun bir dille mantıksız bir istek olduğunu anlat bence:sm_confused:
     
  12. 25 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jade_06
  13. JJuLiEtt

    JJuLiEtt Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11.605
    Beğenildi:
    52
    Ödül Puanları:
    198
    böyle insanlara anlam veremiyorum :kızgın:
    hafta içi zaten calısıyorsunuz
    hafta sonuda kendinize yetmiyor zaten
    bence alıstırmayın ve eşinize güzel bi dille söyleyin


     
  14. 25 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jade_06
  15. yorgun savaxsxçxix

    yorgun savaxsxçxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.562
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    eşiniz gitsin çok düşünüyorsa annesini:jeyyar:

    5 gün iş, 1 gün kurs, kalan 1 günde kendi evinizin işi mi,eşinizle zaman geçirmek mi,kendi arkadaşlarınıza zaman ayırmak mı? bunca işin içinde bir de bunu teklif etme hatasında bulunan eşinize belki biraz acımasızlık olacak ama, bir laf vardır: bir gün yaptığınız bir iyilik daha sonra göreviniz haline gelecektir.

    Hasta olsa, yardımcı tutacak gücünüz olmasa anlarım da diyemeyeceğim, zaten hasta insanın boydan boya bayram temizliği yapmasını kimse beklemez.:1closedeyes:

    yine de siz bilirsiniz tabii:icecream:
     
  16. 25 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jade_06
  17. DearesT

    DearesT Yalan...yalann... Pro Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.960
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    hiç anlamıyorum ben bu işleri...
    anneme bayram temizliğine gitmeyi teklif et...
    niye ki??
    annen temizliğini yapamıyor mu...
    eşinize bunun nerden çıktığını sorun...çünkü 3 bayram geçmiş böyle bir teklif olmamış...
    eğer annesi ima ettiyse annesinin adını bile geçirmeden ama geçerli mazeretlerle reddedin...bir daha tekrarlamasın...
    yok iyi oğul olası geldiyse böyle iyi oğul olunmayacağını, anneye değer vermenin başka yollarla da gösterilebileceğini anlatın...
    nedir bu anlamıyorum ki...her bayram aynı mevzu...
    herkes kendi evini temizlesin...
     
  18. 25 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jade_06
  19. _ConversE_

    _ConversE_ Nam-ı diğer extreme:)) Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.571
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    106

    ahh ahhh insan kendi evine zor yetişiyor,
    bide kayınvalidesi çıkıyor:nazar:
    çok doğru arkadaşım ne bu böyle herkes kendi evini temizlesin,
    oğlu çok istiyorsa bir kadın tutsun:1closedeyes: