Temizlik Robotu ile Temizlik Yapanlarn Dikkatine!!

Konusu 'Faydalı Bilgiler' forumundadır ve aysecikcik tarafından 14 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    14 Şubat 2009
    Konu Sahibi : aysecikcik
  1. aysecikcik

    aysecikcik sağlıklıyım...yeter bana Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.507
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    2 yıl kadar önce temizlik robotu aldım ...Aura'nın....oldukça hoş temizliyor,özellikle halı yıkamada ve süpürmede mükemmel...:lepi:

    size danışmak istediğim nokta şu:evdeki tozları en aza idirmek için neler yapıyorsunuz,nitekim temizlik robotunu aldığımızda satıcı bize evi hergün süpürüp tozlarını almamız gerektiğini söylemişti,elimden geldiği kadar uygulamaya çalışsam da bazen atladığım oluyor ve evdeki tozlardan tamamen de kurtulmuş değilim ....

    evinde temizlik robotu olan ve kullanımını bilen arkadaşlar!!!!! fikirlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum..sevgiler.. a.s.
     
  2. 14 Şubat 2009
    Konu Sahibi : aysecikcik
  3. flower84

    flower84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2008
    Mesajlar:
    192
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim de aura temizlik robotum var ama ben dediklerinizi hiç duymadım.bilgi verirlerse benim için de iyi olur.
     
  4. 17 Şubat 2009
    Konu Sahibi : aysecikcik
  5. aysecikcik

    aysecikcik sağlıklıyım...yeter bana Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.507
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    yapılacak yorumları ve tavsiyeleri ben de merakla bekliyorum :sm_confused:
     
  6. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : aysecikcik
  7. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    canim yahu hergun ev supurulur mu:) yani ben cocuksiz oldugum icin boyle soy;uyor olabilriim ama kanimca evi hergun supurursen tabi guzel temizler:)
     
    xDerinMavix bunu beğendi.
  8. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : aysecikcik
  9. aysecikcik

    aysecikcik sağlıklıyım...yeter bana Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.507
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    benim evim merkezi bir yerde olduğu için ve çevre kirliliğinden olsa gerek çok tozlanıyor,satıcı bu tozalardan tamamen kurtulmak için hergün süpürülmesi gerektiğini söyledi,bu sayede evde uçuşan tozların bile kalmayacağını belirtti,ben bu söyleneni bazen uygulayamıyorum,çalışan biri olduğumdan olsa gerek bazen zamanım olmuyor,kullanan arkadaşlrdan nasıl kullandıklarını öğrenmek istedim yerimseniben
     
    Son düzenleme: 18 Şubat 2009
  10. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : aysecikcik
  11. melody

    melody Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    305
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    toz konusu birçok hanım gibi benim için de önemli..
    hergün toz almak yada elektrik süpürgesi çalıştırmak çok güç.
    başka fikirleri, deneyimleri olan varsa paylaşırsa güzel olur..
    evimizin az tozlanması, hijyeni için neler yapılabilir? neler kullanıyoruz... vs
     
  12. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : aysecikcik
  13. melek_023

    melek_023 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar hergün temizlik yapmanıza gerek yok. satıcı siz alırken 10 gün için hergün demiştir ondan sonra haftada bir veya iki defa yeterli olacaktır. zaten tozları temizlık yapmadanda alabilirsiniz. hava arıtma ile oturduğunuz yerden tozlardan kurtulabilirsiniz.ben bu işte çalışan bi satış uzmanıyım daha fazla bilgi veremem bunun sebebi site kurallarına reklam yapıldıgı gerekçesıyle ama şayet kafanıza takılan konularda yada bu ürünü temin etmek isteyen arkadşlarıma yardımcı olabılırım amacımız bende bi bayan olarak temiz bir yaşam sahası oluşturmak...
     
  14. 2 Aralık 2009
    Konu Sahibi : aysecikcik
  15. hudeybe

    hudeybe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    haftada bir süpürürsek ortalığı ...... götürür .ama bu ihlasın yeni modelinde klima gibi havayı temizleyen tozu çeken kısmı var yani süpürmeden evin ortamındaki tozu çekebiliyon bence ihlas derim
     
  16. 3 Aralık 2009
    Konu Sahibi : aysecikcik
  17. edirneli

    edirneli Guru Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    299
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    308
    aman diyim ihlas alırken mutlaka sorun yetkili servisi varmı bulunduğunuz yerde benim bulunduğum yerde yok ben ilçedeyim bozulunca ile gitmesi gerek bir gönderdim geri gelmesi 25 günü buldu çok mağdur edildim dikkat derim
     
  18. 4 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : aysecikcik
  19. okyanus elif

    okyanus elif "I am, I can" Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.191
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    siteyi inceledim...olumlu bilgiler var
    sitede 5 farkli model tanitiliyor sen hangisi aldin ve kullaniyorsun acaba
    mmm.......birde fiyati...
    haa birde ne kadar suredir kullaniyorsun, uzun omurlu bi makina mi acaba ...yani ben hergun ev supururum uc oglum var ve dogal olarak hergun supurmem gerekiyor ve bana supurge dayanmiyor canim yaa
    fazla soru sordum farkindayim :kedi: