transferi olanlar ne olur bir cevap...

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve yi2635 tarafından 20 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yi2635
  1. yi2635

    yi2635 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    152
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bugün dondurulmuş emb.ile transferim oldu 2.denemem ve ilk denemede de bunda da anestezi aldım transfer sonrası yanma hissi ve açık pembe 2-3 dmla kanamam var çok kkötüyüm ne olur yardım edin........daha önce hamile kaldım bebeğimn kalbi durdu 10.hf.kürtajoldum...ama yanma hissi olmamıştı bugün ilk günüm...
     
  2. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yi2635
  3. ALLAHvarGAMyok

    ALLAHvarGAMyok ikizlerin annesi ♡♡♡ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2010
    Mesajlar:
    21.035
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    198
    :KK43: bence kotu bır sey deıldır canım
     
  4. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yi2635
  5. yi2635

    yi2635 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    152
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inşallah esracım öyle kötü oldum ki anlatamam ben vajinal muayne olamıyorum ondan anestezi almıştım spekülüm yapmıştır diye teselli ediyorum kendimi...dr hiç demedi kanama falan olur diye yarın aramak en doğrusu galiba...
     
  6. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yi2635
  7. XTATLIKIZ

    XTATLIKIZ fındık kızım NAZ ım:)) Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.268
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    tatlım korkma kırmızıya dönmedikçe korkulacak bişey yok canını sıkma kırmızıya dönerse kanaman hemen doktorunu ara ve ayaklarının altına yastık koyup yat kalkma sakın rabbim yardımcın olsun inşşş meleğin seninledir
     
  8. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yi2635
  9. iremm24

    iremm24 YARABBİ ŞÜKÜRRR Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    348
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Canım korkulacak bişey değil:Bende dondurulmuş transferi ile hamile kaldım.Bende olmadı ama doktorum 2-3 gün hafif pembemsi kanamamın olabileceğini söylemişti.İçini ferah tut,herşey gönlünce olsun.
     
  10. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yi2635
  11. ilbatum

    ilbatum rabbime emanetiz :))) Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    14.186
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    198
    kalbini ferah tut tatlım benim dr um olabilir kaygılanma demişti ama olmadı... yani demekki kaygılanacak bir şey yok hem dr unun söylemesi gerekirdi bence...
     
  12. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yi2635
  13. elvinnaz

    elvinnaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2009
    Mesajlar:
    538
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    benimde transferim anesteziliydi
    transferim olduğu gün kanamam olmuştu önce çarşaf bayağı kan olmuştu hastanede eve gelincede pembemsi bi akıntı olmuştu bu normalmiş spekulum takıldığı için vajenden gelen kanamaymış
    korkma yani
    ben hamileyim olsaydı olurdu sebeb
     
  14. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yi2635
  15. ozlem80

    ozlem80 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.255
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    canim transferde spekulum ya da neydi embronun kondugu ince cubuk onun nedeniyle olmustur hep yazar her yerde olabilir diye. hic korkma, emboron saglikli oldugu surece bu tarz seylerin hicbir kotu etkisi olmaz embro hic de dusundugumuz kadar hassas degil aksine dayaniklilar. Insallah yuzun guler sonucunla.
     
  16. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yi2635
  17. ALLAHvarGAMyok

    ALLAHvarGAMyok ikizlerin annesi ♡♡♡ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2010
    Mesajlar:
    21.035
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    198
    bnde anestezi ısteyecem :KK43:
    korkuyorum
     
  18. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yi2635
  19. yi2635

    yi2635 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    152
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayyy kızlar çok sağolun allah razı olsun dr söylemedi zaten dr 2 dk gördüm tam bir ticarethane oldu artık bu merkezler..ama güzel olana 2 transfer yapmaları:))yaşımda 26..emb.kalitesi iyi olursa 1 demişlerdi..ama iki tane transferim oldu allaha emanetiz artık çok çok çok sağolun...