tetanos aşısı

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve sule-46 tarafından 25 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    25 Ocak 2008
    Konu Sahibi : sule-46
  1. sule-46

    sule-46 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.403
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar tetanoz aşılarınızı oldunuz mu?1. dozu bayram arefesinde olmuştum.3 gün ağrıdı ve kızardı hala izler var.2. ye çekindim ebe yakalayıp yakalayıp gel diyo.Hiç niyetim yok ama mecbur yaptırcaz artık:KK43:
    Bir de bi arkadaşıma doktoru binde bir de olsa bebeğe geçme ihtimali var mikrobun yaptımanı istemiyorum demiş,yaptırmamışlar.
    Benimki yaptır demişti.
     
  2. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : sule-46
  3. koalayim

    koalayim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    813
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben de bu hafta oldum ikinci dozu 2 gün oldu ama
    hala ağrısı geçmedi ,
    olmak lazım acısa da:)
     
  4. 28 Ocak 2008
    Konu Sahibi : sule-46
  5. Prm.Oznur

    Prm.Oznur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    763
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar Tetanoz Aşisi Gebelikte Zorunlu Değil. Bazen Doktorunuz Istemeyebilir Normaldir Ama Tabi Yaptirmakta Sakinca Yok Tetanoz Aşisinin Sebebi Sezeryan Veya Dogumda Makaslar Pensler Vb Cerrahi Malzemelr Kullaniliyorya Onlarda Tetanoz Mikrobu Kapmamk Için Yapiliyor Onun Için Günümüzde Yaptirmamiza Pek Gerek Yok çünkü şimki Hastaneler çok Ii Geyet Steril Onun Için Bazi Dr önermiyo Ama Gebelikte Sakincasi Yok. Sağlikocaklarindaki Ebeler Riski Göze Alamiyorlar Ve Kesin Yapilsin Diyorlar Nedenide Evde Dogum Yaparsa Yada Olurda Hastaneden Tetanoz Mikrobu Kapar Diye üsteliyorlar. Bu Arada Nerden Biliyosun Diyeceksiniz Bende Sağlikçiyim Ambulansta çalişiyorum.
     
  6. 29 Ocak 2008
    Konu Sahibi : sule-46
  7. megilara

    megilara onelife,onesoul,onelove.. ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    3.385
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    148
    benim doktorum da avrupa ülkelerinde yaptırılmıo bu aşı,sadece geri kalmış ülkelerde yapılıo steril olmayan koşullarda doğum oluyor diye demişti,yani yaptırmak zorunlu diilmiş ben yaptırmadım
     
  8. 29 Ocak 2008
    Konu Sahibi : sule-46
  9. kibela24

    kibela24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.278
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    yanı yıne ınsan daha guvende oluyor ne olur olmaz dıye....

    neler duyuyoruzzz
     
  10. 30 Ocak 2008
    Konu Sahibi : sule-46
  11. megilara

    megilara onelife,onesoul,onelove.. ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    3.385
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    148
    aslında haklısın,daha sonra keşke yaptırsaydım dememek için aşıyı olmak en iyisi
     
  12. 30 Ocak 2008
    Konu Sahibi : sule-46
  13. Emine54

    Emine54 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    147
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende sağlık ocağında iki aşımıda yaptırdım.fakat ağrım olmadı
     
  14. 30 Ocak 2008
    Konu Sahibi : sule-46
  15. Yxuxzdeyxuxz

    Yxuxzdeyxuxz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    benim doktorumun tavsiyesiyle 5. ay bitince sağlık ocağına gittim 6.ay dolunca gel dedi oradakiler 6. ay dolar dolmaz gittim zaten onlarda beni arayacakmış o gün gel aşını yapalım diye 19. şubatta 2. doz yapılacak ama ağrım falan olmadı kızarmadıda
     
  16. 15 Şubat 2008
    Konu Sahibi : sule-46
  17. sarxixzambak

    sarxixzambak Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    banada dr.um yaptırsanda olur yaptırmasanda dedi ama benim içim rahat etmedi yaptırdım göbek kordonunun kesilmesinde bile mikrop bulaşabiliyormuş sonradan keşke demektense yaptırmak en mantıklısı bence
     
  18. 15 Şubat 2008
    Konu Sahibi : sule-46
  19. wsw

    wsw Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    321
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    88
    ben vurulmam gereken ay şehir dışındaydım doktora gidememiştim meger o ay vurulacakmış sonra gittiğimde vakti geçmiş dedi doktorum ama çokta önemli değilmiş gerçi teyzemin kızınada doktor tavsiye etmemiş vurulmasını iyi değil demiş bilmiyorum artık Allaha emanet inşallah bişey olmaz