Tetanoz aşısı olan var mı?

Konusu 'Mayıs Anneleri' forumundadır ve seydanur tarafından 17 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    17 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seydanur
  1. seydanur

    seydanur Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Arkadaşlar bildiğim kadarıyla hamileliğin 5. ayında tetanoz aşısı yapılıyor. Doktorum bana birşey söylemedi benimde aklıma gelmedi açıkcası siz yaptırdınız mı? CADIARZU
  2. 17 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seydanur
  3. kardelennnn

    kardelennnn Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tatlım bende 22+5im.....
    ve geçen kontrolümde yani 20 haftalıkken gittiğimde druma sormuştum ne zaman vurulayım diye....
    oda bana 24. haftada demişti ilk doz için sağlık ocakları vuruyo...
    ve ikinci dozda 7. ayda sanırım zaten sağlık ocakları söyler....
    hangi sağlık ocağına bağlıysan oraya git bi sor istersen ne zaman vuruyosunuz diye....
  4. 17 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seydanur
  5. seydanur

    seydanur Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    hımm benim sağlık ocağına gitmem biraz zor ama heralde bu durumda gelecek ay kontrolümde vurulucaz
  6. 17 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seydanur
  7. yaseemin

    yaseemin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    banada dr 23.haftada git sağlık ocaklarında vuruyorlar demişti ama hastanede de yapıyorlar sanıırm
  8. 17 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seydanur
  9. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    BEN DAha önceden iki doz vurulmuştum hamişkende bi doz vuruldum 20. haftada drumun kontrolünde hamileyken başka vurulmuyacam ben
    seyda mutlajka druna sor
  10. 17 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seydanur
  11. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ayrıca hepatit aşınız yoksa da drunuza sorun kızlar
  12. 17 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seydanur
  13. yaseemin

    yaseemin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hapatit için birşey demedi dr ama bebeişler doğunca yapılıo hepatit aşısı hemen
  14. 17 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seydanur
  15. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    evet doğruoda var tabi ,ama sağlıkocağında ben hamişlere hepatit yaptıklarını gördüm kadınlar diyodiki dr önerdi hepatit aşısını benim aşım var diye sormadım druma
  16. 17 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seydanur
  17. ranam1

    ranam1 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende 2 gün önce yaptırdım sağlık ocağına hiç acımadı.gecikmeden yap çünkü bidaha ki ay bidaha olacak
  18. 17 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seydanur
  19. kardelennnn

    kardelennnn Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya kızlar tetanoz aşısı kaç doz olucaz...
    5 dozmu....
    yoksa sadece 6. ve 7. aydamı....
Benzer Konular: Tetanoz aşısı
Forum Başlık Tarih
Mayıs Anneleri Hamileliğinizde tetenoz aşısı oldunuz mu? 10 Şubat 2014
Mayıs Anneleri kızamık aşısı 2 Mart 2011
Mayıs Anneleri Domuz gribi aşısıyla ilgili bilgilerimiz paylaşalım arkadaşlar herkesi bekliyorum 18 Aralık 2009
Mayıs Anneleri Arkadaşlar domuz gribi aşısı hakkında ne düşünüyorsunuz? 10 Kasım 2009
Mayıs Anneleri Rota virüsü aşısı 7 Ağustos 2009