toplum içinde cilt kızarması

Konusu 'Lekeler, Çiller ve Cilt Rengi Sorunları' forumundadır ve merve1341 tarafından 25 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    25 Ekim 2010
    Konu Sahibi : merve1341
  1. merve1341

    merve1341 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2010
    Mesajlar:
    366
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    108
    meraba arkadaşlar.yüzümde aşırı kızarma oluyo vede hep bi topluma girdiğimde oluyo. ayni evde tekken falan olmuyo. çok rahatsız oluyorum bu durumdan. bana yardımcı olablcek arkadaşlar var mı? rosaliac xl diye bi ürün duydum. kullanmış olanalr var mı? yada bşka bi ürün kullanıp memnun kalanlar??
     
  2. 25 Ekim 2010
    Konu Sahibi : merve1341
  3. endulus34

    endulus34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.797
    Beğenildi:
    2.761
    Ödül Puanları:
    163
    valla bende arıyorum ceresini,snaırım iyi bir doktora gideceğim,şu an bir krem kullanıyorum,ama bırtane daha denıcem,kıpkırmızıyımmmm
     
  4. 26 Ekim 2010
    Konu Sahibi : merve1341
  5. merve1341

    merve1341 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2010
    Mesajlar:
    366
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    108
    çok istiyorum yaa yanaklarımın bembeyaz olamsını :KK43:
     
  6. 30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : merve1341
  7. merve1341

    merve1341 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2010
    Mesajlar:
    366
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    108
    kmseee yok muuuu :S:S
     
  8. 9 Ocak 2011
    Konu Sahibi : merve1341
  9. NAR1

    NAR1 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    cnmcım bu sanırım tıbbi bi konu bi doktora danışsan daha iyi olur gibi sanki. kafana göre krem kullanma derim. bizim bi ark da vardı yanakları hep pembeydi, doktora gitti rosea (gül hastalığı) denen bir cilt rahatsızlığı varmış meğer, gerçi yüz bölgesinde nadiren görülüyormuş ama ona uygun kremler verdi. yani demek istediğim en sağlıklı olanı tıbbi müdahale.
     
  10. 11 Ocak 2011
    Konu Sahibi : merve1341
  11. ilksah

    ilksah Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.873
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    103
    benimde bir arkadaşımın sorunuydu doktora gitti ve panik atak varmış o yüzden oluyormuş dedi ilaç verdi engellemek amacıyla falan
     
  12. 12 Ocak 2011
    Konu Sahibi : merve1341
  13. mymelino

    mymelino Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    968
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Cildinizin kurumu ?? Nemi eksik olan cilt çabuk kızarır... Düzenli nem maskesi yapın .. Sürekli cildi nemli tutun ... Sorununuz azalır :KK54:
     
  14. 13 Ocak 2011
    Konu Sahibi : merve1341
  15. ayysu

    ayysu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2010
    Mesajlar:
    412
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kuru olduğu için sorun olur elbet ama ben de de aynı sorun var normalde de yanaklarım pembe ama toplum içinde güneşte sıcakta toz da çok fena oluyor ve parça parça kızarmalar oluyor ruboril rosaliac bi çok kre duydum kullananlar lütfen bilgi versinn:KK59:
     
  16. 17 Mart 2011
    Konu Sahibi : merve1341
  17. 34thalia

    34thalia Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    381
    Beğenildi:
    162
    Ödül Puanları:
    93
    ruborili 2 haftadır kullanıyorum önceki halimi görseydiniz şok olurdunuz kıpkırmızı.herkes sorup duruyordu "gene kızardın ne oldu gene kızardın".yemin ederim psikolojim bozulmaya başlamıştı.bu kremi kullanmaya başladıktan 2 gün sonra bile farkı gördüm .şimdi baya iyi.aynı zamanda k vitamini alıyorum.kan akısını yavaşlatıyor.maydanoz,ıspaak,domates,yumurta sarısı,peynir,karaciğer,yeşilçayda var.yeşilçayın ayrıca maskesini de yapıyorum.yeşilçayı süzüp sogutun ,peçeteleri bunla ıslatıp yüzünüze yapıştırın.göreceksiniz yüzünüzdeki kırmızılık gözle görülür şekilde azalacak.(ama yeşilçay maskesi tabi geçici.kremi de kullanmak lazım.)bu arada sakın kahve içmeyin kafein kırmızılıkları arttırıyor.
    50+ güneş kremini ben de almıştım çok ta pahalıydı.ama ilk 3 gün sürdükten sonra cildimde yanık oluştu. o kadar acıyordu ve o kadar korkmuştum ki bir daha güneş kremi kullanmayacagım yüzüme.geniş kenarlı şapkalar ve gözlük kullanıyorum zaten..

    cildinzi nemli tutun

    Not:saçma sapan her maskeyi yüzünüze yapmayın
    iyi şanslar.moralinizi bozmayın..
     
  18. 18 Mart 2011
    Konu Sahibi : merve1341
  19. ayysu

    ayysu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2010
    Mesajlar:
    412
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0