tiroid hastaligi varken hamile kalan varmi ?

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve gulaymurat tarafından 14 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gulaymurat
  1. gulaymurat

    gulaymurat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    15
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar cok merak ediyorum hamileyken tiroid hastaligi olan varmi ? bebegim icin endiseleniyorum sizde sorun oldumu lutfen bana yazin.
     
  2. 14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gulaymurat
  3. duyguby

    duyguby Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2007
    Mesajlar:
    881
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben varım canım,hipertiroide yakalandım.ilk 3,5 ayım da zehir oldu hatta..ama şimdi iyiyim.Bebeğime bir zararı olmadı.Zaten 1 ay ilaç kullandım.Senin ne problemin var??
     
  4. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gulaymurat
  5. gulaymurat

    gulaymurat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    15
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben gecen sene 2 aylik bebegimin kalbi durdugu icin kurtaj oldum bebegimin gelisimini etkilemis tiroid suan 2 aylik hamileyim yine endiseleniyorum ilacimi kullaniyorum insallah bisey olmaz
     
  6. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gulaymurat
  7. nostok

    nostok eylül bebek geliyo..... Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.146
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben 14 haftalık hamileyim haşimato tirodi hastasıyım ilacımı kullanıyorum ben zaten biliyordum hasta olduğumu.
    problemim yok şuan....
     
  8. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gulaymurat
  9. gulaymurat

    gulaymurat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    15
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    allah tamamini erdirsin insallah saglikli bebegin olur
     
  10. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gulaymurat
  11. gulaymurat

    gulaymurat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    15
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    tsk ederim arkadaslar darisi butun bebek isteyenlere insallah:Saruboceq:
     
  12. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gulaymurat
  13. umut_sevgim

    umut_sevgim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.369
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    canım benımde tsh yuksek cıktı dr hap verdı hamıle olamdan once kullanamaya basklamıstım hala kullanıyorum hamılelelre bı zarar vermıyomus gecmıs olsun canım...
     
  14. 20 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gulaymurat
  15. elhamraaa

    elhamraaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.643
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar aynı sorun bende de var ama sadece şüphe aşamasındayız ilaç vermedi henüz,15 gün sonra tahlillerime bakıp karar verecekmiş,11 haftalık hamileyim,bu 15 gün süre içerisinde ilaç kullanmam lazımsa bebeğime bişey olurmuki:bbo:
     
  16. 20 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gulaymurat
  17. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    bende de vardı ve ilaç kullandım asıl ilaç kullanmazsanız bebeğinize zararı var
     
  18. 20 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gulaymurat
  19. zeynepb

    zeynepb 2 mayıs hedef 68 Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    9.119
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    146
    5 senedır hıpotıroıd tedavısı goruyorum. 27.haftamın ıcındeyım her ay kan verıyorum degerlere bakılıyor cok sukur sımdılık normal sınırlarda. degerler normal oldugu surece bı problem yok oda ılacla oluyo tabı. doktorun ayarladıgı dozda ılacımı kullanıyorum...