Tencereleri parlatmak için

Konusu 'Mutfak Püf Noktaları' forumundadır ve nehiray tarafından 25 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    25 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : nehiray
  1. nehiray

    nehiray Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    193
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Paslanmaz çelikten tencereler zamanla parlakligini kaybedebilir. Biraz sirkeyi atese koyup isitin. Sonra yumusak bir bezi bu ilik sirkeye batirarak iyice ovun. Ama sonra da iyice durulayin. Bir fanila parçasiyla parlatirsanz, çelik tencereniz piril piril olur.....


    ben denedim zaten 1 tane yapınca aradaki fark çok belli oluyor deneyin derim.........
     
  2. 25 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : nehiray
  3. kxixzxixl balerin

    kxixzxixl balerin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    113
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım çok teşekürler verdiğin bilgiye daha önce duymamıştım denicem bende:sm_cool:
     
  4. 25 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : nehiray
  5. nehiray

    nehiray Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    193
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    3 yıllık evliyim sanki senelerce kullanılmış gibi çok kötü duruyordu temizlik malz.ovalıyorum geçmiyordu eski haline dönmüyordu.... bende arkadaşdan duydum denedim fark etti gerçekten
     
  6. 25 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : nehiray
  7. SKartanesi

    SKartanesi Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    8.107
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    73
    bunu deniyim ben de ama bi tavsiyem var mikrofiber mutfak beziyle sildim geçen gün süper parladı çaydanlığım ama bu kararmaları geçirir mi bilmiyom ben kararmamış şaydanlığımı silmiştim zaten pek kullanmıyodum onu
     
  8. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nehiray
  9. leylim

    leylim Benim Adım Aşk Üye

    Katılım:
    16 Mart 2007
    Mesajlar:
    587
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tencerelerim kötü deyil ama denerim
     
  10. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nehiray
  11. AsiMavi

    AsiMavi ♥♥..hosgeldin BeHiCeM..♥♥ Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.345
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    benim tencereler parlakligini yitirdi.tesekkurler bu bilgin icin canim
     
  12. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nehiray
  13. pembeinci

    pembeinci Canan & Murat Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.454
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    tencerelerimin buna ihtiyacı var hafta sonu denemeliyim.
     
  14. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nehiray
  15. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benim çaydanlık karardı yaaa ne yapsam açılmıyor rengi parlamıyor sirkeyi bi deneyim
     
  16. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nehiray
  17. ilayda26

    ilayda26 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    927
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ahhh su sirke!!!! ne dertlere deva bir bilseniz.....
     
  18. 24 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nehiray
  19. BenLiLa

    BenLiLa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.212
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    her derde deva valla...
    insanın içini bile temizliyo içildiğinde tencerelere napmazki :)