tetanoz aşısı oldum halsizim..:((

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve ozlem28 tarafından 16 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  1. ozlem28

    ozlem28 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    830
    Beğenildi:
    44
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar dün tetanoz aşısının ilk dozunu oldum. bugün kalktığımdan beri halsizim. kolumdada ağrı var ama o normal sanırım. aşı olurken sormuştum banyo yapmamda sakınca olmaz dediler. bende dün aşıdan sonra banyo yaptım.ondan dolayımı oldu diye aklıma geliyor.sizdede böyle yan etkiler oldumu?halsizlik kendiliğinden geçermi acaba doktora görünsemmi?
     
  2. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  3. CLeOpaTRa

    CLeOpaTRa Mina ile Yasir'in Annesi Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    6.946
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    ay bende 3 qün önce tetanoz aşısı oldum canım
    aşıyı olduğum qün kolumda hafif bi sancı vardı ama
    ertesi qün çok fena bir ağrıyla uyandım
    sanki darbe yemiş qibi bütün qün kolum ağrıdı
    bende araştırdım normalmiş canım
    kiminin 1 hafta kadar ağrısı kalıyormuş kolda..
    ama benim sadece aşıyı vurulduğum qünün ertesi qünü çok ağrım oldu
    ondan biqün sonra yani dün ve buqün hiç ağrım kalmadı çok şükür
    meraklanma yani bunlar normal
    1 ay sonra diğer yarısını vurulmak için qiidcem sağlık ocağına
    şimdiden düşünmeye başladım valla bilmiyorumkismile
     
  4. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  5. ozlem28

    ozlem28 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    830
    Beğenildi:
    44
    Ödül Puanları:
    108
    ağrı normalde halsizlik normalmi acaba?o da kendiliğinden geçermi? çok aşırı boyutta değil ama yinede tedirgin oldum.
     
  6. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  7. three__

    three__ sağlıkla gel oğlumm... Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    56
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bendede halsizlik olmuştu normal canım bu durum.
     
  8. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  9. nurcan3368

    nurcan3368 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    398
    Beğenildi:
    48
    Ödül Puanları:
    113
    bendede çok halsizlik yaptı ayrıca bulantım kusma falan oldu bir gün sürdü
     
  10. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  11. asiyan_1010

    asiyan_1010 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    863
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    bende dün oldum ilk dozunu.benim de kolum cok ağrıyor..hala ağrısı geçmedi.uyku yaptı bana.
     
  12. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  13. esssraaa

    esssraaa minik kurabiyenin annesi Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.434
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar aşıyı doktorunuz mu önerdi?
    ben doktoruma sordum,gerek olmadığını söyledi..eskiden doğum yapılan ortamlar çok hijyenik olmadığı için,paslı şeylerden falan hastalık kapmamak için yapılırmış ama şimdi çok şükür hastaneler bu konuda çok hassas..
     
  14. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  15. ozlem28

    ozlem28 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    830
    Beğenildi:
    44
    Ödül Puanları:
    108
    ya bazı doktorlar öneriyor, bazıları gerek yok diyor. açıkçası burası Türkiye ne olacağı belli olmaz diye ben yaptırdım ilk dozunu. grip belirtileri gibi oldu benimkisi. acaba grip mi oluyorum yoksa aşıdanmı anlayamadım. inşallah yarına bişeyim kalmaz. ayakta duracak halim yok..:KK43:((
     
  16. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  17. three__

    three__ sağlıkla gel oğlumm... Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    56
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benimde doktorum önerdi ,bazıları dediğin gibi yapılmasada olur diyolar ama her ihtimale karşı yaptırmak lazım bencede
     
  18. 16 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  19. ozlem28

    ozlem28 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    830
    Beğenildi:
    44
    Ödül Puanları:
    108
    doktorumada danışacam tabi ama sizce bu durumda sonraki aşıları olmamalımıyım? diğer dozlarda yan etkiler daha sık görülebilir yazıyor int.te.