Tketici ikayetleri

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve reyyan6380 tarafından 5 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : reyyan6380
  1. reyyan6380

    reyyan6380 4.sınıf olduuukkk :) Pro Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.275
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    :lepi:""YURDUM İNSANLARINDAN GERÇEK TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ
    Su ısıtıcısını ısıtınca: İstanbul'daki bir müşteri, kettle'ın (su kaynatıcı) eridiği şikayeti ile servise başvurmuş. Kettle'ın elektrik ile çalıştığını bilmeyen müşterinin ocağının üzerine su ısıtıcısını koyarak ısıtmaya çalıştığı anlaşılmış. Ocaktaki ateşin erittiği ısıtıcının yenisi ile değiştirilmesinde müşteri çok ısrarcı olmuş.
    Buzdolabında mum: Buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan bir vatandaş, içine birkaç mum yerleştirerek kendince sorunu çözmüş. Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen şikayetçi olmayı ihmal etmemiş.
    Elektriksiz ütü: Mersin'de son model ütü alan tüketici, elektrikler kesilip işi yarım kalınca elektriksiz ütü yapmanın yöntemini keşfetmiş. Ütüyü ocakta ısıtarak işine devam etmek isteyen ev hanımı ütünün gövdesinin yanması üzerine bayiye başvurarak ütünün değiştirilmesini istemiş.
    Bulaşık makinesinin başka işlevi: Servis elemanları, Türkiye'nin dört bir yanından gelen 'Bulaşık makinem tabakları, bardakları çiziyor ya da su boşaltamıyor' şikayetlerini incelemek için gittikleri evlerde müşterilerin ıspanak, lahana gibi yıkanması zor sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını, hatta salça yapmak için domatesleri makinede yumuşatanlar olduğunu görünce şaşırmışlar. Sebzelerdeki kumun su çıkış borularını tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği bunun da arızya yol açtığı ortaya çıkmış.
    Eriyen fritöz: Fritöz alan bir müşteri, ilk kullanımda eridiğini görünce bayinin yolunu tutmuş. Büyük bir hırs ile içeri giren müşteri, elindeki erimiş fritözü göstererek kendisine arızalı mal satıldığını söylemiş. Fritözü gören satış görevlisi nasıl kullandığını sorunca adam anlatmış: 'Ocağı yaktım, fritözü üzerine koydum içine yağ koydum. Ama yanmaya, erimeye başladı.' Satış görevlileri, müşteriyi kusur kendisinde olduğu için ürünü değiştirmeyeceklerine ikna etmekte oldukça zorlanmış.
    Minder keyfi: Erzincan'da aşırı sıcaklardan bunalan bir ev hanımı raflarını çıkardığı buzdolabının içine minder koyarak oturmuş. Kapısı açık kalan buzdolabının kompresörü bozulunca 'iyi soğutmuyor' diyerek ürününden şikayetçi olmuş.
    İçeri girmiyor: Bir IBM müşterisi 'İlk disketi sürdüm, ikincisini sürerken çok zorlandım üçüncüsü asla içeri girmiyor.
    Ayak pedalı: 'Yeni aldığım bilgisayar çalışmıyor' diye ..... firmasını arayan kadın sürekli 'Ayak pedalına basıyorum basıyorum makineden hiç ses gelmiyor' demiş. Ayak pedalı'nın fare olduğu ortaya çıkmış.
    Yazıcı: Bir IBM müşterisi dökümanı yazıcıya aktaramadığından şikayet etmiş. 'Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu' sorusuna karşılık 'Ekranı yazıcıya doğru çevirdim ama hala görmüyor' cevabını vermiş.
    Bilgisayar ve faks: ..... şirketinin bir müşterisi bilgisayarının faks çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık telefon görüşmesi sonucunda adamın kağıdı monitöre dayayıp 'Gönder' tuşuna bastığı ortaya çıkmış.""

    ALINTIDIR:lepi:
     
  2. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : reyyan6380
  3. Halikarnas

    Halikarnas DÖNDÜM Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    15.417
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    198
    Bulaşık makinesinin başka işlevi: Servis elemanları, Türkiye'nin dört bir yanından gelen 'Bulaşık makinem tabakları, bardakları çiziyor ya da su boşaltamıyor' şikayetlerini incelemek için gittikleri evlerde müşterilerin ıspanak, lahana gibi yıkanması zor sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını, hatta salça yapmak için domatesleri makinede yumuşatanlar olduğunu görünce şaşırmışlar. Sebzelerdeki kumun su çıkış borularını tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği bunun da arızya yol açtığı ortaya çıkmış.

    bardakları çizmesi bundan olamaz:eek:lmaz:...benim bulaşık makinamın içindeki tabağın çanağın kirli mi temiz mi olduğu anlaşılmaz bile ama buna rağmen gene de bardaklar çiziliyor:umursamaz:
     
  4. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : reyyan6380
  5. Yeliz

    Yeliz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.046
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    yok artık bu kadarda olmaz koptum ...:roflol::roflol:

    Ayak pedalı: 'Yeni aldığım bilgisayar çalışmıyor' diye ..... firmasını arayan kadın sürekli 'Ayak pedalına basıyorum basıyorum makineden hiç ses gelmiyor' demiş. Ayak pedalı'nın fare olduğu ortaya çıkmış.
     
  6. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : reyyan6380
  7. cemre_SU

    cemre_SU halasının kuzusu:) Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.942
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    :roflol:yurdum insanı
     
  8. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : reyyan6380
  9. Halikarnas

    Halikarnas DÖNDÜM Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    15.417
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    198
    Bilgisayar ve faks: ..... şirketinin bir müşterisi bilgisayarının faks çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık telefon görüşmesi sonucunda adamın kağıdı monitöre dayayıp 'Gönder' tuşuna bastığı ortaya çıkmış.""


    :1shok: :1shok: :1shok: :1ninca:
     
  10. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : reyyan6380
  11. MyLO

    MyLO Hep Mokoko Hep Mokoko Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    Akıllara zarar durumlar bravo valla onlara.. :1shok::roflol:
     
  12. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : reyyan6380
  13. evrem716

    evrem716 İşte benn! Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.568
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    Yazıcı: Bir IBM müşterisi dökümanı yazıcıya aktaramadığından şikayet etmiş. 'Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu' sorusuna karşılık 'Ekranı yazıcıya doğru çevirdim ama hala görmüyor' cevabını vermiş.


    Koptum yaaa!:roflol: