Test Sonucu 83,21 Ama Kan Geliyo Neden

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve gulcicek61_67 tarafından 25 Mart 2008 başlatılmıştır.

    25 Mart 2008
    Konu Sahibi : gulcicek61_67
  1. gulcicek61_67

    gulcicek61_67 ...Hayat Güzeldir... Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    998
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar Test Tuttu Diyo Ama Kan Geldi Gene. Belimde Ağriyo Adet Sancisi Gibi.
     
  2. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : gulcicek61_67
  3. aktuel

    aktuel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    812
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    selam
    dr görüşmedim mi? Kan lekelenme mi yoksa akıcı mı ve de rengi nasıl.?
    Ne kadarlık anladığım kadarıyla yeni olmalı senin ki ,
    Adet görüyor olabilirsin üzerine,
    Tutunmak için içeriye rahim duvarını zorluyor da olabiliyor.Biz buna tutunma kanaması diyoruz.
    Eğer kanamada artış olursa hemen dr ara ve git.( hemen git bence )
    Extra ilaçlar verebilir.
     
  4. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : gulcicek61_67
  5. deryahakan

    deryahakan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2007
    Mesajlar:
    506
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86


    canım öncelikle test sonucun geyet iyi sakın telaşa kapılma dr unu ara ve durumdan haberdar et bazen kanamalar olabiliyormuş ayaklarını yukarda kalacak şekilde yat ve zorunlu olmadıktan sonra kalkmamaya dikkat et dr unla görüştüysen zaten kimyasal düşük olmaması için iğne verecektir dikkat et kendine allah tamamına erdirsin güzel haberlerini bekliyoruz
     
  6. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : gulcicek61_67
  7. gulcicek61_67

    gulcicek61_67 ...Hayat Güzeldir... Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    998
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sağol canım. dün test yaptırdım ben testten sonra öğlen bi lekelenme oldu. sonra bi dahada gelmedi.
    bugün test sonucunu aldım. pozitif dendi ama belim karnım ağrıyo az bi damla gelmiş gene. dr aradım tutmuş o dedi. yarın gene test yap dedi bana.
    sevinemedim bile ya.
     
  8. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : gulcicek61_67
  9. gulcicek61_67

    gulcicek61_67 ...Hayat Güzeldir... Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    998
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    deryacım sağolasın. sende hamilesin dimi bi kaçgünlük anladığım kadarıyla. bugün bi kez lekelenme geldi daha gelmedi. ama belim ve karnım biraz ağrıyo işte.
     
  10. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : gulcicek61_67
  11. deryahakan

    deryahakan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2007
    Mesajlar:
    506
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende de adet ağrısı gibi ağrılar var olabiliyormuş meraklanma sakın moralini de hiç bozma benimde ağrılarım var ama geçecek inş meleklerimiz bize tutunmuşlardır tek yapacağımız şey bol bol yatmak ve pozitif düşünmek bi kaçgüne kadar geçecek ağrılarımızda inş sorunsuz bir gebelik geçiririz sağlıklı bebeklerimiz olur

    senin de mi tüp bebek olmuştu yoksa aşılama mı
     
  12. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : gulcicek61_67
  13. cunos

    cunos Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    tebrikler hic uzulup canını sıkma lutfen ...kan rengı cok acık renk olursa tehlıkelı olabılıyor.onun dısında 3 ay lekelenme yasayan ınsanlar var.canını sıkma tekrar tebrıkler
     
  14. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : gulcicek61_67
  15. gulcicek61_67

    gulcicek61_67 ...Hayat Güzeldir... Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    998
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çok teşekkür ederim sağolun kızlar. ben 3 kez aşılama yaptırdım tutmadı. ilk tüp bebek deneyimimdi bu benim.
     
  16. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : gulcicek61_67
  17. KEDERSİZ

    KEDERSİZ Guest

    gülçiçek canım ya neden hamile olduğuna sevinmiyorsunki bu söylediklerin hepsi çok normal değerinde oldukça iyi hadi artık canını sıkma ve bence kocaman bir başlık aç hamileyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim diye sevineceğin yerde üzülüyorsun ama ayıp bu yaptığınnaniknanik
     
  18. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : gulcicek61_67
  19. AnlamadanDinlemeden

    AnlamadanDinlemeden HayaT BeNimLe GüSeL :)) Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    11.705
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    196
    Dikkat et canım kendine,hayırlı olsun.Allah kucağına almayı da nasip eder inşallah.Yalnız bol bol dinlen. dr.unla görüş mutlaka.