tırnaklardakı çukurlar

Konusu 'Tırnak, El ve Ayakta Medikal Sorunlar' forumundadır ve mesuka tarafından 1 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : mesuka
  1. mesuka

    mesuka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar benim tırnaklarımda çukurlar oluştu. doktora gıttım mantar değilmiş test yaptılar doktor tırnak egzaması dedı ılaclar fayda etmedi. kendimi çok kotu hıssediyorum.
    aynı problemı yasayıp ıyılesen varmı. bır yazı okudum ay boyunca bı ılac varmıs onu kullanıyormussun tırnak kendını yenılıyormus ama adını bılmıyorum bılen varsa lutfen yardım etsın
     
  2. 2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : mesuka
  3. mesuka

    mesuka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    lütfen bilen biri bana yardım etsin
     
  4. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : mesuka
  5. varda

    varda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    36
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selam arkadasim ,
    moralini bozmak istemiyorum ama bende bugun dr gittim tirnaklarim yuzunden cimdiye kadar 3 dr a gittim.benimde irnaklarimda topluigne batirilmis gibi cukurluklar olusmustu.yok tirnak egzamasi dendi baska bir dr su dan oluyo dedi.malesef bugun gittim dr sedef teshesi koydu umarim seninki degildir.aksamdan beri agliyorum.
     
  6. 14 Şubat 2011
    Konu Sahibi : mesuka
  7. aaaaaaaaaa

    aaaaaaaaaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    arkadaşlar benim de tırnaklarımda oyuklar var yıllardır önceleri azdı fazla önemsemedim ama o kadar arttı ki dokuz tırnağımda birden çıktı doktora gittim sedef teşhisi koydu hatta ilerde vücudunda da çıkabilir diyip moralimi bozdu nerdeyse depresyona giriyodum emin olmak için başka bi doktora daha gittim meğer sadece sedeften olmuyomuş buna yüksük tırnak deniliyomuş sedef ve egzamadan oluyomuş ama aynı zamanda çinko ve biotin eksikliğinden de oluyomuş.test yaptırdım biotinim çok düşük çıktı ilaç kullanıyorum ayrıca doktorun verdiği balsamı kullanıyorum daha tamamen geçmedi ama büyük ölçüde azaldı sadece iki tırnağımda var şimdi. böyle sorunu olan arkadaşlar bence bi test yaptırıp çinko ve biotininize baktırın her sedef diyene inanmayın olmadı bikaç doktora gidin valla ben kafayı yemekten kurtuldum tırnaklarım tamamen düzelmese bile kafam rahat en azından
     
  8. 29 Mayıs 2014
    Konu Sahibi : mesuka
  9. duhigu

    duhigu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Bu illet 8-9 senedir benimde tırnaklarımda var, doktorlar da maalesef pek önemsemiyor, bir oje-losyon vs verip gönderiyorlar. Ben verdikleri ilaçları kullandım tabi ama hiç biri hiç bir işe yaramadı. Onca uzman doktora gittim, mantardır deyip gönderdiler, ki değildi, hiç bir ilaca tepki vermedi ve yapılan testlerde mantar olmadığını gösterdi, buna rağmen yine bana mantar ilacı verip göndermişlerdi, onu da kullanmadım zaten. Tırnağımda egzama varmış bu teşhisi de aile hekimi koydu. Ama düzelmiyor, ojelerle saklamak zorunda kalıyorum, çok rahatsız ediyor beni artık. :KK5: