themra gögüs şekillendirici krem

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve sahra_55 tarafından 7 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sahra_55
  1. sahra_55

    sahra_55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    256
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    slm kızlar ben dolgusuz 80 beden takıyorum yalnız bugün aktardan themra gögüs şekillendirici krem aldım malüm dogumlardan sonra gögüsler biraz deforme oluyorya neyse kremin üstünde gögüsü büyüttügüde yazıyo acaba bu kremi alıpta kullanan varmı yada ismini duydunuzmu hiçççç??
     
  2. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sahra_55
  3. sahra_55

    sahra_55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    256
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ya yokmu bu kremi bilen yada duyan yani ben şimdi boşunamı para verdim buna yaaaaaa
     
  4. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sahra_55
  5. ecebaby

    ecebaby ecemm Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım bende netten duydum bu kremi bir paylaşım sitesinde bayanın biri etkili oluyor diye yazmış ama bilemiyorum ben de almak istiyorum açıkçası sen faydasını gördünmü lütfen yaz ben de almak istyorum
     
  6. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sahra_55
  7. sahra_55

    sahra_55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    256
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    vallahi canım aldıgım gibi duruyor hala hiç kullanmadım üşendim biraz ben büyükmek deil sertleşsin dikleşsin istiyorum sadece ama kullanmaya başlıycam artık kokusuda güzel ne bilim biraz masaj yapmaya ve her duştan sonra soguk suyla yıkıyorum bu aralar biraz sertleşme falan oldu sanırım masajlardan oda henüz kullanmadım ama kullandıgım zaman bi etkisini görürsem mutlaka yazarım sana şekerim
     
  8. 27 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sahra_55
  9. lopezi

    lopezi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    103
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    sahra cım kullanmadınmı hala kremi
     
  10. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sahra_55
  11. anitabonita

    anitabonita Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaslar bende bugun aldım kremı acıkcası bır cok sey aldım diyebilirim kuru uzum cekırdegı, adacayı, nar cekırdegı rezene bırde themradan aldım masaj takvıseyı fılan cok azımlı bır sekılde uygulamayı düşünüyorum yararını görürsem yazarım bu arada gögüs kafesi çapım şu anda 81 cm bakalım aylar sonra ne olacak :)
     
  12. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sahra_55
  13. sahra_55

    sahra_55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    256
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhabalar arkadaşım ben birkaç gündür sürüyorum themra şimdilik bir faydası yok masajda yapıyorum bakalım neler olacak aldıgımdan beri öylece duruyordu vallahi azim ettim bu kez kullanmayı düşünüyorum
     
  14. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sahra_55
  15. anitabonita

    anitabonita Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selam tekrardan ben iki yıl önce günde iki kere kuru üzüm çekirdeği kullanıp bebe yağı ile masaj yapmıştım baya baya dolgunluk sağladı sonra sıkıldım bıraktım bu sefer hiç mucize beklemeden herşeye tekrardan başlıyorum istersen sende ölçülerini bir kenara yaz gelişimizi takip edelim insallah faydasını görürüz:)
     
  16. 5 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sahra_55
  17. nadirem

    nadirem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    399
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    Selam,ben kullandım o kremi,netten sipariş verip aktara getirttirmiştim her gece masajla uyguladım ve bitirdim(zaten küçücük cam bir kutuda).İçinde bayağı yağ var diye umutlanmıştım ama hiç bir etkisini görmedim.Kullanan bir arkadaşımda etkisini görmedi.Themra nın göğüs şekillendirici yağının işe yaradığını duydum.
     
  18. 5 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sahra_55
  19. nadirem

    nadirem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    399
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    Benim görümcem geçen yıl benim gibi çok zayıftı ve benden küçük göğüsleri vardı,bu yıl kilo aldı ve şimdi sutyenden taşıyor.Tek umudum küç,pekmez..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.